Beiträge von larlf

    Zitat von virus

    für d'zuekunft chamer sich wohl das vormerke:

    - s'syschtem vom tickecorner lauft a dä vorverchaufsschalter (wohl mittlerwiile) zimli stabil.

    - ticketcorner vorverchaufsstellene gits i jedem kaff, also au d'SBB und d'poscht verchaufed tickets -> http://www.ticketcorner.ch/tickets.html?a…ch/ticketAgency

    und da im netz schinbar s'syschtem schnäll überlaschted isch oder mer sich eifach nur i dä warteschlange befindet, chans e sehr gueti lösig si, sich an ticketcorner vorverchaufsstell irgendwo, wos ebe nöd vill lüüt hät, zbegäh zum dette tickets chaufe. ich bin jetzt zweimal a somene ort gsi, bin dä einzig gsi und die beide poschtagstellte händ sich sogar a zwei terminals igloggt und händ sich sehr bemüeht, dass ich zu mine tix chume.

    das isch korräkt, aber es muen au no zuegfüegt werde, dass: genau drum meistens nur paar wenigi tickets a sottig vorverchaufsstellenä useglah werde chönd.
    d.h. wännd nöd de erscht bisch, dänn chönts au döt schwer werde...

    140.- für stehplatz? isch scho grad bitz viel, vor allem da's nur 60.- choschtet, aber ich würs wohl au zahle, wänni suscht nöd inecho wür!

    edit: sie händ ja au wieder 100 pro person use lah!
    oder häsch online nöd chöne meh als 4 bstelle?

    -> 1 uf ricardo büüted au grad 6 stk ah...

    Zitat von Reto

    demfall chasch bi de Halle jetzt scho Tickets ha?

    nei, nur die paar stuck vom ticketcorner... (zerscht 4, dänn 10-15min nix meh & dänn nomal 1 & 2 stk)

    -> die wo vom Z sind, sinds äxtra uf bern go hole & mit auto momentan uf em retour wäg...

    also nach minere chälte-erfahrig:
    ich bin mega froh, händ mir die andere die 2 tickets überlah (will die vor mir all 4 händ welle), damit ich us dere chälti cho bin!

    wänns nöd so scheisse nass/chalt wär, würi scho nomal hine go ahstah. aber nomal 1h use? nei danke...

    Zitat von virus


    allerdings findi au, dass die wo immer oder mehrheitlich gsi sind, das schpil nöd wäge anderne setted verpasse, wo nie gsi sind. für das gits aber wohl no kei möglichkeit, wär aber sicher nöd so schwer.

    drum min vorschlag:
    hamstered so viel tickets wie möglich, falls ihr übercho sötted, und verchaufed die vorige nachher zum normale pries eunä kollege oder da im forum:
    so chömed hoffentlich weniger berner i eusä sektor und d'lüüt wo viel gönd go luege, chömed so evtl. au eher zu tickets...

    was isch die best taktik für morn? ich wür gern nomal uf bern, inkl. ticket...

    falls es öpper hät, wo für mich au no chan en stehplatz neh, söll er/sie sich doch bi mir mälde: dänn chömmer en ticket "pool" mache.
    d.h. ich wür au no paar meh neh, wänni überchum....

    respäckt, das muesch au zerscht chöne :friss:

    "Über den Gesundheitszustand der Spieler gibt es während der Playoffs keine offiziellen Informationen. Das Rätsel um die Form von Marco Bührer kann nicht gelöst werden. Alles bleibt deshalb Spekulation. Unter diesen Umständen mache ich keine Polemik. Aber die Chronistenpflicht ist zu erfüllen: Das samstägliche 3:6 in Zürich ist eine der schlimmsten SCB-Niederlagen im 21. Jahrhundert. "

    Zitat von Draft

    Stehplatztickets für Bern:

    - Vorverkauf online http://www.ticketcorner.ch oder an allen ticketcorner Verkaufsstellen ab Montag 10:00 (1 Schalter auch im Hallenstadion)
    - 600 Tickets ab 12:00 am Montag an den Matchkassen im Hallenstadion (nur Bargeld und nur 4 Tickets pro Person)

    d.h. wäni am 10i keis ticket bim corner überchum, dänn chani immerno a d'kasse i de halle? cool! :geil:

    :sensa: :welle: :zsc:

    wieter gahts! ...gemäss de scb siete:

    Vorverkauf für das 4. Final-Heimspiel

    Der Vorverkauf für das 4. und alles entscheidende Heimspiel des SC Bern im Playoff-Final gegen die ZSC Lions am Dienstag, 17. April beginnt am Montag, 16. April.

    Sitzplätze sind ab 9.30 Uhr ausschliesslich über unsere Ticketing-Hotline 031 333 12 02 erhältlich.

    Stehplätze können ab 10.00 Uhr schweizweit bei Ticketcorner und im SCB Shop im Universal-Sport an der Zeughausgasse 27 in Bern bezogen werden. Stehplätze werden grundsätzlich nicht reserviert.