alli moderatore sind scheisse, aber uf radio 1 lauft ab und zue no was guets.
ich lose nüt anders meh am morge. zum uufwache.
alli moderatore sind scheisse, aber uf radio 1 lauft ab und zue no was guets.
ich lose nüt anders meh am morge. zum uufwache.
hüt z'abig am 8ti uf NASN: Isles vs. Kings
![]()
sehr guet.
han am samschtig no nhl center ice kauft gha...122 stutz, chasch jede match vo dä ganze saison live und/oder on demand luege.
da stimmt priis/leischtig definitiv!
portugal wär au e möglichkeit, findsch no guet?
ich hoffe das wird kein bittere abig. irgedwie hani nöd so es guets gfühl. ![]()
ja guet, eine wo sich BMW nännt... :roll:
es verharmloset niemert was. es gaht drum das mit sache wie "massemörder" um sich gworfe wird was total realitätsfremd isch.
wow, dä salis redet vo massemörder. ziit sich eigetli us sonere diskussion uusz'klinke, peinlicher gahts ja nüme.
massemörder. ![]()
Zitat von SimmsMer chönt meine öper hegi Anthrax-Pulver azündet, so wie d Lüüt da es Drama drus mached. Klar isches dumm innere Halle, aber s isch niemert verletzt, niemert gstorbe und s isch im übrige au scho 1000mal passiert, aber wills ets halt mal am afang vomne match und inere alte halle passiert isch, ets plötzlich so goge tue, als wers e riesesach und als wärs s erscht mal i dere dimension isch eifach lächerlich.
ja aber das isch doch immer so! d'press freut sich doch drüber, so händs wieder was zum brichte! das ganze wird jetzt wieder grausam hochstilisiert und i 2 wuuche weiss es scho praktisch keine meh. so wirds uusgseh.
genau so lächerlich wie das vo dä fcz fans hüt im blick...wäge petarde dä match welle in mailland abbräche. IN MAILAND! dete hät mer früehner töffli vo dä tribüne gschmisse! ![]()
zwenig spieler gha, so cha dä sulo gar nöd spiele...dä müller isch sogar als stürmer uufgschtellt gsi.
hö? ich bin gar nöd in zug gsi du schlaumeier.
warum reded da no immer alli vo petarde? sogar i dä medie. eifach sowas vo unfassbar uninformiert.
es isch e einzelperson wohl gsi und zu 99.99% nöd mal öppert wo i eine vo dä bekannte gruppierige isch.
ich chan mier nöd vorschtelle das dä Z büesst wird wäge ere einzelperson.
es isch glaubs immerno 0-0 ![]()
und: John Tavares, 3 Pünkt i 2 Spiel. ![]()
en tubel. ischer scho bi ois gsi. da chamer nüt mache.