Mier händ au scho Stars i dä Schwiiz gha, au wänns chli länger her isch....siehe Netzer und Rummenigge.
Alterndi Stars sind sicher möglich. Usserdem hät dä FCZ au en Brolin gha.
Mier händ au scho Stars i dä Schwiiz gha, au wänns chli länger her isch....siehe Netzer und Rummenigge.
Alterndi Stars sind sicher möglich. Usserdem hät dä FCZ au en Brolin gha.
Zitat von ZSColinSo wie Man City in Enland ...???
Okay, Salzburg schafft's au mit (viel) meh Chole wie de Rescht, vo dem her chönt's scho no si. We will see.
muesi jetzt biispiel bringe wo's klappt hät?
im endeffekt isches doch egal woher das s'geld chunnt...au basel und dä fcz händ gönner und inveschtore. die würded doch ohni "spände" au kei schwarzi zahle schriibe. Und basel und dä fcz wäred froh um 300 Millione, jede Klub wär das.
Deshalb findis interessant. Villicht chan so würkli mal en Wältstar da ane gholt werde, wer weiss. ![]()
Zitat von snowcatich hasse sie wege dem nöd meh, als ich das jetzt scho mache...
ja aber aber aber es interessiert doch gar keine wen du hassisch und wen nöd. ich verstah dich ja, aber es interessiert au weder d'fans, no dä inveschtor (ich glaubs übrigens au nonig). und dä klub scho grad gar nöd.
villicht interessierts di dänn wänn GC nägscht saison 10 runde vor schluss scho meischter isch. ![]()
lol, dä roli wie s'rumpelstilzli...![]()
bisch ja scho ganz gääl vor niid, gang di mal go wäsche. ![]()
falls YB günnt, chunnt dänn dä 4ti ide Liga in UEFA Cup (wo ja nüme so heisst)?
es passt so guet zu davos amene namittag meischter z'werde. das schaffed nume die.
![]()
Zitat von Blackstarzb. es sei zeit das diese elende cl endlich vorbei sei. sei ja nicht
auszuhalten, wenn sich alles nur um den zsc drehe..oder.. er würde nie beim zsc spielen und es sei zeit, das kloten als zürcher mannschaft im mittelpunkt stehe und nicht mehr der zsc.
sind jetzt keine zitate.. mehr so dem sinn nach wiedergegeben.
tja. pech gehabt mister jenni. hat dann nicht ganz geklappt.
das hätter hüt gseit? hüt nachem spiel? looool, was für e armi sau. aber isch ja scho immer en riese lutscher gsi, voll easy.
was hätter gseit?
Schwiizer Fuessball. Gitts öppis langwiiligers? Höchschtens s'diesjährige Hockey Playoff Final.
Zitat von Champs-de-MarsZwenig gmacht, hät wohl ufs 2. Drittel vom letzschte Spiel zuetroffe. Aber suscht? Sit Spiel 3 dominiered mir vo 9 Drittel 8 (s'erschte Drittel vom 4. Spiel isch a Davos gange). Mir händ öppe es 3:1 Schuss, Chance und Metalltreffer verhältnis etc.
Vo de Einzelspieler enttüsched mich vorallem de Lindemann und de Hamr, wo vorallem im letztsche Spiel ganz schwach gschpillt händ. Überragend isch de 3. Block mit Wick, Liniger und Jenni. De 4. Block hät en zu schwache Center und en Rothen, wo verständlichwiis nonig sini Stärkene chan usspiele wie vor de Verletzig. De Wick isch übrigens Playofftopskorer, obwohl 6 Spiel weniger als alli Davoser.....
So, mehr hoffed uf hüt abig und das dene Davoser ändlich mal die Glückssträhne riist.
ja wow, total lässig und interessant was ihr tuble mached. ![]()
wow, härt. eifach so en hirnschlag. ![]()
Zitat von SputnikEr isch au dä einzig wo irgendwas chan bi dä Isles.
das isch natürli blödsinn. d'isles händ sooooviel talent wie nume wenigi mannschaft. lueg en okposo, bailey, bergenheim, joensuu oder comeau ah.
klar, im gägesatz zu anderne mannschafte sind sie z'dünn bsetzt und v.a. i dä defensive fehlts überall....aber mit tüüfe draft picks (im 2009 draft 5 picks i dä erschte beide runde...ebe tavares
) und dene junge sötted d'isles bis i 3-4 jahr contenders sii.
und ja thomi, kei schwiizer mannschaft hät e chance. d'isles händ geschter au d'devils 7-3 gschlage, das isch kei zufall.
die schlächtischt mannschaft sinds momenatan....aber wänn dä snow kei scheiss baut chömmed besseri ziite...
edit: oh, han din letschte post nöd gseh...du gsesches ja doch öppe gliich wie ich...![]()
sorry.
tja, tummerwiis würd toroto aber lieber die reschtliche spiel verlüüre wäge dä draft lottery. darum händs au kein elite goalie, sondern dä gerber gholt.
Zitat von Edgar
meine tipps wurden leider nicht beachtet
ja, tumm vom simpson nöd uf dä edgar vo zscfans.ch z'lose.
ruuuuhig brauner, mier chönd dä sack no immer günne.
natürli isch das glück gsi.
oh, ich bin en grosse grauwiler fan. dä luki isch super.
luki grauwiler, die 3t schtraf hüt.
das isch natürli au nöd förderlich für dä sieg.