Beiträge von larlf

    Seger isch halt s'Problem, dass er nöd würklich en "Riesser" isch, d.h. wänns de Mannschaft schlächt lauft, dänn au ihm & er schaffts au nöd, s'Team usem Tal z'hole... hingäge wänns de Mannschaft lauft, isch au uf ihn verlass!
    -> glicher Meinig: hebä, aber nöd zu jedem Pries...

    Monnet/Bärtschi würi sicher bhalte: isch nöd de Monnet scho letscht Saison rel. bescheide gsi & hät sich churz vor de PO gsteigeret?
    solangs i de PO bi 101% sind, isch mir das egal was jetzt lauft...

    Zitat von Simms

    Günstig nöd. Aber so ab 2000 dollar findsch online legal über ticketmaster billet für d sb. Chasch denn natürli bis 15k zahle, wenn chli guet plätz wettsch ;) suscht verlosig, ja halt vo private, aber dete gwünnsch eh nie, mit visa in amerika zahle und bete...

    ic, thx!
    naja, 2000$ isch ja nöd soo viel in chf ;)
    (aber vergliche mit de 15k immerno "wenig")

    muen das unbedingt mal verwürkliche: z.bsp. im 13i zum runde geburtstag oder so...

    naja, ich wür lieber mit de chind amne Namittag go Hockey luege, als go Gschänkli umtusche mit 7 mia andere lüüt...

    als chind han ich ja au immer dörfe sc luege, also chan mer nachher trotzdem no uf die richtig spur cho & ich glaube eigentlich, dass mir zwenig tradition für Spiel i dere Ziet händ & drum d'Lüüt eher uf Familiäbsüech gönd als an en Sport-Event...

    hüt abig sind doch au jenschti spiel wo früeh übertreit werdet, also ch-ziit *freu*

    weiss nöd, ob ich letscht jahr scho gfröget han oder nöd, aber sb isch immerno min traum, drum:
    gits e offizielli, günschtigi variante zum a tickets cho? (verlosig oder so?)

    d'Frag isch doch vor allem: würed die andere Teams meh verdienä, wänns i dere Wuche chönted (Heim)Spiel mache?

    wobi d'affe scho dank em sc ihres publikum quer dur d'schwiiz händ & mir drum e gfüllteri halle händ, bi de spiel gäge sie (siehe letschtes heimspiel, han die saison sälte so viel lüüt i de halle gseh (gfühlt uf jedefall, han's nöd überprüeft))

    Zitat von Mitsch 2006

    wie kann man bei dem nebel soviel sonne sehen?

    waren wir an den gleichen spielen?

    oder ist es die natur, die bei hoffnungslosen fällen ab und zu den wunsch als realität dastehen lässt?

    und nur weil viele sich über einen spieler (flüeler) nicht mehr äussern, heisst das nicht, dass der nun eine stütze ist...bei dem tempo seiner ,,fortschritte,, wird er seinen höhepunkt so gegen 50 erreichen.

    evtl. weil es schöner ist positiv durchs leben zu gehen, als immer nur negativ zu sein?
    was nichts damit zu tun hat, dass man die realität nicht sehen soll, aber man kann in allem negativen auch etwas positives sehen...

    bsp gefällig? immerhin kann dann flüeler erzählen, er hätte einen höhepunkt gehabt, auch wenn erst mit 50 :winke:
    nein, ehrlich gesagt gefällt mir flüeler einiges besser als zu beginn der saison & da sulo auch nicht überzeugt hat, bin ich zufrieden mit dem was wir haben!

    was noch anzumerken ist, vor Beginn dieser Saison hatten wir weder:
    - ein Spielsystem, noch
    - die nötige Ausdauer (Kraft) für ein Spiel über 60min und auch keinen
    - Trainer, den die Spieler (über längere Zeit) ernst nehmen

    jetzt haben wir langsam aber sicher:
    - ein System, klar funktioniert noch nicht alles wie gewünscht, aber es ist erst Nov.
    - Ausdauer/Kraft, sogar die alten werden im PO fit sein ;)

    zudem wurden erfolgshungrige Junge integriert und über Flüeler wird auch nicht mehr nach jedem Spiel hergezogen, d.h. er hat seine Chance genutzt und eine gewisse Konstanz reingebracht...

    was fehlt noch zum Titelgewinn?
    - CH-Leistungsträger mit Formgewinn (d.h. Knopf müsste mal aufgehen)
    - 1-2 neue Ausländer, die den Unterschied machen können
    - ein System, welches Blind gespielt werden kann (das beinhaltet natürlich auch das PP)

    wenn ich mir überlege wann die PO beginnen, dann ist alles noch machbar und der Titel noch lange nicht abgeschrieben!!!

    wämmer scho bim thema sind, dänn seit au mal no ARSEnal wie's in ängland isch, viel spass & vor allem viel ziiiit bim läse vo all dem wo mer nöd dörf mache:

    http://www.bvb.de/?i%E2%82%ECZ%1B%E7%F4%9C_m%E7%85%98

    so als usschnitt:
    "Der FC Arsenal hat unseren Fans leider fast alles verboten, was in Deutschlands Stadion üblich ist. So sind lediglich Zaunfahnen (es ist allerdings nur wenig Platz vorhanden), kleine Fahnen (bis 1 Meter und nur mit dünnen, Kugelschreiber-dicken Fahnenstangen) und kleine Trommeln erlaubt worden. Alles weitere ist in Englands Kurven nicht üblich und daher auch beim FC Arsenal nicht erlaubt."

    oder wänn eim eine nervt:
    "Im Stadion des FC Arsenal gibt es einen SMS-Service mit dem Heimfans Stewards herbeirufen können, wenn in ihrer Umgebung zu viel gestanden, geraucht oder sonstiges gemacht wird, dass den Regeln widerspricht."

    guet, du argumentiersch jetzt natürlich rein wüsseschaftlich (da mal no die esoterisch sicht :):
    gfühlt isch es verbot doch wie e straf & bimne verbot isch ja meischtens nöd nur öpper betroffe, drum d'kollektivstraf :floet:

    ...wännd weisch wasi meine :roll:

    und zum glück bin ich mittlerwielä papi und dörf s'fernsehverbot sälber usspräche :twisted:

    Das müesst doch eigentlich ohni grossi Problem gah: im Liechtathletik Stadion 100 Kameras installiere wo jede cm überwached:
    -> muesch ja nur bim Iegang paar Hiewies Tafle mache und dänn chan de Zueschauer sälber entscheide ob er sich das will ahtue oder nöd...

    oder tüsch ich mich da?

    das bedüted ja nöd, dass mer jede grad is Internet stelle muen, wo öppis gmacht hät, aber d'Polizei (oder de Klub oder d'Stadt) hetted Bewies und mer chönts dementsprächend verurteile...

    also mis isch eigentlich ziemlich ironisch gmeint gsi...

    wieso sind verbot kei kollektivstrafe?
    ich find das chan mer zum teil scho so uslege: wänn öpperem es verhalte vomne andere nöd passt, dänn versuecht er halt es verbot z'erfinde...
    (siehe: rauchverbot, parkverbot (oder parkplatz-neubau verbot), dick sie, etc)

    ach ja:
    ich bin au de Meinig, dass es nöd es Fuessball-Fan sondern es gsellschaftlichs Problem isch! (d.h. bin glicher Meinig wie de Rost-Präsi)

    aber was ich nöd verstahn: wieso wehred sich all "nöd gwaltbereite" Zueschauer, wänns um Videoüberwachig im Stadion gaht?
    -> wänn s'ganze Stadion überwacht wird und en Straftäter innerhalb vo 15-30min gfunde & verurteilt wird (und zwar so, dass er nöd am nöchste Tag wieder go schaffe gaht & niemer öppis merkt) dänn hört das minere Meinig nah schnäll(er) uf... (oder es verschiebt sich i anderi/underi Ligene)

    Zitat von snowcat

    - gege sippehaftig!
    das isch im moment s'übelschte wo plötzlich alli forderet. isch aber eso herrlich populistisch. chunt guet ah, wämers nöd fertig tänkt...wieso söll buess 500'000.- si und d'kurve 10 spiel nüme an match cho? wege 10 wo über bande kletteret sind, 3 wo am schluss vorem pack sektor acho sind und eine wo dänn no e petarde abgführet hät? wänn's en balkanraser verwütschet wo mit 150 uf de zürcherstrass dur schliere fahrt und es renne macht, bin ich defür, dass alli wo i dem moment au uf de zürcherstrass sind de brief ebefalls uf unbestimmti zit abgänd...selbverständlich au dänn, wänns korrekt mit 60 gfahre und nöd am renne beteiliged gsi sind! :warnix:
    gruess roli c.

    da verstahn ich dich nöd würklich: "...wo plötzlich all forderet."
    -> kollektivstraf isch doch sit immer s'beschte zum all bestrafe: siehe all verbot wo mir händ & all verbot wo no in planig sind...
    nur so chan mer de mänsch erzieh :galgen:

    Im Tagi-Interview (Bickel) tönts aber scho wieder toll: "er isch enttüscht, dass s'Spiel forfait gwertet worde isch! es hett min. müese die 13 min oder s'ganze Spiel wiederholt werde..."

    Gemäss ihm händs jetzt (Mo. ab 14 Uhr) ihri Kafi-Wohlfühl-Gspührschmi-Rundi und tüend drüber pläuderle wie's wännd vorgah...

    nimm ja nöd ah, dass mir da hüt abig scho öppis neus ghöred, aber ahluege chan mer's ja glich:

    Derby-Urteil: Die Präsidenten im Gespräch
    Im "sportlounge"-Gespräch bei Paddy Kälin diskutieren FCZ-Präsident Ancillo Canepa und GC-Präsident Roland Leutwiler das Derby-Urteil.
    Die Sendung wird heute Abend ab 22.25 Uhr auf SF 2 ausgestrahlt.

    Zitat von snowcat

    gcn war der heimclub und dessen fans die ganz grossen provokateure...

    das mit dem heimclub (& somit für die Sicherheit verantwortlich) stimmt natürlich, auch dass sie mit den alten Fahnen provoziert haben.
    ABER und das steht auch im Urteil so: keine Provokation kann das Verhalten (die Reaktion) des Petarden-Werfers gutheissen, egal wie schlimm die Provokation war!!!

    da ja diese Saison sowieso CC & der Russe in die Niederungen geschickt werden (müssten), ist es aus sportlicher Sicht nicht schlimm: finanziell ist jeder Franken für GC schlimm & jede x-Tausend für den FCZ; evtl. wurde ja deshalb GC nicht mit einer Kurvenschliessung bestraft? (ist trotzdem idiotisch & dürfte eigentlich kein Argument sein)

    Was den Landolt betrifft: von dem hab ich auch nur (viel) schlechtes gehört!
    Der muss wahnsinnig von sich überzeugt sein und hat wohl leider zu viel Macht (zumindest zu GC Zeiten war das so! er durfte praktisch grundlos Leute schikanieren....)