Beiträge von The Fan

Zitat von Reto

Läck. Vill beschissener het die Uslosig jetzt nöd chöne laufe.

Machbar, da hets schwirigeri Gruppe gä.

Albanie, na ja, mal luege wie das a de Langstrass dänn abgaht :spinneli:

Zitat von ZSColin

Yup, woni gmerkt han, dass es für mich chönt laufe isch also de zuesätzlich "Kick" scho ziemlich gross gsi.
    So muess es dene gah, wo im Internet uf Sportresultat tippet........

Understatement... häsch die gfreut wie en chline goof :nick:

Zitat von ZSColin

Ich glaube mir händ no kein Punkt gäge Genf g'holt die Saison, oder? Schad. Aber ebe, im Momänt läbet mir vo eusem PP - und allzu viel Strafe hät Servette nöd kassiert. Und wänn, dänn händ's es guet gspielt. Wänn mer halt nöd mit 2:0 füehrt wird's gäge so Gägner schwer. Aber bin eigentlich nöd unzfriede mit de Mannschaftsleischtig gsi. De Schlegel hät nöd guet usgseh und d'Goal sind also au rächt glücklich ine g'heit für sie. Immerhin: Mir händ verlore und sind jetzt trotzdem hochoffiziell 1. i de Tabälle, hehe.

Doch 1 punkt hämmer gholt, und Leader nach Verlustpünkt isch Zug. Colinche, lasch na....

Zitat von larlf

leider hani d'Druckphase vo Bayern nöd gseh, anschienend vo 10-25min, aber Gladbach häts def. guet gmacht!
    und jein, ich finde d'Meisterschaft chan nie langwielig gnueg sie, solangs d'Spiel "fertig spieled" und nöd wie früener es 1-0 wännd verwalte...

so, mal hoffe, dass Z wenigstens 3 Pünkt holt

Ja Gladbach häts guet gmacht. Isch ok für d BULI wänn Bayern nöd scho a Wiehnachte Meischter isch.

Ide 1 Halbzyt mues Bayern füehre, klar. Aber dänn händs für eimal zwenig gmacht.

Zitat von Larry

Natürli au im Fan Car debi gsi! :cool:

Mir mit em Auto gange... Vergiss nie wie die Appizeller glueged händ, wo all die Car igfahre sind! Weiss öpper wieviel Car dass es gsi sind?!?

Weltklass gsi!

Zitat von ZSColin

Ich weiss, ich sehe das wohl anders als der Rest unserer ZSC-Gemeinde.
    Aber gestern haben wir nur gewonnen, weil wir im PP besser (sehr gut!) gewesen sind. Im 1. Drittel hatte Keller eine Riesenmöglichkeit. Und sonst hat fast nur der EVZ gespielt.
    Wir wurden z.T. im eigenen Drittel eingeschnürt. Nimmt mich ja Wunder, was passiert wenn wir 0:2 und 1:3 gegen den EVZ hinten liegen. Ich glaube dann kann man das Geschreibsel von allen Journis mit copy/paste übernehmen, einfach den ZSC mit EVZ ersetzten und umgekehrt.

Die Stimmung war .... sagen wir mal nett ...... eines Spitzenkampfes nicht würdig. Beim Stand von 4:1 die Mannschaft anzufeuern ist sooooo SCB und Kloten-mässig, hei-ei-ei .......

Bin ich zu negativ? Ja, womöglich. Aber wenn wir alle uns sooooo geil finden, die Medien dass genau so rüber bringen, alle den Spielern auf die Schulter klopfen - nicht gut!
    Natürlich wollte ich gestern einen Sieg im Stadion, natürlich haben wir alles in allem sehr gut gespielt. Aber manchmal finde ich es eben nicht so schlecht, wenn man - als Team - vor Augen geführt bekommt was noch fehlt zum Maximum.

Übrigens, hat nicht Nilsson, und nicht Matthews, das Tor erzielt, bzw. abgelenkt?

Ja, das erste Drittel war nix, das zweite war gut, speziell hinten haben wir nicht mehr viel bis gar nichts zugelassen.

Im 3 Drittel wars eine Demonstration, Zug sah keinen Puck mehr. Und da darf das Team dann auch gelobt werden, auch von dir. Aber evtl sahen wirs aus dem 3 Rang nicht ganz so klar wie du im 2. Rang, i dont know :nick:
    Stimmung: die war analog dem ZSC-Spiel und hatte nichts mit dem Spielstand zu tun. Das team mochte einfach zu begeistern im 3.Drittel, thats all!

Zitat von vancouver

Luca Cunti eine 4, finde ich ehrlich gesagt zu hoch, max eine 3 aus meiner Sicht.
    Dieses Ballerina gehabe geht mir ehrlich gesagt auf den Sack und bei der def. Arbeit wirkt er völlig uninteressiert.
    Aber vielleicht bin ich auch nicht mehr objektive, da er mich einfach schlicht nervt.

Geht mir auch so. Wenn ich zurück denke an seine Leistungen unter Hartley und das vergleiche, mit dem was ich jetzt sehe, sind das WELTEN!