Beiträge von Sbornaja

Ich gsehs halt glich wie du Larry i de gliche Reihefolg.
    Jedoch bini erst im 82gi zum FCZ cho, übrigens au zum ZSC, Sept./Okt.
    1992 min Erste sportliche Erfolg über das Lugano.

Drum wäred da no Cupsieg im Wankdorf 2000 und all Meistertitel/Cupsieg au no i de Liste, vor dem Triumpf über s' grande Lugano dazumals.
    D'Reihefolg würd wahrschinlich anderst sie wenns den de Titel gholt hetted im 92gi.

Das war etwas vom geilsten was ich je erleben durfte. Die ganze Stadt sprach von nichts anderem... Nur der Meistertitel 2000 und der Meistertitel mit dem FCZ in Basel konnten dies um ein paar Prozent mehr toppen.. *schwelg*
    Was für eine Zeit!

Was ich no extrem amüsant finde isch folgende Punkt.
    Davos het doch scho länger uff de ZSC gschillet und ghofft das d`Unterländer 7te werded.

Chum isches klar gsie hät de Arno den zuesätzlich nochli uf understatement gmacht und so probiert s`letschte bitzeli druck wo uf ihne glastet isch, vo ihne z`näh.
    So ungefähr: Oh mir arme arme Bergaffe, hend sooo vill verletzti oder nöd fiti Spiller usw. Obwohl er doch insgeheim wie immer (und alli andere au) denkt het.:
    ZSC im Viertelfinal? Easy 5-6 Games simmer locker durre und de eint oder ander chani da evtl no chli schone.
    Das am Dunnschtig isch no id Kategorie: Cha ja mal passiere nach 8 Sieg in folg. Huere Päch aber au!

Nach dem Samschtig chunt jetzt langsam aber s`Muffesuuse und vorallem d`Art und wies wird ihne z`denke geh!
    Uuups evtl. hettemer halt doch lieber Biu Biu Biu Tschernobiu gnoh..
    Tja mer chan sich au bim Pokere verzocke! Aber durre isch no garnix!
    Eus sött ja z`denke geh, dass die sieche ja eigentlich fast all chönd Chneble uff geilem Niveau!
    Oder chönds eifach nöd mit druck umgah? Tja wer weiss. Gäge de HCD simmer aber au scho 3-1 vorne gsie und hends den no veryoungboyst.
    Mir passts aber graaaaausam!!

Gruess Sbornaja

Scheisse, dann wirds schon stimmen....
    War ein unheimlich aufgestellter Typ. Immer gut drauf und sang den ganzen Taglang.
    Diversemale als ich in Imola war trällerte er schnell ein "Privatkonzi" auf der Piaza Grande auf einer Bank.
    Für einen Amaro Lucano oder ein Glas Roten machte er fast alles hehe.
    Wirkte mich im letzten Sommer Topfit, aber das heisst ja nie was.. Doch auch schon wieder 7/8 Monate her..

CIAO GRANDE AMICO

Scheisse stimmt das? Quelle? Ah was ischer gstorbe?
    Schwiegervater sin Kolleg. Wohned beid in Imola und wär de Summer de Schwiegervater go bsueche.
    Meistens isch de Dalla nöd wiet eweg gsie.. Puhh herti Post wenns stimmt.

Grandiose Typ gsie

R.I.P. Fratello

Das Resultat täuscht einwenig 3-0 zu spielmitte, denn auch der hcd hat seine chancen. Flüehler mit klasse paraden und einem guten Tag bisher.

So gefällt der zsc. Hcd langsam mit den üblichen provokationen/spielchen..

So nun stehts 3-2 und der Z steht neben den Schuhen und der Schiri spielt das HCD spiel mit.46'

Stand nach 10' 1-0 für den zsc, welcher die ersten Minuten klar dominierte und 3 top chancen kreierte. Torschütze war übrigens Pittis welcher mit dem Schienbeinschoner einen Abpraller von Genoni reinlenkte.( Schuss kam von Monnet welcher auch einen sehr guten start hat)

Bester Spieler bis jezt Ambühl. Scheint Top motiviert.

Ich han das russische Hockey als chliene Bueb scho immer vergötteret. Die andere hend uf em Spielplatz immer gstritte wer jetz s' Team Käneda dörf sie, bi mir isches immer klar gsie. Im Match gege Canada het den au immer am meiste fake Schlegereie geh haha..Krutov!, Fetisov, Larianov, Kamensky ahhh da chömed Chindheitserinnerige ufe.. Haha

Gester ame Picciturnier gsie und so en chliene SauGoof (9i) hät hät en Airhook im Kaste versorget. Druf ahgsproche i de pause hend mer churz 5, 9jährigi schnell synchron zeiget wie ich de jezt genau mache hehe. Mir hend dem6-7 gege die verlore haha High Light gsi...

Sorry off Topic..

Ich glaub ebbe das de Bösiger selber ebbe au anderst vill Kohle het i all sine Firme.
    Selber ischer galub so Truckster ränne gfahre oder so. Glaub de isch scho so oder so chlie en dureknallte.
    Aber hey ob jezt de Down bi eus spillt oder bim bösiger hehe
    Ich fänds no geil und würds bi glägeheit sicher mal go luege wies die russisch Natihymne spilled!
    Gänsehaut puur, nur scho wege dem hehe!! :mrgreen:

Tschäse Eggi
    du nei, "eusi" hend grad gege d`Falcons gspillt und ich han mit eim gredt wo ewig de Bösiger "kennt".(Wer weis villicht ischs ja de Bösiger gsie hehe)
    Er (Bösiger) heg ahhhnschiend würklich anderst vill Sponsore am Füdli und de Hauptgrund für KHL segi de Reiz im Weste Fuess z`Fasse und es wieters Ziel segi, "russische Spiller" i de KHL verankere.
    Leider seged chlie wenig Teams ume wo no Lukrativ seged. Da chunt so en Westliche Visionär villicht grad richtig..

Sie (Falcons) hend am Dunnstig? grad e Mediemitteilig gha über das Thema und voilà scho isch de schunke da.

Definitiv kein Fake. Obs klappt oder nöd isch den es anders Thema. Bösiger isch halt so en Visionär wo keis aber duldet und drum het en au de Verband nie akzeptiert und drum sinds au mit Ihm uf Kriegsfuess. Chämt eh nie guet mit dene zwei..
    Er het Huttwil Falcons zum Bode usgstampft und innert kürzister Zit sportlich id Nati B gfüehrt, ohni gross mit de Wimpere z`zucke. (Für de Amateurtitel het er grad mal zwei ahläuf brucht, bim erste hends glaub knapp im Final verlore)

Han recht lang mit dem Typ gredt und würd da aber de Rahme sprenge.

Da isch reichlich Kohle ume.. und ja ich fänds geil. Vo de lange wäg her ischs i de NHL ja nöd anderst und drum gits den d`Roadtripps usw.. Nur Playoffs wäred chlie müehsam uf Novosibirzk hindere hahaha :mrgreen:

Ou isch glaub gege Zugerland gsie und han de Fehler gmacht mit em Jürg sini kafichane heiss Wasser für de Lutz z' leere hehehe ha grad wieder huere kopfweh, ich glaube gege de schluss het er s' Wasser grad ganz weg glah und nur no chli kafipulfer in schnaps grüehrt hehe die huere Sau die hehe

Ich los mi mal chli ume... Kenn schono paar wo in Frag chämted.

Machsch du mich grad zum scout? :lehrer:
    Het der no en Goali.. Haha sensationelli Skills und no kei 60gi hehehe :oldie: nei im ernst, het letscht jahr ahgfange und spillt, trainiert bereits drittliga! Top burscht.

Aber hey wo ich vor öppe 4 wuche cho bin go luege hender grad zweistellig gunne und sin gnueg Nase gsie... Hender paar abgäng oder vill verletzti? Hehe hend det grad eim ghulfe Zäh ufläse :shock: pögg id frässi :twisted:

bin no NIE es game vo eu cho go luege wo ihr all am nächste Tag hetted wieder chöne go schaffe.. :mrgreen: Aber jezt bini glaub nöd grad sooo hilfriech hehe :mrgreen:

Hüt grad de Jürg D. Gseh die alti Lutzsau die :twisted: