wow fribourg...1 chance, 1 goal.
einbahnhockey.
wow fribourg...1 chance, 1 goal.
einbahnhockey.
ich fänds also scho schad. ich han mit em larry am samschtig no es bierli welle näh. ![]()
Zitat von RangersfanAbsolut richtig, das PP der Rangers ist eine Katastrophe. Sie haetten Shanahan nie gehen lassen duerfen. Der Vertrag von Redden gilt allgemein als der duemmste in der Geschichte der NHL
UNd dä vom Gomez isch knapp dehinder Nummer 2...![]()
So oder so: Derek Morris hät 1 (!!!) PP Punkt das Jahr gholt...nur mal so als Aaregig.
Und dä Derek Morris au no.
Fürs Powerplay.
D'Rangers schaffeds würkli die verbruuchte D-Man inez'hole.
Aber lieber dä Morris als dä Redden mit DEM vertrag. ![]()
Martin Gerber zu Toronto via Waiver...![]()
Sputnik hät sicher froid! :oops:
es fehlt no immer en facepalm smiley. das forum bruucht UNBEDINGT en facepalm smiley.
da miini wahl vo uusländer:
pavlikovsky, petrovicky, richards und bartovic/roach (da muess mer halt echli abwächlse).
KTHXBAI
gargl... ![]()
so diskussione gitts würkli nume da ine. es unikum. fehlt nurno am mushu sin tumme kommentar... ![]()
Zitat von Larry
Nöd ganz, es gaht um e Million!
![]()
en monetslohn von kane öppe, elite.
ich verstahn oi ja scho, ich will au das dä match in züri isch (besser wär nur in nordamerigga). aber au wänner in helsinki isch isch das für mich keis problem. und au dänn wird d'halle volle sii. und es werded nöd weniger idiote i dä halle sii als in züri. immerhin isches ja es hockeyspiel.
Zitat von virussell das glich si in finnland? wieso selled die dä match übercho? was händ die defür gmacht?
ähm ähm, es gaht drum, dass d'hawks dete d'saison eröffned und dänn villicht nöd no ziit/luscht händ nach züri z'reise mit sack und pack?
villicht ganz es birrebitzeli verständlich?
es gaht ja nöd nume um ois....chicago isch dä match nämli scheissegal.
ich verstahs eifach nöd.
aber isch ja au wurscht. ![]()
Zitat von DraftAh ja? Ich bin ZSC-Fan, nöd Hockeyfan. Isch doch mir scheissegal öb die gäge Steelers, Cougars, 49'ers oder Langnau spilled. Sötti de Match nöd i de Schwiiz si, pfiff ich druf. Gaht ja i dem Sinn um nüt ussert chli Chohle.
als zsc fan sött mer eigetli automatisch au hockey fan sii.
sehr, sehr komisch wänn mers nöd isch. macht eigetli gar kei sinn.
ich finde ebe iishockey no rächt guet. darum gangis amigs au go luege.
Zitat von Reto
Trotzdem interessiert's mich herzlich wenig, öb das für es paar anderi de Hit wär, uf Finnland z'flüüge für das. Ich fänd's relativ uncool, bzw. wär's vom Erläbnis her für mich nöd würklich andersch, wie wänn's das Schpiel nöd gäbt.
ja, das isch dänn aber ebe genau diini meinig. ich bin überzogge devo, dass mier für das spiel wieder hunderti vo lüüt nach finnland würded bringe.
und nöd vergässe; dä pizza-HUET spielt bi dä hawks.
chamer wieder singe: HUET PEDE (oder so).
ich fänds elite.
besser wär nurno in chicago sälber. ![]()
aber ebe; chicago wär super. 3 absoluti topstars und eis vo dä upcoming nhl teams.