Beiträge von Dani8

Zitat von Caro

dänn söllets halt au eifach so konsequent si und gar kei spieler für de spengler-cup frei gäh... aber eus chas ja egal si, was die für interni problem händ.

Fürd Kanadier sinds Länderspiil und da cha de Klub gar keis Veto ilegge (wänni mi nöd über alles tüüsche)

Tiptoppe Match gsi, schad hämmer kein 3er igfahre. Hoffe dä Herr Wick chunt bald wider ufd bei.

PS: Trotz em Sieg und dem geile Bild, im 2te Drittel hett ich euse Gitarre-Verteidiger eigehändig chöne uf dä Mond schüsse. Gott hät dä en schlächte Match gspillt. Bitte bitte bitte ziehnd dä endlich usem Verkehr! Wiso dä auno bi jedem PP ufem Iis staht verstahn ich nöd.

Ich ligge mitere Gripp dihei im Näscht und drum au nur vorem Liveticker.... Das glaubsch ja nöd, vom 2:0 zum 3:4 unglaublich. Hoffentlich chönd sich d'Jungs nomal ufraffe und dä Match heibringe. Und dä erschti Topf vom Dustin hani au verpasst, huere siech ;)

Und vonere Krise chasch rede wämmer emal no knapp vorem Strich sind, aber junge, mir sind immerno zweite!

Zitat von zsc79

Tja, wenigstens 2 x eine Gurkenleistung auswärts, sehe aber für diese Woche schwarz und zudem sind jetzt, abgesehen von Genf, wieder alle punktemässig beieinander.
    Es kotzt einem schon an, wenn unsere Mannschaft derart fahrlässig und uninspiriert Punkte abgibt.
    Charakter und Einstellung zum Profisport geht anscheinend den Meisten ab und ich verstehe das ehrlich gesagt nicht, vor allem schon wegen der mitgereisten Fans nicht !
    Ich schlage vor, es wie der SCB zu machen, dass die Spieler nach der Heimkehr nochmals nach Mitternacht in der KEBO lange Runden drehen müssen, damit sie wenigstens einmal geschwitzt haben !

Sorry, etz hämmer emal 2 Spiil hinderenand verlore, was sölls.... Letscht Saison hämmer di guete Mätch ide Quali chöne a einere Hand abzelle, die Saison hani fascht nur gueti Mätch gseh ide Halle. Also dä Ball flach halte, schliesslich simmer immerhin 2te. Wämmer dänn emal 5 Spiil hinderenand verlüüred chasch immerno mötzle (mach ich dänn villicht au ;-))

Und ich hoffe schwer das spätistens ide Nati-Pause e schöni Verstärchig us Übersee chunnt.

Hütt uf DRS3 ghört: Dä Salis meint si überdenked d'Situation betr. Lockouties erscht wänn d'Saison in NA ganz abgsait wird. Vo dem her denki nöd das sich so schnell öppis änderet.

Höhener während Lockout zu Ambri

Super, etz fangt mer scho a Schwiizer Spiller irgendwo bimene Strichklub z'platziere damit mer au ja alli Lockouties cha spille lah. Wie lang gahts ächt bis mer afangt Usländer bi B-Klubs spille z'lah, damits für allfälligi Nach-Lockout-Spiil im Rythmus bliibed?

Ich find die Entwicklig nöd guet......

Ich hoffe eifach das mer jetzt nöd eifach nach jedere Niederlag sait:" ja guet, die händ hald NHL-Spiller und mir nöd. Wänn dänn die ufd Playoffs ane weg sind schlömmers dänn scho..."

Solang sich die wos Z-Liibli ahänd ufem Iis veriised isch mer aber grundsätzlich gliich wer drin steckt.

Derbysiiiiieg! Es isch wider emal heiss worde. Bi de 4min 5 gäge 3 isch doch tatsächlich wideremal gueti alti Derbystimmig ufcho. Das mer gunne händ isch schön, das dä Wick 2 Töpf schüüst isch s'tüpfli ufem i! Flughafesch***** ;)

Trotzdem öppis chliises: Wiso staht de Gobbi bi jedem PP ufem Iis?? Am Friitig häter d'Schiibe scho ade blaue Linie vertändlet und es hät en Topf geh, geschter fascht wider.

Am beschte wür mer sämtlichi Absperrige rund um de Gäschtesektor wägneh, dänn wür sich niemert meh getraue de Max z'mache. Früener in KLOten ohni Trennwand isch au eher selte öppis gfloge und sit die huere Wand det isch hät jede sgühl er müesi sich künschtlich ufspille da mer weiss dä ander cha di nöd am Chrage packe