Beiträge von larlf

naja, aber de blatter hät döt au lobby gmacht für sa...

mal luege, ich vermuete eifach, dass d'stadie entweder halb läär oder mit sa iewohner "ufgfüllt" wird, was ja wenigschtens für sie schön wär! wänns scho mal so en ahlass bi ihne git...

Zitat von virus

ich persönlich eher polk high, aber die schpiled ja nöd i dä nfl

lol, ändlich hani öpper gfunde, wo für die glich mannschaft isch wie ich :razz:

das shirt isch aber no chli z'neu, ich finde mis wär für de Al passender :cool:

dänn bliebed "nur" no d'vikings :(

für d'packers gseht au nöd grad guet us, wird wohl nix mit favre vs packers... wobi ich das scho gern gseh hetti!

Zitat von Simms

D Vikings, pfui!!! :haare: :pfui:

lol, als po touri bini halt meh QB fan als würklich fan vo 1 spez. team...

...aber schad, dass 85 nüme debie isch: er hät sich ja s'geilschte geburtstagsgschänk sälber gmacht :cool:

herrlich, ändlich gahts wieder los :)

da ich i de nfl en po touri bin, chani mich nöd zu de expertä zellä: ich hoffe uf d'patriots oder vikings...

naja, einersiets verstahn ich dich, anderersiets au nöd und zwar, will:

wänn ich profi wett werde, dänn staht mal (zumindest am afang) nöd s'gäld im vordergrund, sondern de spass am sport & de ehrgiez.

zudem sind halt au sportler nur mänsche und ich han s'gfühl, dass das viel immer wieder vergässed :(

was au no isch: die meischte vo denä sind zwüsched 18-32 jahr alt und drum halt nur so läbenserfahre, wie mer i dem alter isch...

...und zu letscht: wo gschaffed wird, da passiered fehler!
    wieso dörfed sportler kei fehler mache?

klar, e gwüssi entschädigung isch s'vielä gäld sicher, aber es dörf doch au nöd jedes verhalte rächtfertige...
    und klar: öpper wo i de öffentlichkeit staht, sött au drüber stah, aber au die händ nöd immer en guete tag & ich glaub, dass känned mir all us eigne erfahrig, dass mer nöd immer drüber stah chan!

drum bin ich de meinig:
    theoretisch dörft mer keine vo beidne "in schutz" neh, da beid en "scheiss" gmacht händ, aber verständnis hani glich für beid.
    mit de ieschränkig, dass de fall nöd passiert, wänn de fan sin fruscht nöimed anders wür uslah...
    im normalfall isch de spieler sälber de, wo (hoffentlich!!!) am meischte über sini leischtig gfruschtet isch und im nöchschte iesatz probiert de scheiss wieder guet z'mache...

du meinsch ja sicher dich, oder?

mini ussag isch halt 1 ziele wieter une:
    schlussändlich häts au mit ahstand z'tue und da isch egal wieviel öpper verdient...

und wänn ich en fan bin, dänn schiess ich niemer zäme wägere schlächte leischtig oder beleidige ihn sogar, aber das isch halt au nöd jedermanns sach.

cool, d.h. jede wo meh als 3,5k verdient, de dörf mer uf's übelschte beschimpfe???

sorry, aber findi schwach... schlussändlich häts au mit ahstand etc. z'tue...

...und demfall dörfi jede 2./3.liga spieler zur sau mache, will au er paar k im jahr für sie's hobby überchunt?

naja, ich frög mich halt glich langsam:
    müend sich fuessballer (oder allgem. sportler) vo "fans" alles gfalle lah, nur will sie mit mio. defür entschädigt werdet?

logisch isch au am spieler sini reaktion absolut für de arsch (& au nöd entschuldbar), aber irgendwie stimmts doch nüme wie mitenand umgange wird...

de isch ja sicher au chrank:

...

Das heisst: Zwei oder drei ­Zuger Sicherheitsleute hätten den ZSC-Sektor stürmen ­müssen. Wie bitte? Wer einen Block voller Hardcore-Fans betritt, muss bis an die Zähne bewaffnet und den Rabauken zahlenmässig überlegen sein, sonst gibts mächtig auf die ­Socken. Das Urteil ist eine Eselei, gefällt von Schreib­tischtätern ohne Kenntnis der Verhältnisse in den Stadien

Ganz Artikel:
    http://www.blick.ch/sport/eishocke…on-eseln-135501

yes, d'hose sind geil gsi & ich hoffe mal druf, dass es hüt abig ähnlich abgah wird, schliesslich müend hüt ja all zeige, dass die sitzende vo geschder e usnahm gsi sind :razz: