Beiträge von Sbornaja

Git halt scho nöd vill anderi Lige wo mer chönt chlie chäpsle. Chunt mer jezt grad nur no de Sursee-Pilatuscup in Sinn (7 Teams/14 Games) wo näbst de ZEP wenigstens echlie attraktiv zum spille isch. (Ussert nätürli no die offizielle SEHV Stufe)

Ich spille zbsp. Seniore (ab30gi/Plausch) Hockey, mit bis zu 40 Fründschafts-Games pro Saison und no 2 mal Training wer will.. Aber isch halt kei Liga..

Wo de eint (26gi/ganze ZSC Nachwuchs durloffe) s`erste mal sit 3 Jahr wieder uf em Is gstande isch, het ers sälber nümme chöne verstah,
    dass er eifach vo eim Tag uff de ander ufghört hät. :mrgreen:
    Sither spillt er wieder Ishockey!!

Ich denke d`Entüschig und d`Wahret, dass de Traum platzt isch, isch den eifach gewaltig und sie wend vo dem ganze "scheiss-Stress" eifach
    nüt meh wüsse und s`Hockey ruckt den immer meh in Hindergrund, bis es "weg" isch!

Jezt knallt er wieder Lüt id Bande und sies Läbe hät wieder en Sinn hahaha :mrgreen:

Das nimmt mi den au wunder... Die einte Eltere hend jez scho s' gfühl das d' Chind im eis vom Z oder chlote gsetz sind im erste Block hehe

Aber muss sege isch würkli de geilsti Teamsport wo' s git..

Schad das sovill ufhöred Ha grad jezt wieder zwei spiller motiviert wo 22gi und 26gi sind nd die ganz junioreabteilig bim Z duregmach hend... Ich verstahs amigs nöd :roll: aber jedem das seine!

Zitat von schalamütss

Neinei Messier, diä sind all us Eigeintresse am gliebtä Job det gsi... :nick:

Weis ich denk au, da min chliene praktisch jedes weekend gege eine vo dene glön spillt, aber das isch ja garnöd uf die bezoge gsie. Egal...

Witzig gsehts gliech us wen de chlie Rintanen em chliene Markanen eini ihnehänkt. Gsicht spräched amigs bänd :mrgreen:

Janu zrugg zum thema.. Spielerbasar..

Nö, glaubi nöd das es a dem gläge isch. Wenn er die zwei het welle het ers scho lang gholt. Er macht die Sache scho im Summer klar
    und ich bin au de Meinig, das die schlauschte drü/vier Trainer/Organisatione uf dem Gebiet de AdC, McSorrly, Staff vom SCB und de Kevin Schläpfer sind.
    Die kenned all Spiller ab de Mini Top/Novize Top mit vor und Nachname und gseht mer au uf de Tribüne a Juniore Games. Da chasch dich als Top Spiller nöd devor "verstecke".
    Vor churzem isch näbe mir de Vauclair, Steinegger, Rintanen, Kelleberg, Lindemann, Schläpfer, Markanen und de Roest gstande, und das ame Bambini Turnier hehehe (die gseht mer aber mitlerwiele uff allne stufe)
    Das hät glaub mit eigeintresse vom gliebte Job z`tue.
    Zum Biespiel:
    De Steven Widmer bi GCK (3/4Block) trifft i de letschte Games Regelmässig.
    Kennt henden aber die "wichtige" Trainer/ Organisatione scho wo er mit 14ni elei uff Kanada isch und den gits au mal es chlieses telefon zum sali säge..
    Normal...

Goooal ZSC 1 - 0!! Luca Cunti uff Pass vo Kenins und McCarthy
    Gaht doch und jezt Muuuuuure bis am schluss :mrgreen:

So gsehts de Blick:
    14`Plötzlich die Führung für die Lions! Luca CUNTI mit einem Handgelenkschuss, bei dem Rüeger mit der Fanghand einen Augenblick zu spät kommt und den Puck ins eigene Netz ablenkt! Ohne sein Eingreifen wäre der Schuss wohl knapp drüber gegangen. Der erste Saisontreffer des lange verletzt gewesenen Talentes Cunti.

Schüüüssbude Ronnie....

Geil gsie vorallem de eini Pass zum Tavares wo er wieder en schuss ahtüscht und
    wartet und wartet bis de John am rechte fleck staht.. Timing, Übersicht und Präzision
    und das alles innerhalb vo 2-3 Sekunde. Perfekt gspillt!!
    Chänt villicht gliech no e geili Saison geh..
    Gruess