Zitat von gringo
Word ! Sulo war schlecht!
dito, aber lieber jetzt als i de PO...
d'Lag isch wohl klar: wämmer so wie hüt verteidiged, dänn verlüred mir de VF egal ob gäg Zug oder d'Affe.
hingäge hät d'Mannschaft scho paar mal zeiged, dass sie sich chönd steigerä, ich hoffe mal, dass sie das rächtzietig mached & de winter glich no vor eus fertig isch!