R.I.P ADAM YAUCH (Beastie Boys)
http://www.blick.ch/people-tv/die-…-id1871962.html
Beiträge von Sbornaja
-
-
Wir machen unser Zeug auch selber.
Wollte dir/ euch nicht gross auf die Füsse stehn.
Mir gefällts halt einfach nicht, damit hat sichs. Zwingt mich auch niemand das Ding zu kaufen.
Findes halt nur schade das dies alles ist was kommt...
Für ein Meistershirt notabene...
Tja da werden wir uns wohl nie einig hehe
Easy -
Schad wieder e verpassti Chance en geile Artikel z kreiiere.. Aber ebe gschmacksach..
Also d Hoodies werded einiges schöner...
Mini Meinig! -
Finde ich nicht okey. Aus anderen Interviews erfuhr man ganz klar dass immer im Gremium abgestimmt wird. Somit ist jedesmal Zahner, Salis, Frey und weitere gleich schuldig.. Fragt sich eigentlich was für eine Aufgabe Salis ganz genau hat...
-
De Satz Meister der Herzen isch doch au für Pfüchs? Jedes Jahr s glieche!! de ghört eh sit Jahre uf Gelsenkirchen...
Wär Zyt das sich da mal eine meh wie 15 sekunde zyt nimmt bim kreiere vo so Hoodys und Shirts. Nöd?Was mi au gnerft hät, isch was für e ganz truurigi "Kurve" die i dem Bern händ. Die stönd ja nur ume und meh wie 15 m um de Trummler ume gaht garnüt. Ussert bime Topf und churz nach dem.. Naja han das grosse grosse Bern halt anderst in erinnerig gha..
Also Fantechnisch isch z Davos (Copy-Past-Kurve mag ja ordentli singe, aber halt alles scho bekannt us andere Stadie vom Fuessball) am lüütischte gsie, den Zug Phasewies (aber praktisch numme Antistimmig gg Seeger Flüehler und de Z, suscht praktisch nix cho) und den Bern (Kreativität wo? 30 min Ooohhh äS Ceee Beee, Ooohhh äS Ceee Beee.. Plus 3 anderi Lieder im 5min Wächsel.. Wie seits de Homer S. Treffend: Laaaaaaaangweilig).Also nöd dasi find De Zsc seg de Ultratempel, aber ha echt denkt da chäm meh i de andre Stadie..
Da isch den im Fuessball scho mächtig meh luutstärchi und Kreativität ume! -
Zitat von Caro
talk täglich isch so geil!!! bi schier verreckt vor lache

Gröber au was für e schweri Zunge de Büehli gha het und wo de Büehli fast de schluck Wasser wieder usespoizt
Geil au s telefon mit em Segi. Wer det alles imHindergrund dri schwätzt? Chli vill änglisch hinefüre cho :twisted:Super Goli super Goli. Mir händ de Luki, mir händ de Luki...

Eis vo de Beste Talk täglich gsie!!
-
De letschti Satz vom Bob git sehr vill Hoffnig für e wieteri Zuekunft da in Züri.
Zaugg:
Bei der zentralen Bedeutung des Trainers für den Erfolg der ZSC Lions brennt die Frage auf der Zunge: Was ist, wenn die Montréal Canadiens Bob Hartley den Job eines Cheftrainers offerieren? Wird er dann Zürich trotz es weiter laufenden Vertrages verlassen? «Nein. Anfang August werde ich wieder in Zürich sein und meine Arbeit fortsetzen.» -
Wurde kummuliert laut Medien.
10 Spiele für das vergehen gegen Bühler und 4 für den Schubser am Lienienrichter.
10 Spiele hat er erhalten weil das vergehen mehrmals ausgeübt wurde (Faustschlag ins Genick),hätte er dies nur einmal gemacht, wäre die Strafe einiges tiefer.Also ich finde die Strafe mit dieser Begründung gerechtfertigt. Meine Meinung..
-
@ Supreme: Pittis?
Alter Hund du -
Luut em Morgan Samuelsson isch Djugarden Stockholm abgstiege. Chan das öpper bestätige? Wär ja en gröbere....
-
Seeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeerrrrrr
-
Cunti........ Bärtschi.......
-
Und de RitchiBaby? Hallo?
Mis Traumduo damalls weni en Ussländer het chöne chauffe:
Mike Bullard ha de immergeil gfunde mit sim Schnauz. Buechet hät er au am Laufmeter.Richard/Bullard Gott het das grumplet und wär geilcho... Zja
-
De wird sicher wieder uf Zug gah... Kennt Trainer, Mannschaft und Umfeld us em effeff.
Chlini CHance bestaht no:
Weis nümm genau wieso er us Zug verduftet isch, glaube nur weg de Chohle oder ob ers mit eM Trainer nöd so guet gha hät.Ich Tipp aber mal uf en verdufter richtig ZOOOG
-
Wältklass!! Danke Jungs Danke Bob Danke Lukas!
Ich bin sprachlos... -
Nei s' Problem isch, dass de Brunner immer grad sofort ghei tuet. Drum au no die Minütig Diskusion am Schluss, wo er 10 sek vor em ändi no Ahlauf gholt hät, berüehrt worde isch und den Tiiiimber achtung Baum fällt, mässig s' Is küsst hät. All Zuger händ den wie Wild mit de Händ gruederet, e Straf gforderet und de eint oder ander isch grad rot wie e Tomate worde...
Herrlich gsie, wenigstens triffts amigs nöd immer nur eus.
-
R.I.P Roberto Morinini
-
Und schlau wienen Fuchs, hät dänn de Arno der Weise, de Hartley grad au no Fribourg Gotteron empfohle... De Siebiebesiech de!!
-
So, jezt nur kei schlammschlacht. Fischer isch entlah,mer häts versuecht, Versuech isch id Hose und Ende!
Somit gilt wieder: Fischer Käptn Fischer.....
-
Timo Konietzka ist am Montag Nachmittag im Alter von 73 Jahren gestorben. Der FCZ- und GC-Meister-Trainer litt an Gallenkrebs und schied durch die Sterbehilfe-Organisation Exit aus dem Leben. So, wie er es bereits vor über einem Jahr im BLICK ankündigte.
Mit Exit gange...

Ciao Timo, han dir immer gern zueglost bi dine Analyse, nöd so wie andere Fachlüt.
R.I.P.