Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

    • Offizieller Beitrag

    Jetzt habt ihr es geschafft!!
    Nach 77 Minuten abgebrochen.

    War gestern in Freiburg; habe Freiburg-Gladbach geschaut. 25'000 Zuschauer, gemeinsame Fahrt im Tram zum Stadion. Gute Stimmung; es ging darum, die eigene Mannschaft anzufeuer, es ging um Fussball.

    Bei uns in der Schweiz; Pyros, Selbstinszinierung und Gegner Niedermachen! Hey Fans; ihr seit sowas von Scheisse!!!

    Vielleicht folgt irgendwann die Kehrwende! Wieso soll ein Familienvater mit Kindern noch an an Spiel kommen??

    Schweizer Fankultur:
    Lauter primitive Halbprimaten, welche nichts als Scheisse im Kopf haben. Allesamt! Ob GC, Basel, Sion, FCZ!! Nur noch zum Kotzen.

    Und unsere Vereinsheinis!!

    Angst vor diesen Gruppierungen, Sorge um ein paar Fränkli, welche nicht in der Kasse landen; ohne zu sehen, wieviele nicht mehr kommen, wegen diesen Primitivlingen.

    Mann find ich dass Scheisse:
    Im TV, Canepa und Bickel, konsterniert; dabei sind sie mitschuldig wie alle anderen Vereinsheins.

    Da lob ich mir doch die fehlende "Fankultur" in Freiburg. Lieber keine Fankultur, dafür ausverkaufte Stadions, Spiele, in denen es um Fussball geht, bzw. die Fussballspieler - nicht die Primaten auf den Rängen.

    Mein Gott; was tue ich mir - und meinen Kindern an?

    Gratulation an euch Halbprimaten der Südkurfe, der GC-Kurve, der Mutenzkurve (und wie immer die Kurven heissen). Ihr gehört in den Knast!!

    Ich freue mich schon auf das Stadionverbot, welches ich nun als Saisonkarten-Inhaber mit meinen Kindern wohl bekomme ...

    • Offizieller Beitrag

    Ohne bis jetzt auch nur eine Sekunde gesehen zu haben kann ich Dir nur zustimmen!

    a) war ich selber x mal in Freiburg und b) habe ich selber schon x mal gesagt, Canape macht nichts gegen den Pöbel in der eigenen Kurve.

    3:0 Forfait und eine drakonische Strafe werden den Pfeiffenpaffer wohl langsam aber sicher zur Vernunft bringen!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Ohne bis jetzt auch nur eine Sekunde gesehen zu haben kann ich Dir nur zustimmen!

    a) war ich selber x mal in Freiburg und b) habe ich selber schon x mal gesagt, Canape macht nichts gegen den Pöbel in der eigenen Kurve.

    3:0 Forfait und eine drakonische Strafe werden den Pfeiffenpaffer wohl langsam aber sicher zur Vernunft bringen!


    GC war Gastgeber;
    Spiel streichen, keine Punkte für beide; je 5 Geisterspiele!

    Freiburg; nach dem Spiel:
    Heimfans, Gladbachfans, Neutrale (mit Kindern). Alle im selben überfüllten Tram miteinander über das Spiel diskutierend. Und danach ein gemeinsamer friedlicher Abend om Städtchen ...

  • Zitat von Gysino

    sieg oder spielabbruch aktion vo fcz siite uus gsi, ganz klar.

    Gysinooooo! SCHEISSEGAL ob FCZ oder GC siite...who cares.

    Eifach en Skandal. Wenns hüt SK gsi isch, isches morn en GC Tubel.

    Ich wür mal säge, d Schwiz häte es gwaltigs Problem wo endli mues adressiert werde.

    D'Frag isch: Was mache, dass die Idiote mal zur Rechäschafft zoge werde chönd?

    Als FCZ Verantwortliche wür ich mal zu trastische Mittel griffe....alle Dialog mit de SK hät ja bis anhin nüt ghulfe...

  • Zitat von The Fan

    Gysinooooo! SCHEISSEGAL ob FCZ oder GC siite...who cares.

    .

    mich interessierts. wäred 3 pünkt für gc gsi. hoffe schwer uf en forfait sieg für gc.

  • Zitat von The Fan

    Gysino omg

    was isch? ich hät gern 3 pünkt gseh für gc. isch das nöd in ornig?
    ich finde nöd guet was passiert isch, aber das wäred wichtigi pünkt gsi.

  • Zitat von Mitsch 2006

    südkurve schliessen, definitiv!


    Absolut! Genau so was muss jetzt passieren. Sonst passiert da nie was. Fehlende Einnahmen hin oder her.

    Abgesehen davon, wirds wohl Geisterspiele absetzen.

    En Skandal.

  • Zitat von Gysino

    was isch? ich hät gern 3 pünkt gseh für gc. isch das nöd in ornig?
    ich finde nöd guet was passiert isch, aber das wäred wichtigi pünkt gsi.

    Die 3 pünkt sind so was vo näbesächlich. Ich glaube, da mues jetzt eifach mal was passiere.

    Suscht chönd mir eus, eusi Zürcher Derbys in Arsch schiebe in Zuekunft.....da gahts eifach um e chli meh, als um e Forfaitniederlag.

    Und GC het 3 Pünkt verdient hüt, klar. Aber ebe, das interessiert doch kei Sau meh jetzt....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino


    Schad! Idioten, hüben wie drüben. Es braucht gar keinen CC um den CH-Fussball zu beerdigen. Die Fans schaffen das selber.
    Apropos "Schuld" (wenn auch bedeutungslos). Es gibt Aussagen, dass die Fackel "blos" zum Absender zurückgeworfen wurde ...

    Ist mir aber eigentlich egal; Primaten hüben wie drüben.

  • Zitat von Mushu


    Schad! Idioten, hüben wie drüben. Es braucht gar keinen CC um den CH-Fussball zu beerdigen. Die Fans schaffen das selber.
    Apropos "Schuld" (wenn auch bedeutungslos). Es gibt Aussagen, dass die Fackel "blos" zum Absender zurückgeworfen wurde ...

    Ist mir aber eigentlich egal; Primaten hüben wie drüben.

    100 % dito

  • düütschland als positiv biispiel näh isch eifach lächerlich. öppert
    frankfurt - dresden gseh letscht wuuche? muesi en video poste?
    oder lautern gäge bfc dynamo vor es paar wuuche? kein dreck
    andersch als bi ois.

  • bin mit em Gysino genau so einig, wie mit de andere: d.h. für GC wäred die 3 Pkt. mega wichtig gsi, falls sie das Resultat hetted chöne hebe.
    Aber leider wird de ganz Ufwand mit dere Scheiss-Aktion in Hindergrund gruckt!

    Wobie ich's au nöd verstahn, dass grad so schnäll abbroche worde isch. Find das au bitz überhaschtet, aber das isch ja dänn nur no d'Nachwehä vo de verachtenswertä Ursach gsi! :galgen:

  • Zitat von Gysino

    düütschland als positiv biispiel näh isch eifach lächerlich. öppert
    frankfurt - dresden gseh letscht wuuche? muesi en video poste?
    oder lautern gäge bfc dynamo vor es paar wuuche? kein dreck
    andersch als bi ois.

    Und was machemer jetzt mit dere Erkentniss?

    Die andere sind no schlimmer und drum isch alles nöd so schlimm?

  • Zitat von The Fan

    Die 3 pünkt sind so was vo näbesächlich. Ich glaube, da mues jetzt eifach mal was passiere.

    Suscht chönd mir eus, eusi Zürcher Derbys in Arsch schiebe in Zuekunft.....da gahts eifach um e chli meh, als um e Forfaitniederlag.

    Und GC het 3 Pünkt verdient hüt, klar. Aber ebe, das interessiert doch kei Sau meh jetzt....

    doch, mich. fcz fans sicher nöd, aber das wäred 3 grausam wichtigi pünkt gsi wo gc hoffetli no kriege wird. oder wämmer jetzt deswege grad die ganz liga abblase? ich bin s'letscht mal amene derby no im hardturm gsi, öppe 7 jahr her. weiss scho wieso. kei bock uf puff.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!