Beiträge von larlf

Zitat von gringo

Word ! Sulo war schlecht!

dito, aber lieber jetzt als i de PO...

d'Lag isch wohl klar: wämmer so wie hüt verteidiged, dänn verlüred mir de VF egal ob gäg Zug oder d'Affe.

hingäge hät d'Mannschaft scho paar mal zeiged, dass sie sich chönd steigerä, ich hoffe mal, dass sie das rächtzietig mached & de winter glich no vor eus fertig isch!

us em Tagi:

WM-Ticketverkauf ist «Herkules-Aufgabe»

Der Verkauf der restlichen 700'000 Tickets für WM-Spiele in Südafrika wird aus Sicht von Fifa-Experten eine «Herkules-Aufgabe». 99 Tage vor dem Anpfiff des Eröffnungsspiels setzen die Organisatoren nun auf das Engagement der Gastgeberstädte, der Provinzen und von Wirtschaftsunternehmen. Die Kommunen und die Wirtschaft sollten durch den Kauf von Eintrittskarten für die erhoffte grosse Kulisse sorgen. Insgesamt gibt es drei Millionen Eintrittskarten, die dem Veranstalter 300 Millionen US-Dollar (rund 320 Millionen Franken) in die Kassen spülen sollen. Erst beim Verkauf aller Karten hätten die südafrikanischen Ausrichter ihr wirtschaftliches Ziel erreicht.

und wird wohl in jedem anderen Klub bei (fast) jedem Spieler so sein!

es gibt nur noch paar wenige wirkliche "Hassfiguren" bei den anderen Klubs oder ist es sogar nur ein "Hassklub"? (den wir mit grösster Wahrscheinlichkeit im VF als Gegner haben werden...)

wenn er schon ned mehr erhalten hat, dann wohl die "garantie", dass er ned in der 3. linie spielen muss...

-> wenn ich zwischen 2 angeboten mit demselben lohn auswählen kann/muss und bei einem erhält man (quasi) führungsaufgaben, dann würde ich diese wählen.

ich habe verständnis für sein verhalten, aber ich "vergöttere" ihn natürlich auch nicht als Super Susi... er war ein langjähriger spieler beim Z, der uns in dieser zeit immer wieder freude bereitet hat. nicht mehr und nicht weniger.

super, ob ich keinen vertrag angeboten bekomme oder einen zu deutlich verringerten konditionen: jedermann wird sich wohl nach einem anderen arbeitgeber umschauen, wenn ihm sowas passiert....

naja:

Dabei kamen weitere Schäden ans Licht: Neben dem bisher bekannten Riss wurde «Korrosion an kritischen Stellen» festgestellt, die sofort behandelt werden muss. Weiter teilt die Stadt mit, dass an verschiedenen Punkten «Material- und Ausführungsunregelmässigkeiten» festgestellt worden seien. Diese müssten weiter untersucht werden.

...aber wenigstens isch es wieder offe...

also wenn canada in jedem spiel so kommt wie gegen die russen, dann müssen sie kaum ein team fürchten!
    wobei ihnen natürlich auch der umstand des frühen führungstreffers geholfen hat, aber war wirklich geil wie sie die russen angemacht haben...

scho wieder neui offside reglä?

wänn scho, dänn sölleds es wieder wie füehner mache: passivs abseits wieder abschaffe!
    ...aber das isch ja fürs spektakel gmacht worde, für d'verteidigung isch es müehsam, für de stürmend spieler & d'zueschauer besser...

ach chum: wännd weisch wie & wo und's dänn sogar no klappet, dänn häsch es i 5min gmacht...
    wänns nöd klapped, dänn häsch halt päch gha :razz:

...ok, müesstisch wohl no die einzelne bieträg im neue Thread neu nummerierä, aber das wärs dänn wahrsch gsi a Ufwand...

logisch: de seppi wird wohl bim kunstrase hersteller dick drin sie, bim chiphersteller weiss er wahrsch nonig mal, wer das chan mache...

also ich han früehner de kunstrase immer ghasst!
    aber sit die neue generatione da sind & ich scho sit 2 jahr uf so eim spielä, han ich mini meinig gänderet: chasch halt definitiv länger spiele (vo feb./märz - novämber) und vorallem chasch zu de "randziete" uf em glich schöne "rase" spiele wie suscht immer und muesch nöd uf emne Grümpi Acker probiere es Spiel anezbringe...

Zitat von Reto

Hät da jetzt eine d'Threads ufteilt? Ha ha, wie gaht dänn das? ;o)

ähm, zämelegge müesst doch sicher möglich sie:
    gasch mal i de datebank go luege & machsch en update uf d'thread-id (oder so ähnlich) dänn würs wahrschienlich gah... (falls du das wiedermal mache wetsch ;)

minere Meinig nah Video nur bimne Goal! (falls zwiefel bestönd)

wännd bimne penalty au video iefüehrsch, dänn pfieft de schiri eifach jedesmal & gaht dänn go video ahluege?
    isch im fuessball meh als unnötig...

evtl. gäbts ja suscht e erfindig/möglichkeit für d'liniärichter, dass sie elektronisch über offside informiert werdet:
    ich bin immerno de meinig, dass es i vielne fäll gar nöd möglich isch glichzietig ball & offside ahz'luege & somit 100% korräkt z'entscheide...

aber das müesst natürlich au innerhalb vonere sekunde passierä, suscht chunt de pfiff sehr spaht.

Zitat von Larry

Der Video Schiri ist überfällig!
    Aber dazu muss zuerst Blatter weg! :evil:

das ist leider so: Seppli hat das Gefühhl, dass dann jeder Offside Entscheid per Video analysiert werden muss & deshalb der Spielfluss kaputt gehe!

...dass man nur bei einem Tor & gleichzeitigen Verdacht auf Offside das Video anschauen kann, das hat er leider noch nicht gemerkt :sad:

er isch zwar nöd in vancouver, aber er nervt mich defür i pilzliga:
    de dani de langwyler!!!

sorry, was er geschder bi de gähl-rote charte für "stuss" uselah hät (es hät zwar alles gstumme, aber es isch müssig das z'erwähne, dass einä mit ere gähl-rote im nöchschte spiel nüme debie isch... und wänn, dänn muen mer's sicher nöd 3-5 mal säge!)

aber wahrschinlich isch er so schlächt, dass er nöd hät dörfe uf kanada & drum dörf er eus jetzt im fuessball (wieter) nervä :sad: