Beiträge von The Fan

Zitat von ZSColin

Was für es geils Game gsi!! Hät sich jedi Sekunde und Minute g'lohnt zum warte......!!!!
    Aber du bisch ja lieber hei BAYERN go luege...... Schadefreud? Nei-neiiiiiiii ......... :winke: :winke: :winke:

I dem Fall simmer ja all zfride mit em gestrige Abig![WINKING FACE]

Zitat von larlf

drum bin ich def. froh, han ich mich hüt für CL + Hockey (am TV) luege entschiedä und bin nöd gange, will suscht hocksch entweder i de Halle und "wartisch dich voll", bisch dänn aber au erst um Mitternacht dihei oder bisch vergäbens i d'Halle gfahre und dörfsch ohni Spiel wieder hei.

Genau so isches! Klar gäge Daffos wäri blibe isomene Fall, aber nöd gäge Biu.

E würkli sehr sehr gföhrlichi Situation für de FCZ. Mer sött langsam aber sicher afange z punkte, suscht chent mer allefalls ine Negaativspirale cho, und das wett de Präsi ja nöd[SEE-NO-EVIL MONKEY]

De Spruch i de Playoff zellts isch uf das bezoge gsi, dass e Tabelle vom Oktober nüt mues heisse und nöd, dass es es agstrebds Ziel söll sie, am Strich umezgurke!

Das mir all lieber Sieg vom ZSC gsehnd und e Quali wie 2014 isch ja logisch.

Das es die Saison bis jetzt es paar würkli unterirdischi Spiel gä hät vo eusem Team isch Fakt. Es gaht ja nöd drum, obs mal en Match verlüred, aber um d Art und Wis, wies ufträte sind. Und genau das gsehn au ich als Gfahr i dem Team, die Inkonstanz und die Istellig"es chunt denn scho guet" hät eus de Final koscht letscht Jahr!

Interview von Zahner war gut vor dem Daffos Match... Hat genau diese Schwankungen angesprochen, die sofort aufhören müssen.

Und ob du Arnos Art magst oder nicht ist nich relevant, seine Erfolge sprechen für sich!!

Mich wür wunder nä wie du de Arno ade ZSC Bande beurteile würsch....[WINKING FACE]

Ja, wir haben oft gewonnen gegen die Murmelis aber eben auch Finalniederlagen kassiert, und die schmerzen mehr als ein 1/4 out!

Davos und gester Lugano sind 5 wichtige Pünkt, und tuet allne guet. Gester hämmer sehr viel Glück gha, dass mer 2 Pünkt händ chöne mitnä.... Aber das ghört au dezue.

Und das hier einige des Trainers Kopf fordern ist lächerlich, aber Crawford muss das Team wieder auf ein konstantes Level führen, thats all!

Zitat von Larry

Davos grüsst vom Strich....und bald darunter? :twisted:

Du hast dich brutal auf dafoos eingeschossen! Daffos hat uns leider ausgestochen letztes Jahr....und in den Playoff zählts. Die Mumelifigger sind auch dieses Jahr Mitfavorit auf den Titel. Was interessiert da der Strich im Oktober!?!?

Fokus gilt dem Z und Schadenfreude hat niemandem geholfen, wenns denn dann zählt!

Gute Leistung, auch defensiv, inklusive MAB!!! Die Linie mit 9/34/61 war ganz stark und hat das Spiel gerissen. Weiterhin schwach: Cunti!!!! Baertschi, Kuenzle. Wichtiger Sieg heute, hat Spass gemacht. Jetzt mindestens einmal gewinnen gegen LugaNO!

Zitat von Mac

Schon krass, sie können auch defensiv gut organisiert auftreten, wenn sie denn wollen und müssen. Der Schlendrian scheint einfach tief verwurzelt in dieser Mannschaft zu sein und der Trainer machtlos dagegen. Erst wenn Druck von aussen kommt reagiert die Mannschaft. Einfach schade, dass das Potential nicht öfters abgerufen wird.

Sag ich ja. Das Potential ist ao gross wie bei keinem Team! So jetzt 2:1!