Beiträge von larlf

    Zitat von Larry

    ...
    Fazit: Über die ganz Saison gseh es super Leischtig vom FCZ und vom Fischer, aber jetzt häd mer Begehrlichkeite gweckt wo halt jetzt nöd erfüllt werded, und nächscht Saison wieder 8 Mio. Verluscht, das chan de Canape dänn us em eigne Sack zahle, will s'Aktiekapital isch ufbrucht.

    ...und wänn s'canape scho früener de leoni wieder is goal lah het, wer weiss wieviel pünkt vorsprung de fcz uf bisel hetti...

    bin ja nöd am spiel gsi, aber irgendwie han ich s'gfühl, dass züri de magnin gschieder nöd kauft het oder hät de scho mal öppis guets gmacht, sit er wieder i de schwiiz isch?!?

    nöd dass er allei söll schuld sie, aber bim penalty & 3te goal isch er bitz näbed de schueh gstande, au wänn de penalty wahrsch nöd jede wür pfieffä...

    so wie boston sich bi de erschte 3 goal verhalte hät, chasch würklich säge:
    wie vom blitz troffe!

    han sälte so en start gseh, wo mer am gägner all goal uf em silber tablett serviert...

    barca hät defür i de zweite halbziet real wieder a d'wand gspielt!

    was für en "verdiente" sieg für real spricht, isch dass sie i de verlängerig wieder besser gsi sind.

    Zitat von Larry

    Wüste Hardturm
    Entscheidend ist die Frage, ob die Projekte auch politisch umsetzbar sind. Die Antwort ist klar, was die DuplexIdee angeht. Sie fand im Quartier und bei einigen Politikern Zustimmung, als die Alternative noch das fünfeckige Monumentalstadion für 30 000 Zuschauer war, das auf einem Einkaufszentrum hätte stehen sollen. Nachdem die Stadt nun eine wesentlich bescheidenere Variante plant, ist Duplex bei den Anwohnern aber nicht mehr erste Wahl und bei den Politikern kaum mehr Thema. Die ZSC Lions konzentrieren sich auf den Standort Altstetten, wo sie mithilfe der Stadt 2015 mit dem Bau einer Eishockey-Arena beginnen wollen. Bolay sagt: «Wenn die Hauptbeteiligten nicht hinter unserer Idee stehen, hat das wohl keinen Sinn.»

    Staht überhaupt öpper vom Z, FCZ oder GC hinder de Duplex Idee?
    Und wieso muen überhaupt nomal drüber abgstumme werde?

    Wänn nach jedem mögliche Projekt chönd Iesprache gmacht werde & nomal e Abstimmig muen stattfinde, dänn erläb ich mit mine fascht 40 Jahr wohl s'neue Stadion in Züri nüme :?:

    Zitat von Larry

    Der Angsthasenfussball von Hitzfeld geht mir grausam auf den Sack!
    ...
    WM 2014 mit der Schweiz? Eher nicht!

    Seit der Aussage von Hitzfeld "warum nicht England schlagen? Wir sind das einzige Team, welches (in letzter Zeit) gegen Spanien gewonnen hat!" habe ich auch ein komisches Gefühl: ist Hitzfeld schon so fest Schweizer, dass er die restlichen Jahre von diesem einen, glücklichen & vorallem unbestätigten Erfolg leben möchte?!?

    Ich hoffe es nicht! Zudem frage ich mich, ob Hitzfeld die Jungen motivieren kann: die sollen doch grad van Gaal holen, der möchte ja nochmals Nati Coach werden, vielleicht reicht es dann doch noch zur WM in Brasilien :wink:

    Zitat von Iceman


    ...leichtes Kopfschütteln bei den Schiris.

    Sorry, de Typ laht mich meh als nur liecht de Chopf schüttle!

    Schad isch de nöd bi de Waldbuebe gsi, wo's i de Halle no richtig abgange isch: minere Meinig nah hät er s'Potential zu de absolute Hassfigur!!!

    D'Susi us Visp hät geschter uf em TC au gseit, dass Bern evtl. bitz im Vorteil isch, aber er nach em Interview mit em Blüemli en guete Iedruck heg, wänn die ganz Mannschaft d'Iestellig vo ihm hegi...

    Ich gsehns so, dass Bern de mental Vorteil hät, dass sie im Fall vomne Rückstand nöd ufgebed & wüssed, dass sie is Spiel zrugg cho chönd & d'Waldbuebe de Nachteil händ, dass sie evtl. nach 1-2 Goal im Rückstand eher "ufgänd" sprich wieder am Rückstand müend nahränne.

    Aber schlussändlich spieled sich jetzt beid müed & werdet nachher wohl vo de Bergaffe überränt...

    Naja, Hitzfeld wollte wohl mit den Alten nochmals an ein grosses Turnier fahren, dieser Traum ist nach dem nächsten Spiel def. ausgeträumt und falls danach der grosse Umbruch nicht stattfindet, dann bin ich auch enttäuscht von ihm.

    vom tagi:

    Heute entscheidet der Zürcher Gemeinderat über das Budget 2011. Neue Stellen bei der Polizei und im Triemli-Spital hat er abgelehnt. Später geht es um das Projekt für ein neues Hardturm-Stadion:

    Der Kredit für ein neues Hardturm-Projekt ist mit 63 Stimmen abgelehnt worden.

    Die Sparallianz hat sich durchgesetzt und sich nach einer hitzigen Debatte dagegen ausgesprochen, auf dem Hardturm ein neues Stadion zu planen. Zahlreiche Linke haben den Saal verlassen.

    Au wänn ich ihn nöd känne, nach derä Saison schients doch genau de Mah z'sie wo mir a de Bande bruched:
    Öpper wo uf d'Detail lueged (gemäss "Juniore-Lager") und die trainiert, d.h. mir werdet d'Saison vo Afang ah Fit & mit neuem Elan agah.
    Öpper wo kein Neuling isch und d'Spieler (hoffentlich) druf losed.
    Öpper wo kei Vorurteil hät und jede Spieler sich neu bewiesä muen.
    Öpper wo hoffentlich no 1-2 Stürmer mit i d'Schwiiz bringt...

    S'einzig wo ich mich fröge, isch: ob er demit z'Schlag chunt, dass bi eus nöd eifach paar Spieler chasch "uswächsle" à la NHL.
    Aber wer weiss, evtl. chönt ja genau das au d'Chance sie für eusi hochgelobte (junge) Talänt...

    Vo all denä wo nöchscht Saison kei Saisoncharte meh wännd:
    ihr dörfed mir gern schriebä, da ich wieder uf de Suechi nach emne guete Platz bin :wink:

    Gut, da ist halt die Frage: was will man mit dem Leichtathletik Stadion bezwecken?

    1 mal pro Jahr ein Meeting & max. 4 Konzerte: kein Wunder verliert man da viel Kohle!

    Zürich braucht ein Fussball & ein Hockey Stadion, welches nur für diesen Zweck gebaut wird und nicht irgendwelche komischen provisorische Multikulti Zwischenlösungen!

    ich denke, dass sport eher förderungswürdig ist als opern, wobei ich das in bezug auf den nachwuchs schreibe.

    komisch finde ich auch, dass es kantone gibt, die ihre klubs mit günstiger infrastruktur, etc unterstützen und der kanton zürich sich dagegen wehrt! es müssen ja nicht jährlich mio. sein, aber man kann ein grundstück vergünstigt abgeben oder helfen eine umzonung zu erleichtern.

    ist zürich zu elitär für den normalen sportlichen anlass?

    wieso?
    das mached die beide star-blätter blick & bild fasch täglich, dass sie "neuigkeite" vom andere blatt 1-3 tag spöter bi sich nomal als schlagziele publiziered...

    Zitat von Mushu

    Macht der Z gerade Ferien auf Malta? Oder wer ist da gerade im Tv zu bewundern?

    Du meinsch Z, wie Zypern?
    Muen en hochklassige Match sie, zwüsched denä beidä Wältklasse Teams...