Und dä Gerber isch halt glich es Arsch
![]()
Beiträge von Maurizio
-
-
Zitat von 007
So krass sehe ich es nicht, aber die letzte Konsequenz fehlt halt einfach und wenn man nur mit 95% spielt, dann reicht es gegen die Hälfte der Liga nicht. Unsere Ausländer überzeugen mich diese Saison gar nicht bis jetzt und Keller schon wieder verletzt. Ich würde mal einen Stürmer holen falls Keller länger ausfällt. Er hat sich ja schon an beiden Knie verletzt, was heute war, habe ich nicht genau gesehen.
Mit Lombardi wäre ein ersatz bereit

-
was söll dä scheiss?????
-
-
Die Badeanstalten sind offen, wenn intressiert Hockey noch im Mai

-
-
die vertragsverlängerungen von wick und cunti rechtfertigen diese erhöhung.
-
-
Zitat von Sbornaja
Haha ganz geil
Aber ebbe, wird jede scho en seich verzapft/denkt/gschriebe ha.. Nimmi nödmal em Maurizio übel. Lästig isches nur für de Moment und natürlich wennmer komplett anderer Meinig isch.
Aber genau das findi halt ime Forum wichtig und spannend. Ohni das wär es Forum Tod und simmer ehrlich, keine brucht nur Ja-Sager.
Grenze sött mer aber au nöd zfest überschriete..Genau das findi au

-
Das nächste video, welches mcsorley einreichen wird, ist ein ferien-video

-
-
warum spielt eigentlich mike künzle nie? fand ihn in der quali eigentlich recht gut.
-
-
und segi muess ja auch bald mal ersetzt werden

-
anstelle von Bergeron wäre geil

-
Anstatt einen Autorennfahrer, lieber einen Boxer verpflichten

-
Da hätt dä Morgan mal recht......
-
so geil, anscheinend muss ich immer zuhause bleiben und am tv schauen

-
Zitat von larlf
scho luschtig: häsch dich au über all die Qualispiel beschwert, wo's so guet gspielt händ?
also ich wür dir suscht dini SK scho für paar Franke abchaufe, wänn du nüme gasch: git gnueg wo's würed neh.und damit sich de Maurizio nöd ganz so allei fühlt: das Agebot gilt natürlich au für Dich...
also mini isch i guete händ, vielicht chumi ja glich nomal lust über id halle z ga

-