Beiträge von Sbornaja

Schweizer Cup auf gutem Wege?
    Mittwoch, 13. Februar 2013, 11:52 - Martin Merk

Die Wiedereinführung eines möglichen Schweizer Cups auf die Saison 2014/15 hin scheint auf guten Wege zu sein nach Diskussionen zwischen den NLA- und NLB-Clubs heute Morgen. Bald soll es zur Abstimmung kommen.

"Tendenziell steht die National League und die Clubs dem Schweizer Cup positiv entgegen," sagt Pius-David Kuonen, Vizepräsident der Swiss Ice Hockey Federation. Der Verwaltungsrat soll formell am 28. Februar darüber abstimmen. Dazu wird es auch bei der Regio League eine Abstimmung benötigen.

Der Wettbewerb im klassischen KO-System soll 32 Mannschaften umfassen und über fünf Runden gehen. Dies wären derzeit alle NLA- und NLB-Clubs sowie neun Spitzenteams der 1. Liga. Falls der Cup durch die Gremien durchkommt, soll auf die Saison 2014/15 hin starten und von einer neuen Marketingagentur begleitet werden.

Zitat von Gysino

HAHA super! en riese arsch. seeeehr beliebt bi isles fans. und bi hawks au grad. :rofl:

da miini lieblings szene vo ihm:

http://www.youtube.com/watch?v=drQD4WWWVr8

turnover imene eher tumme moment...:rofl:

----------------------------------------------------------------------------------

Da söll no eine drus cho.. :spinneli:

Chris Campoli zu Biel :shock:
    Mittwoch, 13. Februar 2013, 17:49 - Medienmitteilung

Für den Rest der laufenden Saison verstärkt sich der EHC Biel mit dem NHL-Verteidiger Chris Campoli (CAN, 1984).

In seiner Karriere absolvierte Campoli 458 NHL Spiele u.a. für die Montreal Canadiens, die Ottawa Senators und die New York Islanders.

Campoli wird morgen Donnerstag in Biel erwartet.

12.02.2013
    ZSC-Spieler weg? ''Verhandlungen im Gange''

Wird Daniel Schnyder zu den SCL Tigers wechseln? Noch ist die Zukunft des polyvalenten ZSC-Spielers, dessen Vertrag am Ende der Saison ausläuft, ungewiss. ''Man muss nicht immer alles glauben, was geschrieben und gesagt wird'', sagt Lions-Sportchef Edgar Salis. Das letzte Wort sei noch nicht gesprochen. ''Die Verhandlungen sind im Gange und alles andere wird die Zukunft zeigen'', so Salis gegenüber ''zscblog.ch''.

Ach chum Gysino, chan doch nöd alles schlecht sie?
    Mängisch fehlt eifacht fucking wenig zum punkte.
    Naja, eventuell wunschdänke vo mir..

@ Ari: eventuell isches ja au vom Shedden us cho? Kei ahnig

Mann, wemm seisch das? Aber hey was sölls.. Nächst versuech!

Aber mal im Ernst ich han sälte e Mannschaft gseh wo sich so zerriesst und den gliech so unglücklich verlürt.

Beidi Goali sind halt au nümme das wo`s mal gsie sind.. Zumindest em Nabi traui aber de turnarround no zue. (Aber ich glaub isch wunschdänke)

Ps.: 4 Powerplaygoal i eim Spiel vo de Isles gschosse :shock: Wenn häts das s letschte mal geh?
    Und gliech langets wieder nöd..

Ich han da mini eigeni These.

De Brunner hät wenig Kredit gha bim Staff (nennemers mal Fuhlheit) und isch so chlie unedurregheit.

Guet in Klote zwar, aber durch die Näbegrüsch zwüsched Stuehl und Bänk gheit. Sprich er muss sofort? wegtransferiert werde us Klote.
    Zug schlaht zue, isch sehr willkomme und nach es paar Training hät mer denn gmerkt dass de Bueb schlächter gmacht wird als er würklich isch.

Ich muss villicht säge, ich han per zuefall 3-4 Training gseh vom Eis vo Zug (selber nach dene stolperis Match gha).

Jezt chunt s wichtigste i de Entwicklig vom Brunner (glaub ich zumindest):
    I jedem vo dene Trainings hät entweder de Holden oder ganz wenig au de Metropolit/Helbling! de Brunner wärend de Üebig zu sich gnoh und hend mit ihm öppis komplett anders trainiert als de Rest vo de Mannschaft. Eimal zbsp. het er 10 Onetimer vo links uf de Ersatzgoali abgschosse und den vo rechts usw.. Het er keine inegmacht hät de Holden em Helbling/ Wosniewski grüeft und die händ en den dörfe ad Bande nagle. (Oder er häts dörfe über s ganze Isfäld zieh :shock: / Bäsewage)
    Vo dene spezial Üebige/Gschichte hani meh als 10 gseh i 3-4 Trainings und nöd eimal isches en andere Junge wie de Lammer oder Suri gsie, sondern nur immer de Brunner!

Kurz gseit, d Kanadierfraktion in Zug ischs Tüpfli uf em i gsie, wos i de Entwicklig vom Brunner wahrschienlich no brucht hät. Sie hends verstande ihm mit 'Spass' und härti de 'richtig' Wäg z zeige.

Und de Rest isch Glück gsie.. :mrgreen:

Zitat von Larry

Schussverhältniss isch 43:15 (!) für d Isles gsi!

Isles zum 20 mal (!) keis Goal im PP!

Toronto übrigens 6:0.....und s Schussverhältniss isch 37:28 für Montreal gsi.....

:shock: Uaa ich ghei um! Scheisse es Spiel uf eis Goal und du verlürsch weg some huere Füdlischuss, wo im Training no versuech z irgend en Brunz z mache mit mits Witzig usgseht haha.

Janu, wieter gahts, nächst Chance packe.

Minere Meinig fehlts vorne bi de Isles. Hine gahts eigentlich no gege die Teams wo unde und i de Mitti feststecked. Aber vorne chunt ussert vom John T. praktisch nix.

Scheisse d Isles gester wieder.. :roll:

So typisch gsie wieder. Letschts drittel stand 2-2 no öppe 10 min zspiele.

Tavares wird lanciert und stürmt ime 1vs1 richtig Goal, er hät freii Schussbahn, er Schüsst en traumhaft geile Handglänk richtig Goal.
    De Goali macht praktisch kei Bewegig, ping, Innepfoste und wieder use.
    Tavares und Block eis gönd go wächsle, Büffel in Schiebebsitz ca 30 Sek. Lang im Isles drittel drin. En Handglänk wie 100000 anderi vorher und de Nabi laht en ihne.. Haltbar, päch, aber auf jezt Isles, wieter gahts.

No 3 min zspiele 2-3 hinde und Isles meh oder weniger immer im Büffeldrittel drin, denn Konter vo de Büffel, Nabi hebt und de Abpraller chunt zume IslesVerteidiger, de spillt en Traumpass uff de Tavares 1 gg 0, aber de Büffelverteiger holzt en vo de Bei. Penuddle 2 min vor Schluss.

Tavares lauft a, macht en Move rechts use, Goali gaht abe, isch wehrlos, Tavares leit en sich uf Backhand lupft en schön 77cm wie glehrt ufe, wieder Pfoste.. :nixwiss: äähää geeeenau...

Ich mein, würkli guet!! gspillt gester für das Linup, aber wenns mal nöd lauft, laufts halt eifach nöd :evil:

Ahja denn hani Canadiens-Toronto 0-5 gluegt :shock: Sputnik wird ganz grob zfriede sie Kessel super gspillt.

Hammer hockeyabig gsie öppe 7 Mätch gluegt . :mrgreen:

Eigentlich wäre alles aufgegangen, wenn Kapernick beim zweiten Versuch (oder doch dritte?:roll: ) den TD-Pass gespielt und nicht den Laufpass gesucht hätte.
    (Ich weiss Zeitspiel usw. aber ich habe mir in dieser Situation gewünscht, dass er den TD Pass sucht und so den schwarzen Peter wieder den Ravens zuspielt.)
    Danach hatte er das Messer aber von sowas am Hals.
    Beim 4ten Versuch, ob Foul oder nicht. Naja ziemlich fifty/fifty, hält/reisst Ihn halt schon ziemlich lang am Shirt und am Ende fehlen Ihm genau diese 50 cm die er da verliert.
    Aber als neutraler Zuschauer (ich bin NYGiant-Sympathisant, aber in diesem SB für SF) denke ich ist das nicht pfeiffen vertretbar.

Aber alles aus und vorbei und wie schon beschrieben, sicher nicht mit dem falschen 47. Superbowlgewinner.

@ Rangerfan:
    Minus 5°C? Scheisse, bei uns -1 °C und ca 5-10cm Neuschnee auf den Strassen und diese natürlich noch nicht gemacht..
    War geil auf der Autobahn :mrgreen:, 70 Km in 55min haha :cool:

Päng das wars.. Gratuliere de Ravens zum 47. Superbowl.

Defense hät schlussendlich au da wieder d Meisterschaft gholt!

Gratuliere em Kapernick und de 49ers für das unglaubliche Comeback, leider nöd ganz gschaft und halt de Ahfang verpennt!!

Nommal, BEST Superbowl sit gaaaaanz ganz lang, wenn nöd de best ever.

So gange jezt go bügle :mrgreen:

Vorallem glingt em Kaepernick nöd würklich vill bis jezt.
    Natürlich chunt das nur dur die unglaublich deckigsarbet durch Defense vo de Ravens...

Jetz TD vo de 49ers.. Guet für d Spannig im Spiel und jezt weiss au d 49ers Offens wo Endzone vo de Ravens isch!!

Auuutsch :shock: , Jones mit eme 109 yard Rekord Kickoff Return. Superbowlrekord!
    Fuck, de mischt isch gfüehrt, jezt glaubi gits e Packig und e Lektion für d 49ers.