Beiträge von Gysino

Zitat von Larry

Gysino, Sputnik, etc: Frage zu diesem Text:

"Atlanta General Manager Don Waddell hat dem russischen Stürmer mitgeteilt, dass er mit einem Wechsel zu einem anderen Team rechnen muss. Der Trade wird wohl in den nächsten Stunden/Tagen über die Bühne gehen. Kovalchuk wäre im Sommer ein UFA geworden. In den letzten Tagen geisterten immer wieder Chicago, Boston, Los Angeles, New York Rangers, New Jersey, Philadelphia und Calgary als mögliche Abnehmer in der Gerüchteküche umher."

Hier wird suggeriert, er wird wegen dem Trade kein UFA? Falls dem so ist: Warum nicht? Vertrag läuft doch im Sommer aus, so oder so?

er wird trotzdem UFA, au mit trade. aber natürli chan nacher verlängeret werde.

ps: min tipp isch übrigens LA.

edit...siehe:

Zitat

According to Tim Panaccio of CSNPhilly.com, the Flyers are not in the running anymore. Team sources told Panaccio that the team fears signing Kovalchuk, who is can become an unrestricted free agent on July 1, would "mortgage our future." Kovalchuk is reportedly seeking more than $10 million per season, and the Flyers don't appear willing to pay that.

ah und miini persönlich meinig no; en 40/50 goal scorer, grossartige spieler...aber en russ (wo nöd ovechkin heisst) wo en 100 Millione vertrag wett und 27gi isch bi vertragsaatritt...

tönt sehr nach yashin (obwohl dä kovy sicher besser isch, aber ebe...)

mier wärs es nöd wert. und scho grad gar nöd als rental bis endi saison...

Zitat von Sputnik

Er wird Ende Saison UFA, das wird auch heissen er wird eine Lohnerhöhung verlangen, die er auch ohne weiteres irgendwo kriegen wird, denn der UFA Markt wird diese Off Season so schlecht sein wie schon lange nicht mehr.

dä springed punkt, ich glaube chum das dä stajan re-signed wird vo dä flames...ussert er spielt plötzlich anders hockey.

vo dem her, guet cap space gschaffe.

das isch aber au alles.

Zitat von Sputnik

Ich glaube nicht das die Isles ein Tradepartner für die Leafs sind. Die Isles werden nicht auf Teufel komm raus diese Saison in die Playoffs wollen. Vondem her sind Leute wie Exelby, Ponikarovsky oder Stempniak nicht interessant für euch.

Ich sehe als Trade Partner eher Los Angeles, Chicago oder Pittsburgh.

Man kann Brian Burke hassen wegen seiner grossen Klappe, aber schlussendlich muss man einfach sagen das er ein verdammt guter GM ist.

logisch, d'isles MÜEND seller sii a dä deadline...aber ernschthaft, d'isles händ die schlächtischt defensive i dä NHL, ganz klar. da spieled regelmässig 3-4 ahl verteidiger (eine devo wäri mer nöd mal sicher, ich sägge nume chef bruno).

dä garth wird sich wohl mit draft picks iidecke...wänn au kei höchi.

aber eber, villicht wirder doch schwach bimene verteidiger...ich würds nöd uusschlüsse.

und ah ja, dä burke isch no lang nonig fertig. dä wird no wiiter mache bis zum bittere ändi und probiere überzahlti D-Lüüt weg z'bringe...ich han da chli angscht um d'isles, hoffetli laht sich dä garth nöd vom burke sim voodoo aastecke, lol.

Zitat von Hektor

Sputnik

Wie beurteilst du als Leafs-Fan die Trades zwischen Calgary und eben den Leafs? Phaneuf ist ein Riesending, Aulie kommt wohl auch gut, aber ist der "Preis" mit Stajan, Hagman und White nicht etwas hoch? Kann's zuwenig beurteilen, kann's vom Gefühl her auch nicht wirklich einordnen.

sorry ich bin nöd dä sputnik, aber ich säge da au was dezue.

de stajan isch en zu softe 2t linie center im beschte fall, dä hagman isch en jason blake us eme andere land und dä white (dä tuet dä leafs nation wohl am meischte weh) isch au überschätzt.

dä phaneuf isch 24gi, mach 6.5 million zum cap hit und isch total überzahlt und enttüschend sitt langer ziit (und zudem anschiinend no en locker room cancer). mal luege, er wird siini bescht ziit wohl erscht i 4-5 jahr ha. aber mit überbezahlte spieler kännt mer sich in toronto ja uus, lol...muesch mal die defensive aaluege, dete verdient jede z'viel. vomene jeff finger müemer ja gar nöd rede.

dä toskala und blake wegbringe isch sicher e gueti sach, aber die 6.5 cap hit mit em giguere für no 1.5 jahr isch chli fragwürdig. mal luege was no passiert, dä burke wird sicher probiere dä kovalchuck als free agent z'hole.

gscheiteret isch au no dä trade geschter anschiinend: jokinen zu rangers für kotalik/higgins.

ROFLMAO

edit: aber meischtens isches ebe scho so; dä wo dä bescht spieler us eme trade holt (phaneuf) hät gunne. mal luege eb er wieder det ane chunnt wo er gsi isch.

wow, aber dä phaneuf trade tuet calgary richtig weh...dä suter muess senil sii. aber mal massivscht. :rofl:

schisst mi ah das dä burke arschchopf wieder so eifach dä chopf us dä schlinge zieh chan. und dänn wird er no dä blake los...besser als müese id ahl stecke. :gaehn:

Zitat von Larry

Noch ein Wort zu Magnin vom FCZ: Der hatte in Stuttgart ja schon Angst als sie gesungen haben "wenn ihr absteigt bringen wir euch um!".

Da wäre ich aus dem Bus gestiegen und hätte mit denen mal Tacheles gesprochen, die hätten mir nachher aus der Hand gefressen. Aber der Magnin ist halt ein Welscher....

wahri wort, sehr guet.

Zitat von The Fan

De Hoeness isch NR.1! Mit Abstand de beschti Manager aller Zyte!

Habe fertig!

und au mit abschtand s'gröschte arschloch aller ziite.

hät aber guet zu bayern passt gha.

und ebe: leider hätter au nöd rächt gha. südafrika hät immerhin
    abseits vom fuessbal VIEL meh z'büüte als zum biispiel düütschland (lol).
    därfsch natürli amene düütsche nöd sägge.

Zitat von Mushu

Wegen solchen Ars........., welche das als normal, alltäglich, nicht erwähnenswert, problemlos usw. anschauen, kommen wir keinen Schritt weiter und der Sport wird kaputt gehen.

hmmm...lahn mich überlege.........nei.

Zitat von Mushu

Ich wünsche dir ein Kind,

ich mier nöd!

Zitat von Mushu

welches als 13-15 Jähriger, während dem Training/Spielvorbereitung von einer Gruppe gleichaltriger dermassen verprügelt wird, dass es in Spitalpflege kommt. Dies nur, weil es sein Hobby "im falschen Verein" ausübt.

wie wänn das jetzt was neus wär. das wird nume im sog vo dä gscheniss i letschter ziit überhaupt erwähnt. natürli isches scheisse und tumm, aber das jetzt wieder mit hooligans gliich z'setze (weisch du überhaupt was en hooligan würkli isch?) isch halt wiedermal boulevard journalischte blödsinn.

Zitat von Mushu

Kannst ihn dann im Spital besuchen und ihn dahingehend trösten, dass das nicht schlimm ist, und auch andernorts vorkommt. Und überhaupt, was er da für ein Aufheben macht.

ich überleg mers no.

Zitat von Mushu

Wünsch ich dir wirklich!

dier au no es guet neus!!!

Zitat von Caro

du weisch scho, was i gmeint han :razz: :wink:

du meinsch die schlägi under chinde? gitts uf jedem pauseplatz
    täglich. also bitte.

muess scho langwiilig i oisem land sii das sowas id ziitig chunnt.
    und da polemische bild erscht... :roll:

Zitat von Champs-de-Mars

Kann Dich ja verstehen, als GCler hat man es ja auch nicht leicht im Leben. Mit einem Klöti im Forum kann man wenigstens einen Teil dieses Frustes loswerden.

Bin dabei!

ja da triffsch mich tüüf mit gc, weisch das gaht mer richtig as herz, so debii bini dete. :rofl: