Werden wir mit Ortio Meister ja dann.......!
Bis dann hat er schon längst einen Vetrag bei einem anderen Klub unterschrieben.
Werden wir mit Ortio Meister ja dann.......!
Bis dann hat er schon längst einen Vetrag bei einem anderen Klub unterschrieben.
Hat bei uns nicht ein Spiel so dominant gespielt wie gestern mit Genf....
Wahrscheinlich weil er von Sven immer zum Coiffeur geschickt wurde
Ja merci villmal für dä service ![]()
Truttmann guete Maa!!!!!! ![]()
Bisch mer au chlie de Ralf;-)
Ah shit sorry
ich bi durre
Jep, chume au bad gateway meldig über. Han mini ufstellig ca. 18:00 no apasst
Ja geschter hani e rächt gueti usbüüti gha, aber de Ralf und ich liefered eus en geile fight um de zweiti Platz. mmt mi wunder wer am Schluss d'nase vorne hät. Ich ha nöd zgfühl das eine vo eus dir de qualititel cha striitig mache.
Apassige sind glaubs bis 1h vor spielbeginn möglich
Die Frisur von Karrer ![]()
Yes, mer chönd afange über Bier z'diskutiere :razz:
Weiss einer ob man das Spiel irgendwo streamen kann? Auf TC Zoom kommt Fuessball.....
https://www.zsclions.ch/news/detail/ne…-die-zsc-lions/
Heineken, Calanda oder Eichhof.....
Haldengut kenne ich zuwenig.
Hoffentlich werden die Fans wirklich befragt.
die ultras boykottieren die spiele in zürich und in zug. gründe interessieren mich nicht, kindergarten!
Zug ist klar, kennst du den Grund für Züricht nicht? Würde mich wirklich interessieren. Bei uns darfst du doch eigentlich fast alles (was ich sehr begrüsse)
Wo sind die Bieler Auswärtsfans...??
Mit Ortio ohne Pettersson und das ohne, dass dieser im Medicalreport steht!?
Gefällt mir so nicht, hoffe aber, dass der Trainer weiss was er tut
Häsch de hm no rächtziitig chöne apasse? :razz: ![]()
Villicht brucht de Luki e Pause? Dä Gröni weiss scho waser macht. Auf jetzt, ich will en Siig gägä Biel!
Heute wiedereinmal gegen Zug. Bei uns Roe hoffentlich dabei, bei Zug Genoni def. verletzt, obwohl Hollenstein ja in guter Form ist. Ich denke es gibt eine enge Kiste mit dem besseren Ende für uns.
Ich han nöd gern Teilrundene!
Bringe hüt grad mal 1.5 Blöck ufs iis und nur eine isch au bruchbar :roll:
und immer wieder die frag, welle goali mer söll bringe
Das ghöri gern
Ja die Saison isch scho rächt speziell wills eso gstücklet isch. Am fairschte wärs scho wänn immer alli 12 gliichziitig würded spille. Hani am Afang au nöd checkt und so sicher vill Pünkt verschenkt. Jetzt muesch würkli vor jedem Spiil dini Ufstellig apasse.
hehehe, so wiet han ich gar nöd dänkt, da ich mich viel z'wenig mit all dene mögliche Pünkt uskänne: ich betriebe das momentan seeehr amateurhaft!
aber ich bin froh, dass du das gschriebe häsch: jetzt weiss au ich, dass es OT Goal vomne C 2 * 30 Pkt git
ich reagiere eher im nachhinein, indem ich probiere gnueg Lüüt uf em Iis ha, wo au würklich zum Iesatz chömed...und ja, da gib ich Dir rächt: nöchst Saison müend unbedingt me mitmache!!!
mer chan au mit sehr wenig Ufwand einigermasse mithebe und nöchst Saison sind die einzelne Rundene hoffentlich chli usglichener, da nüme all am Stadion baue sind.
Jaja, ez bisch aber grad e chli zu sehr AdC-mässig am tüüfstaple. In Wahrheit wälzisch sicher nach jedere Rundi tonne vo Statistike :razz: :razz: :razz:
Nüüt isch, ich han nur chli päch gha die rundi, aber mini chömed schowider. Dä Fuck-Manager! Gasch trotz 7:2 Siig nöd ganz glücklich hei
macht definitiv süchtig