:twisted: naja gut wenn jemand dann die verdammten roten Teufel..
Aber da drücke ich zum ersten mal in meinem Leben den Gummihälsen sowas von die Daumen hehehe
![]()
Wäre für mich als Holländer der Horrorfinal :oops:
:twisted: naja gut wenn jemand dann die verdammten roten Teufel..
Aber da drücke ich zum ersten mal in meinem Leben den Gummihälsen sowas von die Daumen hehehe
![]()
Wäre für mich als Holländer der Horrorfinal :oops:
Spanien / Portugal / Deutschland und Italien werden in die Halbfinals einziehen..
England spielt den übelsten kick n rush den ich seit zig Jahren gesehen habe, die Franzosen glauben nicht genug an sich, Portugal zieht locker durch (leider) und wer zum teufel will die Gummihälse rauskegeln? Deutschland musste bisher nicht mal in die Nähe ihres Machbaren.
Da ist mit Abstand am meisten Luft nach oben (auch hier ein fettes LEIDER!!), dazu kommt noch eine sehr gut besezte Bank...
Hoffe aber England holt den Titel!! Einfach bitte bitte nicht Spanien... Kann denen einfach nicht zusehen und dies seit 2-3 Jahren, grauenhaft.. Und wenn ich schon wünsche frei habe dann auch bitte nicht Portugal mit diesem Homogockel...
Mein Tipp: Die Deutschen werdens machen..
Mein Wunsch: Die Engländer immer im Penalty schiessen weiter bis zum Titel..
Hmmm dachte nur spieler welche im aktuellen und evtl erweiterten Kader der Nati stehen..
Bin mir aber nicht mehr sicher..
Geht um Nationalspieler welche eine "festgeschriebene" Ablösesumme von 1 Mio haben.
Jacquemet (SCL) interessiert so etwas (noch) nicht.
Die Lösung wäre doch: Ball an die Hand = Penuddle.. Egal warum und wieso...
Spillt ein Spiller zum Beispiel einem anderen Spieler den Ball bei einem Dribbling an die Hand= Penalty und schlau gemacht vom Spieler.. Ausser die Hand ist am Körper anliegend..
Das geht keine drei-vier Jahre und die Verteidiger haben die Hand am Körper anliegend und können damit umgehen.
Meine Meinung: Hands nummer eins und zwei kann man übersehen, beim dritten muss man sich schon sehr anstrengen um dies nicht zu sehen.. Egal meine Elftal hätte auch keinen Punkt verdient, da sie schon seit knapp einem Jahr sehr schlechten Fussball zeigen..
Aus in der Vorrunde!!
Sbornaja
RUSSIA RUSSIA... Unglaublich cool die Sieche..
Sehe ich das richtig, dass unsere Ausländer somit
R.Shanon, S.McCarthy und J.Tambelini wären? Was würde man holen, wenn vonGunten nicht käme? Einen Verteidiger oder einen Stürmer? Mann mit einem zusätzlichen Stürmer wäre die Offensivpower ja grandios..
Handkehrum ist vonGunten ja Verteidiger und somit käme eher ein ausl.Verteidiger?
Hmmm das wird ja mal spannend..
Ich hätte einfach den E.Blum gerne bei uns gesehen anstatt vonGunten.
R.I.P guete Ma!!
Was für en shlimme Tag als ZSC Fan... Hmmm ![]()
Davai Vladi!!
Naja viel schlechtere Verteidigung als in LugaNo findet er da auch nicht vor.
Falls in Kloten noch einige Spieler frei werden kanns für die Rosenstädter sogar mal mit den Playoffs klappen.
Wie Aebi heute drauf ist weis ich nicht.
Vom Chloisu zwar aber denn noch.
Gseht so us als ob mer de Ralph Krüger au vo de Liste chan striche.
Er söll ahnschienend Cheftrainer bi de Oilers werde.
Evtl. Öppis dra? http://www.20min.ch/sport/eishocke…erich--22618143
Mann Fäbe hängs mal...
Nach dem Spiel, ist vor dem Spiel... Will heisse:
Typisch ZSC und vorwärts luege!
Isch jez aber würklich relativ allne klar ersichtlich gsie, dass er gah wird.
Wänn nöd jezt wänn dänn.
Luegs doch so ah: mit dem Titel die Saison hät jetzt aber grad garniemert grächnet!
Good Luck Bob!
Min Tipp mal: Hello Ralph k....
Evtl schiesst W.F. Das geld ja auch "nur" vor.
Sobald dann die Lehmann's und Fetscherins übernehmen wird dann Jahr für Jahr Geld zurück geschoben.
Für W.F. evtl noch etwas fürs coole eigene Ego die nächsten 15 Jahre..
Oder er erhält die Verkaufsrevhte einiger Spieler oder immer Vorverkaufsrecht
Dies sind jedoch reine Vermutungen meinerseits und auch nicht ganz sooo Ernst gemeinte :razz:
Denke immer noch dass sie es schaffen.. Im Gegensatz zu meinen ersten
Eindrücken..
Darum: Lieber Walti Frey, bitte lass es sein!!!
Wäre wie Geburi und Weihnachten zusammen!!
Isch ja für Langethal au kein Seich wenn de gröschti Liga Konkurent uf eimal weg isch.
Ich gsehs so, dass sie mal churz (oder lang) über d Finanzbüecher sind (nöd wie zChlote!
) und relativ schnell gmerkt händ, dass keis NLA Team für sie drin liet.
Sicher nöd langfristig...also hends druf verzichtet!
Ich glaub dem seit mer e Figgi und e Mühli.. (natürlich nur im Fall d Finanzmeister us Chlote Konkurs gah würed und mer e Mannschaft überhaupt nahzieht)
Sbornaja
Aber kann sich ein Wick mit dem Erzfeind identifizieren?
Wenn es den Wick sein soll? Evtl ist es Bieber?
Mal ganz ehrlich was spricht für eus ussert de Vertrag?
Ich han genau s glieche denk wie de Gysino..
-Im erste Jahr grad Meister worde.. Chasch gar nümm Toppe, wäremer nur 2 te /3te worde het er no e Mission! Hätter aber nümm..
-Den die ewige sprüch über die uuu schlechti Quali, mit Pfiff vo de Räng.. (zurecht)
-De Druck uf Ihn wird sicher nöd chliner worde sie, da ihn jezt "all" als Messias ahnestelled. Wunder/Bestätigung werded vo ihm erwarted.
- git i de NHL sicher nöd weniger Kohle, egal bi wellem Club er landet
- villmeh Prestige für Ihn, egal bi wellem Club er landet
- Familie, Sprach und Umfeld..
Degäge spreched
- dass er eigentlich kei Verträg bricht (wie er ja selber einigi mal betont hät)
- das es ihm da bi eus glaub no gfallt, sprich Läbesqualität
- Kultur, ha glaub mal gäse dass er gern in Europa ume reist Italie, Spanie, frankrich usw..
- glaub das wärs. Ende..
Ja au ich chan mer kein bessere vorstelle, aber gseh chlie schwarz für eus..
Also zum verhätschelete Nachwuchs/ Nachwuchs allgemein willi doch nochlie öppis säge dezue.
Unde (Bambini bis Mosi A) wird im Grosse und Ganze keine, bis numme ganz ganz wenigi verhätschelet.
Bi de chlinere und mittlere Clubs zumindest. Doch den gahts zügig los. Alles was ime Top (stärchsti Ihteilig uf de jewilige Stufe) spielt, chan sich vo de obere s Köpfli streichle lah und sini Meinige kund tue.
Hani diversi Biespiel elei bi eus im Club.
Spillt eine vo de chliene Teams mal gg en grosse (Winti,Z,SCB,Klote,Zug, Rappi,nur die mal us de Umgäbig) und schlönd die doch tatsächlich, gahts kei Wuche bis die erst und zweiti Linie Übertrittsahgebot überchömed.
Au Trainings-/Spielort gits nöd wie Fuessballplätz a jedem Egge und es git praktisch kei Ihshalle wo s`ganze Jahr offe hät.
Chunt no dezue, dass Ishockey eifach vill z tüür isch i de Schwiez!!
300.-bis 500.- Clubbietrag, 300-500.- Skeathaton, Usrüschtig ca. 200.- bis 600.- jedes jahr und jeh nach Stufe eher meh. Plus s umereise a ca. 1500.- bis 3500.- (Benzin, Food usw).
Im Fuessball chasch das alles mit eme 1000er evtl 2000.- abglieche..
ALso mi Rechnig isch wie folgt: 500.- Clubbitrag, 120.- Ihtritt zu de Ishalle, 300.- Skeathaton (obligatorisch), Usrüschtig letscht Saison für 450.-, Benzin 1200.-, Bier naja spötischtens da hanis ufgeh.. ![]()
I de Slovakei / Schwede/ Finnland / Norwege häts näbe de ishalle no e TrainingsIshalle und chasch au im Summer ga. Vo de Köste willi garnöd erst ahfange.
Die glieche Stöck chosted mi 30 - 50 % weniger. ![]()
Was troimsch den du znacht?
Strich bitte bitte de Hirnfurz grad wieder!!
Altstette isch meh als nur es stadion!!
Wer seit den, dass det ihne nöd witerhin hockey gsehsch? Halt 4.Liga aber das gaht kei 5 jahr sind die wieder im B obe.. Behaupti jezt eifach mal so. Wenn mer eme Lehme und Fetscherin glaube mag, stiegeds nachher ja ih..
Aber ebbe Züri in Klote z gseh, da bewegt sich so zimmli alles i mim Mage und d Stadt Klote nemmt eus ja soo gern uf und chunt ois den soooentgäge...uaa nei eifach strieche, das isch en Hirnfurz gsie! ![]()
Guet, mer laht aber au en Stahel nöd Penalty schüsse. Er hät sicher sini Qualitäte, aber Penaltyschüsse?
Stahel in Ehre, aber sogar mini Frau hät grad gseit/gseh das er verschüsst.. Körpersprach vo ihm hät scho alles gseit und de Sommer hät sich s Lache nöd chöne verkneife und hät den nochli de Max gmacht zum ganz sicher sie... Aber ebbe vorher hät ja scho eine verschisse.
Huu Käärs
Danke danke für d Blueme...
Gahts der eigentlich guet bi de Risfrässer? Häsch scho Schlitzauge? Chasch scho im Stah schisse? Staht dis Bambushus no? Rauchsch jezt au Kretek?
![]()