Beiträge von larlf

& weil der zürcher auf vielen hochzeiten tanzt, pickt er sich die rosinen raus: alle speziellen anlässe sind überfüllt! (mit leuten die sonst nie an einem spiel sind...)

am mäntig wirdi au döt sie :razz:

han mich zerscht mega gfreut, dass ich's doch gschafft han tickets für de so. überz'cho & dänn sinds mit de nachricht cho, dass es am mo. no es 2ts konzert geh wird...

ist das Konzert eigentlich ausverkauft?

Ich hätte noch für So. zwei einzelne Sitzplätze (d.h. nicht direkt nebeneinander, aber glaubs im selben Sektor) zu vergeben.

D.h. habe keine Ahnung wie's auf Ricardo etc. aussieht, falls jemand die Tix für sich oder Kollegen möchte, werde ich sie zu normalen Preisen abgeben (d.h. offiz. Kaufpreis inkl. Versandkosten)

Falls jemand interesse haben sollte, kann er ja PM schreiben... (bin aber heute erst ab ca. 17 Uhr wieder online...)

lol, jaja bi eus i de schuel redet de vo de sbb immer vom "kudi" drum hani de mal müese ahwände :)

bin leider geschder nüme dezue cho zum forene läse, ich han eifach s'gfühl, dass mer das glich sött chöne ufneh!
    logisch sägeds eim dass das nöd möglich isch, schliesslich chömed sie gäld über, wänn öpper de film lueget & wännd nöd, dass mer de ufnimmt & wieter git...

wird am do./fr. mal luege obi was finde, im gschäft werdet all die sietene blockiert :(

strange, hett dänkt, dass mer das locker chan ufneh!

wür mal nochli i de forene go läse/fröge...
    muen nöd heisse, dass es würklich so isch, wänn das de kudi seit.

die säged au bim internet: sorry, häsch dsl sälber iegrichted, git halt nur 15Mbit/s statt 20, dänn häsch sicher gueti date-qualität.
    dänn seisch: ich wett aber 20, date sind mer glich & schwups häsch die voll leischtig...

ok, da no infos wäg em powerline:

Die HDX101-Adapter garantieren priorisierten Datentransport durch integrierte Quality of Service (QoS)-Funktionen. Auch umfangreiche und hoch aufgelöste High Definition (HD)-Filme werden dank Video QoS (VQoS) ruck- und unterbrechungsfrei übertragen, ganz egal wo innerhalb der eigenen Wohnung der digitale Inhalt abgespielt werden soll. Auf die selbe Weise werden auch weitere sensible Daten wie Sprache (VoIP), bei denen ein Abreißen des Datenstromes fatal wäre, mit absoluter Priorität und somit unterbrechungssicher durch das Netzwerk transportiert.

da de ganzi text:
    http://www.tomsnetworking.de/content/aktuel…1/35/index.html

ach ja:
    ich han de hdx101 bi mir dihei, aber wänn d'frau wäsch gletted, dänn chan ich gar nix meh luege, will's dänn z'viel störige hät :(
    aber lieht wohl a) am gletiesä und b) wohl a de alte verkabelig...

yups, han au überleit wäge wlan zluege, aber ich bin de meinig, dass döt no meh problem mit de überträgigsrate häsch...

d.h. weiss nöd ob die au liefered was uf de verpackig druf staht.. (vo wäge 300Mbit/s)

han s'gliche problem wie du:
    wlan muen nöd unbedingt 24h laufe, wänn ich's nur 1-2h pro tag bruche...
    wird mich aber mal bitzeli bim wlan ieläse, zum luege was betr. de überträgigsrate usegfunde händ, ob das würklich für hd lange söll.

wänn du kei störige uf em strom häsch, dänn sött das scho gah!

mir sind inmne 30jahr alte huus & ich han's au müese via strom vernetze, muesch eifach de richtig adapter chaufe, dänn sötts au für hd lange...
    sie schriebed 200Mbit/s erreiched die aber eh nöd.

müessti mal usesueche, wieviel für hd nötig isch...

-> ich chan bi mir kei hd luege, gahn aber devo us, dass es wäg de alte hütte isch... alles andere chani luege...

zudem ane han ich no viel sache am strom aghänkt & d'erfahrig gmacht, dass ich besseri überträgigsrate han, wänn de adapter allei anere steckdose hanged!

also ich gahn mal devo us, dass es kei ieschränkige geh wird bim ufneh!
    was uf dim tv unverschlüsslet lauft, das söttsch au chöne recorde...

(fuessball) konferänz find ich fein, will dänn nöd ein langwielige match muesch luege und immer wieder goal falled... im hockey find ich's weniger sinnvoll, da lauft imne spiel gnueg interessants, da brüchtis kein konferänz...

wie war die Aussage in der letzten Sportlounge?

"es gibt Trainer, bei denen spielt keiner, der kleiner als 1.85m ist"

...ich frage mich, weshalb mir dabei Gross in den Sinn gekommen ist :shock:

Zitat von Thomi

chasch im internet bstelle ohni Problem. Han aber müesse e VISA ordere will dä Ticketmaster kei Mastercard akzeptiert ;)
    d'Ticktes werded dänn a dä Kasse hinterleit und Du chaschs vorem Spiel abhole.

Gruess
    Thomi

cool, thx für d'Info!!!
    wirds mal mim Brüeder mitteile, de söll das (ab em So. 3 Wuche in Florida) doch grad mal usprobiere :razz:

Gruess,
    Ralf

jaku, wer? intel leckt was?

sorry, aber das isch wohl eifach eine, wo sich masslos überschätzt (oder vom berater besusle laht) und zersch mal söll luege, dass er was ahständigs findet wo er dörf mitspiele....

gemäss frag vo blick fühled sich ja ziemlich all als nöd nur guet integriert sondern als schwiizer und das isch doch das wo zellt, egal obs spöter mal erfolg ha werdet oder nöd!

hmmmm, mal luege: ich muen mir glaubs d'ziet neh und hupend zu dir go ume fahre :twisted:

isch sicher nöd s'gliche wie en titel i de a-nati, aber es isch jetzt scho e hammer leischtig vo dere mannschaft & d'vergangeheit zeiged, dass es paar wenige sicher bald bi de "grosse" werdet spiele!
    vorallem d'stürmer wäred geil: vo denä hämmer ja nöd würklich viel gueti i eusem ländli...