Beiträge von Denise

    Das isch jetzt wüki vom feinschte gsii, merci. Han zwar au s einte oder andere no gwüsst aber grad so tüüf jetzt nöd. Mitem Jahr hani dänn amig so mini Müeh. Chan mir das eifach nöd merke ;-)) Aber vo dene Presis hani also au 3 kännt und ich glaub im Züriegge bini do au gsii.

    Gruess
    Denise

    Zitat von Reto

    Playoff-Tourischte ;o)

    Ich muess au 8 Billett ha, vo dem her gaht's no. Aber ich weiss immer no nöd, öb ich für d'Chind überhaupt müesst zahle...

    dä am Schalter hät gseit äs müssed alli zahle, also au jedes Chind. Chan mir aber nöd vorstelle dass das so isch, zumindest bi dänä under 6 nöd.....aber würkli hät ers dänn ebe aunöd gwüsst.

    Zitat von Reto

    Jetzt eifach mal Billett bim Abzockerverein Ticketcorner hole und dänn luegemer morn.


    hani scho gmacht, mir sind grad 3 gsi wo tix händ wele dänn hämer bizeli weniger zahlt. dä hät grad müesse 21 tix usdrucke ;-))

    Bis morn
    p.s. conny chunnt au wieder ;)

    Zitat von Reto

    Müesst mer fascht no usefinde, aber ich nimmes scho a.
    Ussert es git kein Aalass bis zum nächschte Match, dänn wär's villicht chil vill Ufwand? Oder eifach Bande schtah lah und Brätter ufs Iis? Kei Ahnig.

    ja lasch mal dini kontäkt spiele, das weiss sicher irgendöpper :geil:

    Zitat von virus


    Ich han eher s'Gfühl, dass dumm pfiffä oder ebä nöd pfiffä wird, nöd?

    das hani au biz dä idruck, wobi ich au s gfühl gha han sie händ biz nahglaa aber ja........hoffemer mal

    Zitat von Lolo

    bisch echli nervös mir händ das Spiel klar im Griff.......


    Gruss Lolo


    Hoi Lolo

    also ich gseen nüt vo "klar im Griff" aber ich rege mich au meh abe, Schaggi uf wie abem Z

    Gruess

    Zitat von Larry

    Genau dies wird sowohl in der NHL wie auch hier mittlerweile und zu Recht hart bestraft!

    Check gegen den Kopf ist NIE ok, egal wie es passiert!

    Eine lange Sperre ist angebracht!

    Das wird bi eus ebe genau no immer zwenig härt bestraft (was sind dänn scho 10 Sperre im Gägäsatz zu dä mögliche Folge vo somene Check???) . So eine ghört für de rescht vo dä Saison gsperrt oder solang wie s Opfer nöd chan spielle x 3 !!
    Grüessli
    Denise

    Zitat von Icewitch

    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli[/quote]

    O.K. sobald ich weiss, dass ich en Babyitter ha mäld ich mich.

    Wänn ich gwüsst hett, dass du immer no ad Mätch gahsch hetti mi scho früener gmäldet. Suechä scho lang öpper wo ab und zue wür mitcho. Händ ja alli Saisoncharte und eleige hocke schiisst mi aa[/quote]

    Ja da wäri also scho däbi gsii aber uf nächst Saison chömer eus das ja vornäh, macht scho meh Spass wänn nöd ällei musch ga. Also mäld dich eifach ich bin flexibel, freu mi.

    liebe gruess
    denise

    Zitat von Icewitch

    Gruesss

    playofftourischtin on tour... :rofl: :rofl: :rofl:

    du bisch ja no schlimmer als ich!

    gruess roli c.[/quote]


    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?[/quote]

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli

    Zitat von Lolo

    in stadthof wobi im moment suech ich mini stimm und nöd tickets, es isch eifach hammergeil und schön isch blau weiss und rot.....

    Gruss Lolo


    Hey Lolo
    ich chume dänn in Stadhof wämmer Meischter sind. Wot also nöd gfahr laufe dasi keis Ticket bechume.

    lg

    Zitat von Larry

    Es macht niemert de Bückling, nur will da i dem Forum "Merci SCB" staht!

    Und vor Basel zieh ich nie de Huet, never!

    Was isch überhaupt Basel? :nixwiss:


    Du Larry, du redisch mir u dä Seel;-))
    au wänns wie vieli anderi anschinend ansehlich isch für dä CH Fuessball was die leischtet, nimm ich dass eifach zur Käntnis nöd meh und nöd weniger;-))
    Grüessli