Beiträge von Gysino

    Zitat von snowcat


    na ja, villicht darum, will dütschland alli erdenkliche vorussetzige mitbringt wo e wm im land rechtfertigt. bi qatar gsehn ich usser vill geld würkli keis argument für e wm i dem land. dänn chunt sicher no dezue, dass em durchschnittseuropäer emirat - also absoluti monarchie und dänn no mit staatsreligion islam - zimli suspekt sind.

    da laht mer dänn halt scho mal es föifi grad si so nach em motto: dütschland hät halt es bizz nagholfe, dass d'wm is richtige land chunt, qatar hät massiv nagholfe, dass d'wm is falsche land chunt...

    das sind alles kei gründ. isch diini meinig und nüt anders.

    v.a. gsehts aber defensiv viel, viel besser uus...waiver pick-ups Strait und Hickey schiined
    würkli bruuchbar z'sii. Und wänn de Visnovsky dänn ändlich chunnt gsehts no besser uus:

    Streit-Strait
    Hamonic-MacDonald
    Hickey-Visnovsky
    Martinek
    Carkner
    Finley

    Ohni Verletzigspäch isch das sicher e Verteidigung wo um Playoffs cha spiele...

    Zitat von dido


    ist anscheinend für einige "Z"-Anhänger schwer zu schlucken, dass ausgerechnet ein Zuger das Potential zu entwickeln scheint, dereinst Mark Streit in den Schatten zu stellen ... jedenfalls wenn er so weitermacht :shock:

    rofl, interessiert kei sau und zug interessiert au kei sau. gang us dem forum wänns der nöd passt.

    Zitat von Larry

    Gysin, was meinsch eigentlich zu de Isles?

    mal luege. guete start, aber mit all dene waiver pickups muess mer scho vorsichtig sii.
    wobii grad en hickey und aucoin guet iigschlage händ. mal luege wie's nach 20-25 spiel uugseht. jedefall gaht en hype ume...jetz en sieg gäge devils und dänn werded es paar euphorisch werde.

    leafs zerstört, aber halt ebe nur d'leafs. de phaneuf isch no immer de trüürigscht sauhund i
    de nhl, ganz en ärmliche mänsch. aber ebe, gwüssi sache ändered sich nie.

    ZSC: Meisterschütze McCarthy wieder da

    Mit seinem goldenen Tor 2,5 Sekunden vor Schluss zum 2:1 im siebten Finalspiel gegen den SC Bern ist Steve McCarthy auf immer mit der Geschichte der ZSC Lions verknüpft. Doch nun macht er sich auf, ein neues Zürcher Kapitel aufzuschlagen: Der 31-Jährige, der im kurzen Trainingscamp Calgarys trotz Coach Bob Hartley keinen Vertrag erhielt, setzt die Saison beim ZSC fort. Bereits heute landet er in Kloten, am Samstag in Genf wird er sein Debüt geben. Im Frühling war eine Weiterverpflichtung des Verteidigers an seinen zu hohen Forderungen gescheitert, nun fand man sich wieder. Und im Gegensatz zur vergangenen Saison kommt er nicht ohne Spielpraxis: In Calgarys Farmteam Abbotsford bestritt er zuletzt 30 Spiele und erzielte dabei 2 Tore und 10 Punkte.

    Aber es sind nicht Skorerpunkte, die man sich von ihm erhofft, sondern dass er die zuletzt stabile Defensive weiter festigt. «Nostalgie ist nicht der Grund für sein Engagement», erklärte Sportchef Edgar Salis. «Wir wissen, dass wir in ihm einen Teamplayer holen. Einen, der sich nicht über die Mannschaft stellt, sondern in deren Dienst. Er ist physisch stark, defensiv solid und kampfkräftig. Und wir wissen genau, was für ein Typ er ist.» Es ist keine spektakuläre Verpflichtung, aber eine, die mit wenig Risiko verbunden ist. Zumal McCarthy als äusserst umgänglich und pflegeleicht gilt. Und er, in der Saison 2005/06 bei Vancouver, auch schon unter Coach Marc Crawford gespielt hat.

    McCarthy ist defensiv solider als sein Nachfolger Matt Lashoff, der mit – 5 die schwächste Bilanz im Team aufweist. Der Plan sei, mit je zwei Ausländern in der Abwehr und im Sturm ins Playoff zu steigen, so Salis. Allerdings hat er noch eine Ausländerlizenz zu vergeben, für einen weiteren Stürmer. Damit habe er aber keine Eile, sagt der Sportchef.

    Zitat von Larry

    Es tönt als wär sini Karriere jetzt verbi - de chunt sini Chance scho no über!

    Geduld wär s Zauberwort, nöd das chindische täubele!

    sägs am rufener.

    isch halt en chloote tubel.