jetzt simmer wenigstens scho mal:
stanleycupfinalistbesieger ![]()
jetzt simmer wenigstens scho mal:
stanleycupfinalistbesieger ![]()
bin sit 30jahr bayern fan & han de mourinho au immer arrogant gfunde!
d'frag isch halt eifach: isch er würklich so oder spielt er das nume, damit er d'mannschaft "schütze" chan?
er isch unbestriettä genial & drum muen ich ihn leider respektierä, egal ob er so arrogant isch wie er übere chunt oder nöd...
ps: de van gaal isch au als arrogant uf münche cho & jetzt wird er döt gliebt, will er halt gar nöd so isch, wie er sich geh hät...
er wett halt international mitspiele, drum bim fcl ![]()
hmmmm, die nöchschte wo am halak scheiteret?
@Ali: zerscht chunt de Zubi no!!! ![]()
khalifa & stocker wäred sicher für d'zuekunft schön gsi, z.bsp. statt padalino & nkufo...
vo dem her gib ich am Gysino rächt, dass mer de Stocker het dörfe mitneh: aber wänn de Padalino a de WM gas git, dänn isch au er zu rächt döt! (und drum isch es für mich eifach "e entscheidig vom Trainer", aber sicher nöd en Fehler)
Schlussändlich isch es im Sport ganz eifach:
d'Resultat säged dänn ob's richtig gsi isch oder nöd...
ja suppi: das chan jetzt würklich jedä säge, drum han ich sowas gschriebe....
-> de hitzfäld hät ja sälber gseit, dass es ihm bim stocker am schwerschte gfalle isch. also muen mer das ja bestimmt nöd als fehler "deklarierä".
ich finds defür geil, dass de magnin nöd debie isch! us wellne gründ au immer....
genau, du wirsch das bestimmt jetzt scho säge chöne: wämmer nöd grad gschieder uf d'wm verzichte, nach dere nomination?
s'stockerli isch zwar bi eus nöd schlächt, aber dass er sich international chan duresetze, hät er nonig würklich (chöne) bewiese.
zudem isch er ja uf pikett, d.h. er hät ja immerno d'chance mitgah z'dörfe.
tihinen nach 4 jahr im verein & sini nummere wird nüme vergeh?
muen ja es ächts urgestein sie :razz:
Zitat von snowcat
Sforza hatte gar keinen als er Trainer vom Flohzirkus wurde...Aber nach einem Fischer Sommertraining wird es garantiert keinen FCZ wie gestern Abend mehr geben! Urs wird 100 Pro ausmisten wer nicht mitzieht und der Mannschaft nicht pausenlos ein Schiedsrichter Alibi verpassen!
was hat denn Sforza bei Luzern gemacht? (ich nehme mal an, dass GC der Flohzirkus sein soll & ned fcl...)
da lasse ich mich gerne überraschen, ob dann die leute so mitziehen, wie du dir das ausmalst!
es ist ja eher eine "technisch verhätschelte" mannschaft, der kampf sicher gut tun würde, aber eben: ob sie da mitmachen? mit ihren feinen verträgen... fischer hat auf mich gestern eher einen hilflosen eindruck gemacht (argumente hatte er ja keine, er war nur frustriert & fluchte!) & da frag ich mich, ob das als trainer gut sein soll....
aber lassen wir uns überraschen...
Geil isch aber d'Ussag vom Canepa: mir sind froh, dass mir en hochqualifizierte Trainer händ!
-> was genau laht de Fischer "hochqualifiziert" sie???
mir fehled irgendwie grad d'Erinnerige a all sini Trainerstatione & sini Erfolg als Trainer....
3 spiel, 3 mal verlore = neue vertrag?
hmmmm, das isch e feini logik ![]()
naja, wänn er en klub hät, wo er wieder uftrumpfe chan, dänn isch er schnäll wieder i de nati!
aber er schient halt (für ussestehendi) e bitzeli e diva z'sie, wo mer wahrsch meh hätschele & pfläge muen als anderi...
da hät mir s'interview im tagi mit em ciriaco gfalle, wie er sich zteil um spieler kümmeret (obwohl ich ihn nöd würklich mag!)
aber es sind eher die junioren ligen, als im ch-profi bereich...
chani nöd ernscht neh!
en jv für 900k nöd welle überneh, will er z'tüür isch?!?
glaube nöd, dass mer en andere nati-spieler under 30gi für de pries überchunt...
sind bickel/canape eifach nur chlini chind?
http://www.blick.ch/sport/fussball…hen-raus-145947
sorry, wänn das würklich so isch, dänn werdets mal paar jöhrli kei erfolg meh ha!
...jede wo will wächsle, de wird us em kader gno & es git es riesä drama. das tuet de mannschaft bestimmt guet...
vo mir us dörft sogar de mc surrli mal no en titel gwüne, falls er dänn mal gäge idiote (flüger, affe, etc) im final stah sötti...
Zitat von MushuMer isch U17-wältmeischter. E hungrigi Generation, wo nur uf ihri Chance wartet ... Und die wommer bishär gseht, sind durchus fähig ...
S'Gäld in Trainer schtecke und diä oder jeni Romand-Diva ersetze chömd wohl gar nöd so schlächt. Mer händ das scho mal gmacht. Jetzt kopiert eus GC ...
naja, das mached so ziemlich all die wo kei gäld händ ![]()
d'frag isch bi de u17 lüüt: wie lang bliebeds?
die wännd all so schnäll wie möglich is usland, siehe gc...
hmmm, tönt krass!
...aber ich nimm nöd ah, dass jetzt grad die halb mannschaft usgwächslet wird. wür ja au kei sinn mache...
solang nöd bekannt isch wer de nöi trainer isch, solang wird wohl nöd viel gah für die neu saison.
nimmt mich wunder ob die taktik ufgaht!
d'schwiiz isch halt nöd dütschland, wo mer 100i vo guete spieler chan chaufe....