Beiträge von Sbornaja

Und de RitchiBaby? Hallo?
    Mis Traumduo damalls weni en Ussländer het chöne chauffe:
    Mike Bullard ha de immergeil gfunde mit sim Schnauz. Buechet hät er au am Laufmeter.

Richard/Bullard Gott het das grumplet und wär geilcho... Zja

De wird sicher wieder uf Zug gah... Kennt Trainer, Mannschaft und Umfeld us em effeff.
    Chlini CHance bestaht no:
    Weis nümm genau wieso er us Zug verduftet isch, glaube nur weg de Chohle oder ob ers mit eM Trainer nöd so guet gha hät.

Ich Tipp aber mal uf en verdufter richtig ZOOOG

Nei s' Problem isch, dass de Brunner immer grad sofort ghei tuet. Drum au no die Minütig Diskusion am Schluss, wo er 10 sek vor em ändi no Ahlauf gholt hät, berüehrt worde isch und den Tiiiimber achtung Baum fällt, mässig s' Is küsst hät. All Zuger händ den wie Wild mit de Händ gruederet, e Straf gforderet und de eint oder ander isch grad rot wie e Tomate worde...
    Herrlich gsie, wenigstens triffts amigs nöd immer nur eus. :mrgreen:

Timo Konietzka ist am Montag Nachmittag im Alter von 73 Jahren gestorben. Der FCZ- und GC-Meister-Trainer litt an Gallenkrebs und schied durch die Sterbehilfe-Organisation Exit aus dem Leben. So, wie er es bereits vor über einem Jahr im BLICK ankündigte.

Mit Exit gange... :wow:

Ciao Timo, han dir immer gern zueglost bi dine Analyse, nöd so wie andere Fachlüt.

R.I.P.

Ich gsehs halt glich wie du Larry i de gliche Reihefolg.
    Jedoch bini erst im 82gi zum FCZ cho, übrigens au zum ZSC, Sept./Okt.
    1992 min Erste sportliche Erfolg über das Lugano.

Drum wäred da no Cupsieg im Wankdorf 2000 und all Meistertitel/Cupsieg au no i de Liste, vor dem Triumpf über s' grande Lugano dazumals.
    D'Reihefolg würd wahrschinlich anderst sie wenns den de Titel gholt hetted im 92gi.

Das war etwas vom geilsten was ich je erleben durfte. Die ganze Stadt sprach von nichts anderem... Nur der Meistertitel 2000 und der Meistertitel mit dem FCZ in Basel konnten dies um ein paar Prozent mehr toppen.. *schwelg*
    Was für eine Zeit!

Was ich no extrem amüsant finde isch folgende Punkt.
    Davos het doch scho länger uff de ZSC gschillet und ghofft das d`Unterländer 7te werded.

Chum isches klar gsie hät de Arno den zuesätzlich nochli uf understatement gmacht und so probiert s`letschte bitzeli druck wo uf ihne glastet isch, vo ihne z`näh.
    So ungefähr: Oh mir arme arme Bergaffe, hend sooo vill verletzti oder nöd fiti Spiller usw. Obwohl er doch insgeheim wie immer (und alli andere au) denkt het.:
    ZSC im Viertelfinal? Easy 5-6 Games simmer locker durre und de eint oder ander chani da evtl no chli schone.
    Das am Dunnschtig isch no id Kategorie: Cha ja mal passiere nach 8 Sieg in folg. Huere Päch aber au!

Nach dem Samschtig chunt jetzt langsam aber s`Muffesuuse und vorallem d`Art und wies wird ihne z`denke geh!
    Uuups evtl. hettemer halt doch lieber Biu Biu Biu Tschernobiu gnoh..
    Tja mer chan sich au bim Pokere verzocke! Aber durre isch no garnix!
    Eus sött ja z`denke geh, dass die sieche ja eigentlich fast all chönd Chneble uff geilem Niveau!
    Oder chönds eifach nöd mit druck umgah? Tja wer weiss. Gäge de HCD simmer aber au scho 3-1 vorne gsie und hends den no veryoungboyst.
    Mir passts aber graaaaausam!!

Gruess Sbornaja

Scheisse, dann wirds schon stimmen....
    War ein unheimlich aufgestellter Typ. Immer gut drauf und sang den ganzen Taglang.
    Diversemale als ich in Imola war trällerte er schnell ein "Privatkonzi" auf der Piaza Grande auf einer Bank.
    Für einen Amaro Lucano oder ein Glas Roten machte er fast alles hehe.
    Wirkte mich im letzten Sommer Topfit, aber das heisst ja nie was.. Doch auch schon wieder 7/8 Monate her..

CIAO GRANDE AMICO

Scheisse stimmt das? Quelle? Ah was ischer gstorbe?
    Schwiegervater sin Kolleg. Wohned beid in Imola und wär de Summer de Schwiegervater go bsueche.
    Meistens isch de Dalla nöd wiet eweg gsie.. Puhh herti Post wenns stimmt.

Grandiose Typ gsie

R.I.P. Fratello