dä flüeler wird en top goalie, garantiert, frag isch eifach ob mer ihm die ziit git bim Z ?
evtl. no en top back hole.....?
dä flüeler wird en top goalie, garantiert, frag isch eifach ob mer ihm die ziit git bim Z ?
evtl. no en top back hole.....?
3 spiel, 12 gegegoal, chli viel, ok wenns eis me schüsset als dä gegner, aber das wird gege die bessere teams nöd verhebe.
klar wars das erste spiel, abr ich befürchte das unsere verteidigung diese saison ein paar gegentore mehr bekommen wird als üblich, und durch das fehlen von wichser und krutov, habe unsere linien gewöhnungs dürftig ausgesehen,fazit= viel luft nach oben................
jedem sini assicht, nur denk ich isches selte so eifach gsi meister z'werde, fribourd hät eus useknallt evtl. au davos ?
wo daher sicherlich en verdiente meister, wobi klötis nachem zeigte sicherlich guet druf sind,aber ganz ehrlich hät dä evz kei saft me gah, aber ebä am schluss fröget keine, meister isch meister, wenns denn so chunt.
final klo-fri wär hät das dänkt, zeigt eimal me wie noch all teams zäme sind.
ich wünsch mir das dä fcz meister wird, dä Z es neus stadion überchunt, und züri sich all die selbst ernannt weltstadt, es fuessball und hockeystadion leistet, als Reiche weltstadt en klags.
herzliche dank a eusi stadtpolitiker
da freu ich mich druf, als 60 jährige mit mine enkel die neue stadie dörfe z'nutze.
trotzdem, danke Züri......................meister chasch immer wieder werde.
Aber Europameister wirsch wahrschindli nur 1 x
tschauet
aufhöhren, mir sind eifach nöd so guet, wie mir gmeint händ.
und nächst saison hämer den no e super verteidigung, freu mi.....
ZSC lachnummere vo dä schwiiz, 2 mal s'leere goal nöd troffe, und denn dass.
aufhöhren
der Z wird sang und klanglos in 4 spielen untergehen
Zitat von RetoBei zwei Toren in drei Spielen erübrigt sich eigentlich jede Diskussion. Egal, wie schlecht ein Schiri gepfiffen hätte oder nicht, finde ich.
bin auch deiner meinung, nur frag ich mich was dieser mann zum teil studiert, hand umkehrt pfeifft er ein kleines halten, und beim crosscheck lässt er weiterlaufen.
klar wegen reiber haben wir nicht verloren.
wobei über die schiris müssen wir nicht sprechen, aber reiber hat einfach keine klare linie, da wird grauwiler klar mit einem crosscheck nieder gestreckt, reiber steht nebendran und lässt weiterlaufen, also ich weiss nicht, der fribouger höhrte schon auf zuspielen weil er mit einer strafe rechnete, und im anschluss fällt das 2-0.
reiber ist für mich mit abstand der schlechteste schiri.
trotzdem chancen hatten wir genug um das spiel zu kippen , schon klar.
klar entüschig isch gross, 2: 0 für gotteron gaht en glasklare crosscheck geg dä grauwiler, dä reiber staht 4 meter nebet dra, unglaublich, was für sache dä ma pfifft, klar züri hät gnueg chance ga, aber mit dere unkonsequenz wo dä pfifft, und denn meistens no match entscheidendi sache.
schad züri, zuletzt bleibt die hoffnung.....
bin au dä meinig das taktik völlig falsch gsi isch, simpson hät riskiert und verlore, wobi ich glaube fest ane positivi reaktion, nüt isch verlore.
taktisch en völlige fehlschlag vom simpson, dänke d'luft isch dus, aber isch ok
das hüt hät mit playoffs nüt z'tue........
alles erlaubt, solange du unsere farben trägst
ich bin jetzt scho nervös, unglaublich, ha ja scho einiges erlebt und trotzdem isch liedeschaft zum ZSC immer wieder gross,
bring en hei züri