Yesss gunne 2-1 gaht doch
Beiträge von Sbornaja
-
-
leider 1-1..
Blick: Ausgleich der immer stärker werdenden Flyers! Voitech Polak kann den PUck auf der rechten Seite kontrollieren und in den Slot schieben, wo Bodenmann nach links ablenkt, wo ROMANO LEMM das Spielgerät ins Netz schlenzt! -
Goooal ZSC 1 - 0!! Luca Cunti uff Pass vo Kenins und McCarthy
Gaht doch und jezt Muuuuuure bis am schluss
So gsehts de Blick:
14`Plötzlich die Führung für die Lions! Luca CUNTI mit einem Handgelenkschuss, bei dem Rüeger mit der Fanghand einen Augenblick zu spät kommt und den Puck ins eigene Netz ablenkt! Ohne sein Eingreifen wäre der Schuss wohl knapp drüber gegangen. Der erste Saisontreffer des lange verletzt gewesenen Talentes Cunti.Schüüüssbude Ronnie....
-
Geil gsie vorallem de eini Pass zum Tavares wo er wieder en schuss ahtüscht und
wartet und wartet bis de John am rechte fleck staht.. Timing, Übersicht und Präzision
und das alles innerhalb vo 2-3 Sekunde. Perfekt gspillt!!
Chänt villicht gliech no e geili Saison geh..
Gruess -
Jez gahts 4' verspöhtig... Hammer!!!
-
Mann wieso chani de schrott nöd live luge? Sött doch sit 9 min laufe... Hmmwott sderby luege..
-
Tja isch halt doch eventuell de Schäppi gsi aber egal!! Wichtig sind pünkt und dass de Nylander sich wieder im suurstoffzelt mit ere extraportion dextroenergen erholt.. ;p
-
Isch so im live blick gstande.. Demfall übernemmed mer das vom teletext... Scheissdrauf hauptsach gunne!!! ;p
-
Wieder Blindebacher vo de blaue linie uff pass vom Schäppi...
Tip top jezt morn nahdopple!!! -
Yeeeeeeeeeeeessssssssss 2-3 für eus!!!!
-
Leider nüt bracht.. Immerhin 1pkt und revanche fürs eröffnigsspiel mit hoffentlich umkehrtem usgang... Zsc zsc zsc
-
Yessssss 2-2 Blindebacher.. Plus 2 min vor schluss no e straf gg. De Lüthi vom evz... 5-4 zsc zsc zsc
-
und au z`erwähne: nie de schnällscht gsie und üsserst selte vo eus kritisiert worde!!
Jede hät gwüsst was mer ah ihm gha het und sin Smile isch unvergesse:
spitzbüebisch, charmant, EHRLICH und so natürlich..Ou mann ich glaubs immer nonig!!!
Ich haus is näscht, was für en beschissene tag!!Ah ja: Ciao Peter, ich hoff det wot jez bisch wirsch glücklicher!!
Für mich bisch eine vo de gröschte gsie!! R.I.P -
Ich au und ich segmal eifacht soooo UNNÖTTIG!!
Peter du hetsch was andres verdient gha.. Mann o mann..
R.I.P. Peti und de Familie vill chraft!! -
Eine vo de BESTE gsie!!!
RIP Peti!! Unvergesse wirsch i eusne ZSC herze bliebe!!
Sooo unnnöttig tellisiech nommal.. -
Vladimir Krutov und Sergej Prijakhin ziehen noch einmal ihre runden im Hasta?
-
und was söll das bringe? Git nur no meh unrueh und druck uf die Mannschaft wo
so oder so nöd chan mit so öppisem umgah..
De söll vor d`MEdie wenn er en neue Schwed als back hät und en Ussländische Center
gfunde het!Naja was sölls.. au er dörf chlie mitrede.
-
Wenigstens hends MORAL bewiese und de Grind bis am schluss nöd in Sand gsteckt!!
-
Absolut verrückt, was hier abgeht!
TAMBELLINI erzielt den erneuten Ausgleich. Der Kanadier behält nach einem Durcheinander kühlen Kopf und netzt zum 5:5 ein.JEFF JEFF JEFF....
-
eh nöd?
Aber bi Rappi LugaNo oder hehe