Beiträge von larlf

doch, das händ die sicher au, nur isch s'problem:

wännd als alte sack zwüsched dure lieber chli uf em stuehl hocksch (will nöd s'ganze konzert lang magsch umehüpfe) dänn wirds no schwer all tickets näbedenand überz'cho, wännd nöd all tickets uf s'mal chaufsch...

drum wirdi halt am do. & fr. früeh ufstah & vor en schalter gah & so hoffentlich zu mine charte cho.
    im netz isch wohl immerno d'gfahr vomne überlaschtete ticketcorner-server & somit au d'gfahr, dass s'konzert wieder nach 5min usverchauft isch :evil:

cool, thx!

han ebe irgendwie die info nienäd gfunde & drum mal es mail gschriebe...
    (ab wänn bstelle & wieviel tix maximal)

ich wart mal d'antwort vo denä ab & wird mi dänn entscheide. (red hot isch wohl beliebter als rammstein, d.h. wär wohl würklich nur für red hot nötig)

wie vermuetet:
    "Pro Member können zwei Tickets bezogen werden. Wenn Sie die Mitgliedschaft gleich bezahlen über Kreditkarte sind Sie ab sofort ein Member und können von allen Vorteilen profitieren."

da ich für red hot scho meh als 2 bruche, bringt das wohl nöd würklich was :sad:

isch öpper bim aktuelle member zeugs vo ticketcorner debie?

lohnt sich das für 49.- im jahr immerno?

han früener d'charte au gha, isch aber glaubs damals no gratis gsi...

die ander frag wär vorallem:
    chani dänn glich no morn & übermorn tickets im vvvk bstelle?

thx!

ich hoffe mal, dass es no es spiel 7 git!

vancouver hät mi au geschter nöd überzügt, thomas isch wieder starch gsi & wänns dihei wieder bueched, dänn chunt spiel 7 bestimmt...

macht de iedruck, als ob journi hützutag en easy job isch:

chli i de forene umesurfe & d'text vo de andere 1:1 kopierä, d'rächtschriebig/korrektur macht au niemer meh, hauptsach es staht en krasse header döt (au wänn de text dezue meischt nümm viel mit em titel z'tue hät) & vorallem schnäll muens online sie.

irgendwie vermiss ich die ziet vo früehner scho chli, wo mer no hät chöne i de zietig d'rächtschriebig ahluege & devo lerne wie mer guet schriebt...

abr wayne: hauptsach schnäl & ckrass gschrihbä!

(& ufpasse mit de kommentär zum chlaus: er lueged doch sicher au täglich ine ;)

Zitat von Thomi

ich weiss das spiel der bruins auch zu würdigen und bis jetzt ist das erreichte durchaus verdient, dennoch hoffe ich, dass der cup nach canada geht und denke auch, dass es so kommen wird. es bleibt spannend.
    heute nacht werd ich wohl zur abwechslung mal wieder live schauen statt aufzeichnen ;)

da bewunder ich dich: ich chan nur live oder gar nöd luege; suscht halt ich das nöd us: en tag lang ohni sport-artikel z'läse :shock:

hoffentlich macht boston so wie bisher wieter! vorallem au was d'spiel-intensität ahbelangt, da händ mir die 2 spiel in boston wesentlich besser gfalle; natürlich au wäg de ahzahl goal (& no de feine ielage/trickli, wo's scho höch gfüehrt händ)

Bin au de Meinig: so chunt wenigstens chli Läbe (Emotione) is Spiel!

...und wänn sich d'Sedins nöd immer bim chlinschte Luftzug würed gheie lah, dänn hetteds no paar Goal weniger übercho i dere Serie....

Und schlussändlich isch das nöd irgend es Grümpelturnierspiel sondern de Stanley Cup Final: Jede wo nöd as Limit & a d'Gränze gaht isch sälber schuld, schliesslich weisch nöd, ob die Chance nomal chunt!!!

und ich bin weitherhin der Meinung, dass unsere letztjährige Mannschaft gar nicht soo schlecht war, auf dem Papier jedenfalls, aber wenns nicht läuft (aus welchen Gründen auch immer) dann spielt halt auch eine vermeintlich gute Mannschaft nicht um den Titel sondern gurkt irgendwo unten rum.

Seger hat uns schon paar mal gezeigt, wie ein Spieler zwischen genial & unterste Schublade schwanken kann und da er sich meistens dem Team anpasst, haben in der letzten Saison leider auch alle anderen gezeigt wie's nicht geht...

Ich hoffe auf den neuen Schwung vom Sommertraining in Verbindung mit dem neuen Trainer!

das spiel macht scho spass, au falls sie trotzdem no verlieren sollten...

nur: es ist wieder mal gegen einen gegner, der favorit ist & wir müssen das spiel ned machen! gegen solche mannschaften haben wir die letzten jahre meistens gut ausgesehen...

nimmt mich dann wunder wie's gegen vermeintlich schwächere wird.

entweder gits e riese klatsche oder dänn min tipp: öppe so wie öhstriech geschter gäge die verstärkte bayern...

das wär wiedermal schwiiz-like: lang mithebe & am schluss glich verlüüre. dänn chan de otti nachem spiel wieder säge, dass mir nur päch gha händ, will mir ja eigentlich sauguet sind (will mir damals gäge spanie gwunne händ!!!)...

Zitat von Supreme

Was für eine traurige Nachricht, hätte ich meine Saisonkarte nicht bereits bestellt wäre ich ernsthaft in Versuchung diese zu stornieren.

Ich dachte tiefer kann man nicht sinken, aber dann sehe ich dass der Z für einen 0815-Verteidiger, der auch noch haufenweise Strafminuten kassiert, eine hohe Transfersumme bezahlt!!!

:skandal:

also wänns en guete platz isch, nimm ich sie dir gern ab :cool:

Zitat von Mushu

Zudem spricht man inzwischen sehr laut von Saison März-Oktober; und dann wird sowieso automatisch nochmals etwas mit den Zuschauerzahlen geschehen. Stell dir vor, es ist schön und warm und Fussball wird geboten ...

naja: das war schon als ich noch ein E-Junior war ein Thema & das ist auch schon 30 Jahre her.

ich fände die Idee ja auch nicht schlecht, nur frage ich mich:
    Wer spielt dann überhaupt?
    Sind doch alle in den Ferien! Vorallem Junioren & alle welche ihre Wurzeln nicht in der Schweiz haben...
    Oder hat es von März - Okt. noch Zeit für min. 5 Wochen Sommerferien im Spielplan?

Da momentan sowieso jeder "Rasen" durch Kunstrasen ersetzt wird, sehe ich die Zukunft eher so wie jetzt, aber halt nur noch auf Kunstrasen (oder auf einem Gemisch Rasen & Kunstrasen).

Betreffend Stadion:
    Ein modernes Stadion zieht halt auch mehr Frauen & Familien an die Spiele. Somit sind schon mal mehr potentielle Zueschauer vorhanden, ohne dass man fusionieren muss....

Drum bin ich für ein normales (ca. 20k) Stadion oder sogar für das Duplex, aber das möchte die Mehrheit ja (anscheinend) nicht :sad:

gc wird als klub wohl kaum so einfach von der landkarte zu streichen sein, zumal es viele andere sportarten hat, wo gc engagiert ist...

ich bin der meinung, dass das stadion sehr viel zum zuschauer schnitt beiträgt! wer möchte schon in den kälteren jahreszeiten vom winde verweht werden & dabei mit dem feldstecher ein fussballspiel schauen und dafür noch soviel zahlen, dass dabei locker die monatlichen gebühren für pay-tv beglichen werden können?!?