Beiträge von Dani8

Mit Ortio ohne Pettersson und das ohne, dass dieser im Medicalreport steht!?
    Gefällt mir so nicht, hoffe aber, dass der Trainer weiss was er tut :)

Häsch de hm no rächtziitig chöne apasse? :razz: :wink:
    Villicht brucht de Luki e Pause? Dä Gröni weiss scho waser macht. Auf jetzt, ich will en Siig gägä Biel!

Ich han nöd gern Teilrundene!
    Bringe hüt grad mal 1.5 Blöck ufs iis und nur eine isch au bruchbar :roll:
    und immer wieder die frag, welle goali mer söll bringe :nixwiss:

Das ghöri gern :mrgreen:
    Ja die Saison isch scho rächt speziell wills eso gstücklet isch. Am fairschte wärs scho wänn immer alli 12 gliichziitig würded spille. Hani am Afang au nöd checkt und so sicher vill Pünkt verschenkt. Jetzt muesch würkli vor jedem Spiil dini Ufstellig apasse.

hehehe, so wiet han ich gar nöd dänkt, da ich mich viel z'wenig mit all dene mögliche Pünkt uskänne: ich betriebe das momentan seeehr amateurhaft!
    aber ich bin froh, dass du das gschriebe häsch: jetzt weiss au ich, dass es OT Goal vomne C 2 * 30 Pkt git :)
    ich reagiere eher im nachhinein, indem ich probiere gnueg Lüüt uf em Iis ha, wo au würklich zum Iesatz chömed...

und ja, da gib ich Dir rächt: nöchst Saison müend unbedingt me mitmache!!!
    mer chan au mit sehr wenig Ufwand einigermasse mithebe und nöchst Saison sind die einzelne Rundene hoffentlich chli usglichener, da nüme all am Stadion baue sind.

Jaja, ez bisch aber grad e chli zu sehr AdC-mässig am tüüfstaple. In Wahrheit wälzisch sicher nach jedere Rundi tonne vo Statistike :razz: :razz: :razz:

Ich kann es ja noch nachvollziehen wenn man E-Sport Partien von irgendwelchen Shooter oder Fantasyspielen schaut, aber der Reiz ein FIFA oder NHL Computergame zu schauen....???

Ja würkli e luschtigi Sach, hett nöd dänkt das mer de Ärmel e so inenimmt. Dank dem Game hani sogar mis Schuelfranzösisch wideremal müese füreneh zum uf de Homepage vode Senf-Crevette z'recherchiere :mrgreen:

Und vo wägä Positione klar bezoge: Ich zittere also schono um min 2te Platz :cool:

Habe das spiel so nebenbei geschaut ... hatte fast jedesmal den Eindruck unser erster Block sei auf dem Eis .. habe mir nun mal die Eiszeiten angeschaut...
    1. Block ca 24 Min, die anderen 15 min abwärts
    könnte man zu dieser Zeit mit diesem Tabellenplatz auch ein bisschen anpassen...

Passt schon, bald ist Natipause, dann können die Batterien wieder voll aufgeladen werden.

Ha-ha-ha......wird ich mache. Wird sicher luschtig.....!!

Krass isch, d'Sändig wird irgendwann i de letschte Nov.-Wuche ufgno - aber usgstrahlt wird's
    dänn erscht Ende Jan./Afangs Feb. - Und was mer fascht de Nuggi useg'haue hät: D'Sändig
    wird i de Nöchi vo Köln ufgno, nöd i de Schwiiz. Krass, die müend alli Kandidate de ane flüge.
    Chunnt ihne wohl immerno günschtiger als wänn's es sälber da i de CH produziere würdet.

Isch eifach schad, dass vieli vo mine Familie+Fründe dademit nöd chönd debi sie, tja.

Die bruuched solang zum dini blau-wiis-rote Fanutensilie useretouchiere :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Morant hat bei uns nichts zu suchen. Egal ob sportliche Verstärkung oder nicht. Egal ob er sich gewandelt hat oder nicht. Nach den Seger und Bühler Vorfällen will ich diesen Typen nicht in unserem Trikot sehen.

Zitat Zahner dazumals: "Dieser Morant hat nur eine einzige Gehirnzelle und hat im Eishockey nichts verloren. Der soll in den Wald gehen und dort gegen einen Baum treten"

Lieber Fäbe, ich bin sehr oft deiner Meinung was deine nostalgischen Gefühle für den alten ZSC und die allgemeine Kommerzialisierung des Hockeys befrifft. Auch bei der Hollenstein -verpflichtung war und bin ich voll bei dir.
    Aber komm schon, der Johann hat schon länger nichts mehr angestellt. Meinst du nicht wir sollten diese Leistung bez. seine Wandlung zum "normalen" Hockeyspieler anerkennen? Ich hab den Eindruck er hat aus seinen Fehlern gelernt. Und trotzdem bin ich der Meinung man sollte Grundsätzlich keine so alten Säcke verpflichten.

Schon klar! Ich gehe auch nur dann ins FCZ Forum (um zu lesen) wenn die Hütte so richtig brennt! Und ein anderes Forum in dem ich lange aktiv war habe ich verlassen weil die Leute untereinander sich angepöbelt haben. Dies ist noch das letzte Forum in dem ich aktiv bin und eigentlich ist ein Forum heute ja sowas von outdated! Finds einfach schade wenn in Phasen wie jetzt wo es läuft quasi keine Maus mehr einen Mucks macht! :nixwiss:

Haha, Larry der Katastrophentourist im FCZ-Forum. Ging mir gleich nach dem Abstieg, dasselbe dann letze Saison bei GC :mrgreen: Das schönste war aber das KLOten-Board bei deren Gang in die Niederungen, herrlich :twisted: