Gutes comeback, sollte Moral stärken
Beiträge von The Fan
-
-
Jetzt marchietemer dure!
-
-
Jetzt marschieremer dure!
-
Kampf ja, Klasse nein
-
Das isch sicher e Möglichkeit.
Aber: Irgend en TV Sender mues die Recht wohl übercho in EU...oder?
-
-
Weiss eigentli öpper meh wies usgeseht bezgl TV-Überträgige ide CH, jetzt wo ESPN America kei NHL recht me hät?
-
Zitat von Larry

Alles vo eim und demselben Anlass.....
Obergääääähn!
Usserdem: Es isch in Kanada passiert! Kanada nicht gleich USA!
De Gysino wills nöd verstah, um was es i de CH würkli gaht. Ha gester doch scho die glich Disskusion gha....
Chas nöd navollzieh, wie mer nach somene Vorfall cha säge, dass es wichtig isch, dass de SK verantwortlich isch, und GC 3 Pünkt söll übercho....
Es gaht umd d'Sach. Hüt en Zürcher, morn en Basler, übermorn en Hopper...who cares! Zueständ wo eifach sötted nachdenklich mache.
Und: es isch im Usland alles schlimmer......ja das bringt eus au nöd witer. Aber ebe.....
-
Zitat von Gysino
düütschland als positiv biispiel näh isch eifach lächerlich. öppert
frankfurt - dresden gseh letscht wuuche? muesi en video poste?
oder lautern gäge bfc dynamo vor es paar wuuche? kein dreck
andersch als bi ois.Und was machemer jetzt mit dere Erkentniss?
Die andere sind no schlimmer und drum isch alles nöd so schlimm?
-
Zitat von Mushu
Schad! Idioten, hüben wie drüben. Es braucht gar keinen CC um den CH-Fussball zu beerdigen. Die Fans schaffen das selber.
Apropos "Schuld" (wenn auch bedeutungslos). Es gibt Aussagen, dass die Fackel "blos" zum Absender zurückgeworfen wurde ...Ist mir aber eigentlich egal; Primaten hüben wie drüben.
100 % dito
-
Zitat von Gysino
was isch? ich hät gern 3 pünkt gseh für gc. isch das nöd in ornig?
ich finde nöd guet was passiert isch, aber das wäred wichtigi pünkt gsi.Die 3 pünkt sind so was vo näbesächlich. Ich glaube, da mues jetzt eifach mal was passiere.
Suscht chönd mir eus, eusi Zürcher Derbys in Arsch schiebe in Zuekunft.....da gahts eifach um e chli meh, als um e Forfaitniederlag.
Und GC het 3 Pünkt verdient hüt, klar. Aber ebe, das interessiert doch kei Sau meh jetzt....
-
-
-
Zitat von Gysino
sieg oder spielabbruch aktion vo fcz siite uus gsi, ganz klar.
Gysinooooo! SCHEISSEGAL ob FCZ oder GC siite...who cares.
Eifach en Skandal. Wenns hüt SK gsi isch, isches morn en GC Tubel.
Ich wür mal säge, d Schwiz häte es gwaltigs Problem wo endli mues adressiert werde.
D'Frag isch: Was mache, dass die Idiote mal zur Rechäschafft zoge werde chönd?
Als FCZ Verantwortliche wür ich mal zu trastische Mittel griffe....alle Dialog mit de SK hät ja bis anhin nüt ghulfe...
-
Traurig! Verdammte Idioten!
-
Na ja, däm trur ich nöd na! En Schönwätterspiller, kein Leader und meh verletzt als öppis anders! So what
-
Also jede wo jetzt de Chopf vom Trainer forderet hät definitiv nöd verstande, wos Problem lit!
Larry hat Recht! Die Suppe müssen die Spieler auslöffeln. Schon tragisch, was ein Monnet momentan zeigt, oder ein Bärtschi. Die beste Linie war die Juniorenlinie.
Das einzige, was ich nicht verstehe betreffend Coaching ist, warum Schnyder Powerplay spielt?!?Jungs, es muss was passieren, ansonsten beginnt sich die Abwärtsspirale immer schneller zu drehen!
Und ps: wie war das mit den einfachen Spielen?!
-
Segers frühes Comeback.
Nicht einmal vier Wochen nachdem er wegen eines mehrfachen Jochbeinbruchs ausgefallen war, gibt ZSC-Captain Mathias Seger heute in Ambri sein Comeback. Einen Leader haben die kriselnden Löwen auch dringend nötig. Im Tor steht wie am Dienstag beim 0:3 zu Hause gegen die Tessiner Flüeler. Coach Bob Hartley predigt weiter Zuversicht und sagt: «Das Letzte, was die Mannschaft braucht, ist eine negative Stimmung.» Bei Ambri spielt Westrum für Landry.
-
Zitat von Eierchopf
Ich war vor einigen Tagen bei Miss Helene an der Kanonengasse. Dort gibts eine Art Sitzung mit der Dame, die verschiedene Massagetechniken beherrscht. Weil ein paar Tage zuvor meine Katze von einem Auto angefahren wurde, war ich ziemlich mies drauf. Aber nach dem Eierkraulen von Miss Helene gings mir schon viel besser.
Ich empfehle mal dort hinzugehen. Wirklich Super! War diese Woche schon 3x dort. Und ich bin voll motiviert, ich sauffe wie ein Tier, rauche wie ein Kamin, Vögle wie Berlusconi und kann das am nächsten Tag wiederholen ohne Probleme. Ich denke, Miss Helene kann die Blockade bei den ZSC-Spielern auch lösen. Mann könnte ja meine Methode mit deiner kombinieren: Eierkraulen zur Musik und (Schliess-)Muskelstimulation. Das würde super Hinhauen!