Beiträge von Sbornaja

Eigentlich wäre alles aufgegangen, wenn Kapernick beim zweiten Versuch (oder doch dritte?:roll: ) den TD-Pass gespielt und nicht den Laufpass gesucht hätte.
    (Ich weiss Zeitspiel usw. aber ich habe mir in dieser Situation gewünscht, dass er den TD Pass sucht und so den schwarzen Peter wieder den Ravens zuspielt.)
    Danach hatte er das Messer aber von sowas am Hals.
    Beim 4ten Versuch, ob Foul oder nicht. Naja ziemlich fifty/fifty, hält/reisst Ihn halt schon ziemlich lang am Shirt und am Ende fehlen Ihm genau diese 50 cm die er da verliert.
    Aber als neutraler Zuschauer (ich bin NYGiant-Sympathisant, aber in diesem SB für SF) denke ich ist das nicht pfeiffen vertretbar.

Aber alles aus und vorbei und wie schon beschrieben, sicher nicht mit dem falschen 47. Superbowlgewinner.

@ Rangerfan:
    Minus 5°C? Scheisse, bei uns -1 °C und ca 5-10cm Neuschnee auf den Strassen und diese natürlich noch nicht gemacht..
    War geil auf der Autobahn :mrgreen:, 70 Km in 55min haha :cool:

Päng das wars.. Gratuliere de Ravens zum 47. Superbowl.

Defense hät schlussendlich au da wieder d Meisterschaft gholt!

Gratuliere em Kapernick und de 49ers für das unglaubliche Comeback, leider nöd ganz gschaft und halt de Ahfang verpennt!!

Nommal, BEST Superbowl sit gaaaaanz ganz lang, wenn nöd de best ever.

So gange jezt go bügle :mrgreen:

Vorallem glingt em Kaepernick nöd würklich vill bis jezt.
    Natürlich chunt das nur dur die unglaublich deckigsarbet durch Defense vo de Ravens...

Jetz TD vo de 49ers.. Guet für d Spannig im Spiel und jezt weiss au d 49ers Offens wo Endzone vo de Ravens isch!!

Auuutsch :shock: , Jones mit eme 109 yard Rekord Kickoff Return. Superbowlrekord!
    Fuck, de mischt isch gfüehrt, jezt glaubi gits e Packig und e Lektion für d 49ers.

Halbzit im Superbowl:
    Bis jezt d' 49ers Offense chancelos gg d' Defense vo de Ravens.

49ers QB Kaepernick mit eme krasse interception/Fumble wo er und 49ers sich zumindest bis zur Halbzit nöd erholt händ.

QB vo de Ravens Flacco mit eme gradiose Spiel bis jezt!

Ich glaub no dra aber im dritte End muss de ersti Td sehr früeh cho, suscht gsehni schwarz!

Er isch nöd unprofessionell, er isch en verdammt geldgeile S..hund.

Da d` NHL es halbsjahr usgfalle isch und er zimmlich kein Rappe verdient hät i dere Zit,
    muss er de Kohle halt jezt inhole. Ganz logisch, Giovanni schoweis :lehrer:

Da er jezt es Zugpferd (Firstround Draft) hät wo chlie unedurre muss, het er d Chance grad
    bim Schopf packt.
    Was interessierts en, ob de Niederreiter spillt oder nöd, er hät uff sim Konto :geifer: e Minus Billanz bis jezt.

Haha wie geil isch das den?

Eventuell hät er ja gschnallt das er übertriebeni Forderige gstellt hät und isch jezt so über sin Schatte gsprunge.
    Salis: Endi Saison nach sim 2. Meistergoal bitte den grad für 2Jahr verpflichte haha

Ja, 2 Kumpels von mir versuchens seit 20 min wie wild sich einzulogen. Aber es schmeisst sie immer wieder raus. Auch ich brauchte etwa 5 versuche.. Sah aber noch wie Dustin Brown die Fahne für unters Hallendach überbrachte!

Uiui Kings nach dem ersten Drittel bereits mit 0-3 hinten gegen die Blackhawks

Zitat von Sputnik

Geht definitiv noch nicht via ps3. Da habe ich auch kein verständnis. Jetzt hatten sie monate lang zeit und doch nichts vorbereitet.

@ Sputnik:
    Habe es nun anders gelöst. Ich bin um 18.30 Uhr schnell in den Media Markt gedüst und war um 18.34 Uhr Besitzer der Apple TV Box.
    Um 19.00 Uhr war bereits alles installiert! :geil: FMS

Danke trotzdem
    Sbornaja