Beiträge von Sbornaja

Jup, hemmer definitiv scho schlächters postet.
    Mal luege Stats und s`Alter stimmed definitiv, mal luege ob er dem gerächt wird.

bisch mal im Land?
    Bin dir immerno es Pierli schwach.. Bierschulde sind Ehreschulde :mrgreen:

Da no öppis us Ambri:

Der HC Ambri-Piotta verstärkt seine Offensive mit einem Ex-NHL-Spieler. Der amerikanische Stürmer Richard Park wechselt für zwei Jahre von Pittsburgh Penguins in die Leventina.
    Der 36-jährige Park ist nach dem Kanadier Jason Williams der zweite neue Stürmer im Kader von Ambri-Piotta. Er soll dank seiner Erfahrung von 778 NHL-Spielen ein Führungsspieler bei den Tessinern sein. In der letzten Saison absolvierte Park 54 Spiele mit den Pittsburgh Penguins.

Gilbert Brulé in zahlen:

Geburtsdatum: 1. Januar 1987
    Geburtsort: Edmonton, Alberta, Kanada
    Größe:178 cm
    Gewicht: 82 kg

2004 CHL All-Rookie Team
    2005 WHL West First All-Star Team
    2005 CHL Second All-Star Team
    2005 Daryl K. (Doc) Seaman Trophy
    2005 CHL Scholastic Player of the Year
    2006 WHL Playoff MVP
    2006 President’s-Cup-Gewinn mit den Vancouver Giants
    2006 WHL West Second All-Star Team
    2006 Memorial Cup All-Star Team
    2006 Ed Chynoweth Trophy

2004 Silbermedaille bei der World U-17 Hockey Challenge
    2004 Goldmedaille bei der U18-Junioren-Weltmeisterschaft

Geili Stats, hammer Alter jedoch sehr kurze Vertrag. Nimme mal ah wird nur grad ie Saison grächnet mit ihm.
    Trotzdem nöd schlächt Hr. Salis (oder wer au immer).

Jez no en Usl.Verteidiger und am Kader gits nix z`Rüttle. Ich gsächte de Steve gern bi eus aber es machtde Ahschi, dass ers definitiv nöd wird.

Creme brulee olèèèèèèèèèèè :mrgreen:

Aber Champ, du vergisst, dass Bickel auch in dieser Zeit einige Flops hatte die nie (oder fast nie) gespielt haben.
    Lado Akhalaia, Massimo Rizzo, Diego Raul Capria, Christian Pouga und Eudi Silva de Souza.
    (wobei Eudis mit einem unglaublich geilen Treffer sich im Hardturm gegen das Pack vorstellte!Mann das war ne geile Stimmung)
    Also hatte Bickel wie alle Sporchefs halt bei gewissen Glück und bei andern halt weniger.
    Pancho (er chunt no) war glaube ich noch zu Hotz Zeit, oder? Scheisse alles verdammt lange her irgendwie..

Nochmal mein Tipp: Wen alles super läuft Rang 6-8 mit diesem Kader. Falls nicht bald der erste dreier kommt eher 7-9.
    Grund: Selbstüberschätzung, neuer Trainer/System und einige Spieler ausser Form plus fehlende Leader im Mittelfeld. :oops:

Gruss Sbornaja

Wieder mal ne Schwanzsaison :cool:

und da nommal e allgemeini Nachricht, wo vorallem eusi Usswärzfahrer (lausanne) betrifft.

Lausanne: Haltestelle für Malley
    Sonntag, 1. Juli 2012, 17:23 - Martin Merk

Am Wochenende wurde in Lausanne die neue S-Bahn-Haltestelle Prilly-Malley eingeweiht. Damit können Hockeyfans zukünftig einfacher zur Spielstätte des Lausanne HC fahren.

Die Haltestelle befindet sich auf den Bahngleisen südlich der Eishalle Malley nur 200 Meter von der Halle entfernt. Sie wird bedient von den S-Bahnen S1 (Villeneuve-Yverdon), S3 (Lausanne-Allaman) und S4 (Palézieux-Allaman), womit es pro Stunde drei Verbindungen zum Lausanner Hauptbahnhof hat mit Fahrzeit zwei Minuten. Im rahmen eines geplanten Ausbaus soll die Frequenz ab 2019 auf bis zu sechs Züge pro Fahrtrichtung und Stunde erhöht werden.

Tönt sehr vill versprächend.
    Ich hoffe eifach, dass mir mit 4 Ussländer oder 3 Ussländer und em Wick ahfanged.
    Glaube das Team hät mit em Titel zwar enorm sälbstvertroue tankt, würd chli mit noiem Bluet
    attraktivs Hockey i de Quali bringe, aber mit nume 2 Ussländer und eme noie Trainer glaubi eifacht nöd dra.
    Usserdem brucht au de Trainer einigi Zyt bis s Team sich a Ihn gwöhnt hät und mer chänt mit eme Ussländer meh chlie Druck vom Trainer neh. Drum hoffi sehr, dass no eine chunt resp. de Vertrag mit em Steve :geil: verlängeret wird.

Sorry, die Nati B Gägner sind ja lächerlich... De FC Wädiswil wär au no parat für de FCZ.. ganz schlimm..
    Wird es böses Erwachefür AC, wenn da nöd no zwei Routinier chömed.

Min Tipp für die Saison (stand hüt!!) platz 6-8 wenns sehr guet chunt und mit wenig verletzte.. Leider..

Neinei Larry, so hani das eigentlich nöd gmeint.
    Mir ischs meh um die "guete" Spiller und das gschiss mit em HCD gange, wo er durch sin sture Grind nie oder sälte mitgnoh hät. Aber ebbe de HCD hät au immer sies möglichste gmacht demit sini jünger nöd id Nati gönd.. Au jezt wo de Krüger ja weg isch, sind ja chum HCD spiller debie, also liggt us minere Sicht de fuhl Härdöpfel im Garte vom HCD.

Mir isch das ja vom Krüger / Hartely usw scho bekannt und de Erfolg git ja ihne recht und nöd dene wo immer kompromiss ihgönd.
    Nur "wünscht" mer sich halt us Fansicht e Ch- nati wo die beste und gröschte Talent spilled. Aber villicht bini da eleige und chlie en Troimer was das betrifft..

De R.K. hät aber e krassi Laufbahn ihgschlage, bevor er det ahcho isch woner ane hät welle. Ich mag ems gönne und han das Hockey wo er spille lah hät (CH-Nati) eigentlich no guet gfunde und vorallem erfolgrich.
    Sin Fehler wo mer ihm ahchriede chan isch, er isch en verbohrte Typ wo nöd gross mit sich rede laht. Tja, aber de Erfolg und de Job jezt git ihm eifacht recht!

Good Luck Ralph

Nei nei, bi de Holländer isch das es altbekannts Problem. Frühener isches no "schwarz" gg "wiss" gsie hüt sinds anderi grüppli.
    Das wär bi de Schwabe oder de Spaniöggel au nöd anderst gsie wenn mer schlächt is Turnier gstartet wär.
    Günnt Holland de ersti Match wärs gaenau so e Wohlfühloase wie a andere Ort.
    Minere Meinig nah, staht und fallt d Stimmig mit em Startspiel und em wietercho.
    Franzose übrigens sit 23 Spiel ungschlage, sprich es Team wo nöd ihgspillt isch gseht doch anderst us, oder?

Au das isch ahgschosse gsie minere Meinig nah.
    Nur pfifft mer das eifach bime Stand vo 4-1, i de 87giste Minute ohni grossi Bedänke. Hät glaub au kein einzige Gummihals reklamiert, da au sie gwüsst händ, dass scho dure sind.

Wär 0-0 gstande bini überzügt, het ers nie pfiffe..