Beiträge von Sbornaja
-
-
Zitat von Der Weise
Stimmt, die Szene hat mich auch an Keller erinnert, mit dem grossen Unterschied dass Schnyder damals nicht vorsätzlich handelte!
Ganz üble Aktion!Krass er fliegt genau in der gleichen Position in die Bande wie Ronny Keller und auch mit dem Genick/Kopf wird der Sturz abgebremst. Der Unterschied war glaube ich nur die Distanz zur Bande und die Wucht. Schnyder traf Keller mit vollem Tempo, leider

Wäre wiklich wünschenswert, Deruns eine Saftige Busse aufzubrummen für die Ronny Keller Stiftung und mal ne Saftige Sperre...
Aber Steinmann wird sagen: isch ja nüt passiert 2-4 Spielsperre
-
Zitat von LarryAlles anzeigen
Ha ha!

Ich han mim guete Fründ Benny grad e Message gschickt: Häsch gseh, er häd en nöd büschelet! :razz:
He, mir sind alles ZSC Fans, au wämmer nöd immer die gliich Meinig händ!
Aber ich trink au s nächst Jahr da in Florida es Bier mir em Züri Bueb (wie scho mehrmals), au wänner de Chopf vom Crawford no mängisch fordered!
Das ich no nie de gross Flüeler Fan gsi bin isch au bekannt, 2012 isch er super gsi, das Jahr i de PO's häd er mich bis anhin gnervt, so dass ich, ganz entgege mine Gepflogeheite sit öppe drü Jahr (...) sin Chopf gforderet han.
Dän hani mir müesse säge, chasch ja nöd de Wolf bringe und dänn scheideds us und er isch s Arschloch!?
De Crawford hätts richtig gmacht, em Luki öffentlich en Arschtritt verpasst wo schiinbar gnützt häd.
Jetzt gahts gäge Servette, ich glaub mir sind im PO ahcho!
Es isch no immer so gsie Larry, ich kritisiere en Spiller, er wird zum Held oder buechet zumindest.. :twisted:
Als nächsts nimm ich mir de Fritsche und de Keller vor
Muss da ihne mal schriebe was alles falch mached :twisted: Aber jezt mussi schnell husch zum Chund mini Briefmarkesammlig go zeige! -
Zitat von sandro_sf
Was war genau passiert? Konnte es unmöglich sehen.
1.5-2m vor der Bande, zwischen der blauen und der roten Linie, 4-6 Sek vor Schluss checkt Deruns Bärtschi mit Anlauf in den Rücken.
Bärtschi fliegt kopf voran genau in der selben Position wie Ronny Keller in die Bande. Deruns wirft sich auf ihn und verdrescht Bärtschi noch.
Wick war dann ca. 2-3 Sek danach noch auf Deruns und hat Bärtschi da 'rausgeboxt'.Beim rausgehen hat er sich dann noch mit den Zuschauern angelegt und unter anderem wollte er im Spielerdurchgang mit dem Stock den Todd Elik machen. (Er kam noch einmal einige schritte zurück und holte für einen zweihänder aus, aber der Physio oder Materialwart von LHC hat ihn davon abgehalten..)
Der ist komplett ausgetickt...
-
-
ZSC-Servette 4-3
Fribourg-Kloten 2-4 -
De Larry hät eimal meh recht gha, mir hends überfahre und mitere Packig hei gschickt :twisted:
Neinei alles guet so und jezt chunt es anders Kaliber...
-
Jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-
Jezt bisse jungs!!!
-
-
Uiuiui jezt häts aber grauehaft brennt vor de Chiste!
Wieder i de offensive!! Man aber jezt bättlemer drum!!
-
Cunti wie bi letschte mal...
-
Zitat von Larry
He Sbornaja, häsch gseh wer abdruckt häd, oder isches z schnäll gsi wie für de Huet? :twisted:

Sehr guets Drittel, häd nur ei Mannschaft gspielt!
Aber schad isch nur 1:0, schad isch Pause, schad gahts no eis Drittel!
Wiiter so!

Sbornaja 4-Presidäänt...
Larry du freche Siech :twisted: ! Ohni dass ich de MAB so hert is Gricht gnoh het, wär ezt immerno 0-0!
Usserdem spillt er hüt d Schiebe vill früehner und druckt sofort ab, das heter jezt 6 Spiel lang nöd gmacht.Wievillmal hät de Tubel jezt scho verzellt, dass Stan im Verwaltugsrat vom LHC isch?
-
So jezt cool down und wieter so. Möglichst kei Straf neh
Gäge de Schluss Lausanne wieder ufcho und das isch eifacht sehr gföhrlich.Flüehler... Naaaaja, gumped im züg ume, meine Güte, wo isch sini coolness here?
Jedesmal wenn er d Schiebe hät ghörtmer em Luki sies, uuuufffff, bis uf Tribüne ue.
Holed de Sulo als Mentalcoach für ihn zrugg. -
Das 1-0 müemer id Pause bringe!
I dem 2. Drittel händ eusi ganz e heftigi Pace ahgschlage! Hoffe dasmer das im dritte Drittel nöd büessed
-
Ich muss ihn einfach weiter kritisieren :twisted:
Ui der Bastel hat ziemlich angst vor dem Leeger :roll:
-
Nein sie kommen nicjt in schussposition, weill sich immer ein Sock, Fuss oder Körper in der Schussbahn befindet. Stark von Lausanne, einmal mehr.
Nächste Pp- Chance
Jaaaaaaaaaaaa. Fucking Mac is Back
-
PP-quote 11%
-
Ja war Pfosten, Flüehler wäre/ist bereits geschlagen gewesen.
Auf der anderen Seite auch 2-3 gute Chancen.
Wenn Bärtschi die Scheibe zu Cunti links rüber legt stehts1-0.. Naja wenn und aber.
Pause dann PP! -
ZSC wohl mit Seger - Gobbi bei LHC fraglich
Die ZSC Lions werden im entscheidenden Playoff-Viertelfinal-Spiel gegen Lausanne HC wohl auf ihren Kapitän Mathias Seger setzen können. Der Verteidiger hat zwar gestern noch nicht mittrainiert, wird aber gemäss "20 Minuten" und "Le matin" heute Abend zum Einsatz kommen. Bei den Gästen vom Genfersee ist John Gobbi weiterhin fraglich. Der Verteidiger stieg zwar gestern wieder ins Mannschaftstraining ein, doch dies nur mit halber Intensität.