Beiträge von Daywalker

Zitat von Gysino

doch, sie händs chönne. händ aagfange die altene fahnene usw. verbüüte, kein scheiss. d'rappi lüüt da chönnted der das sicher besser verzelle.

anschiinend händ dänn d'fans müese massiv interveniere um dänn doch dörfe mit dene farbe an en match z'gah.

...ok, wänns so isch, dänn disqualifiziersch di als club-füerig ja sälber.

Zitat von Gysino

retro linie nützt dete gar nix, die händ ganz anderi problem...es isch ene ja sogar verbote worde mit dä "alte" farbe is stadion z'gah.

ganz krasss.

...hä? du chasch doch niemerem vorschriibe, was er alege söll, wänn er an en hockey-match gaht...!

Zitat von snowcat

der match lässt tatsächlich einiges erhoffen für die saison. der fcz nach mehreren monaten endlich wieder mal inspiriert, grass fressend und voll konzentriert auf dem platz. auch ist im gegensatz zum challandschen fussball eine klare organisation auf dem platz zu erkennen. wenn die abstimmung dann zwischen zouaghi und teixeira klappt, dürfte das eine der besseren innenverteidigungen in der ch sein, wobei mir teixeira schon in basel sehr gut gefallen hat.

p.s. rodriguez war für mich der beste zürcher auf dem platz

gruess roli c.

...ussert s'resultat han i de match eigentli nöd schlächt gfunde, de FCZ schint uf em richtige wäg z'si und mit em rodriguez wachst glaub würkli en schpiler ane, wo no vil freud mache wird... aber; uf de andere verteidigungssite, diä "leischtig" vom stahel, sorry, aber das gaht überhaupt nöd. det gsehn ich jetz scho dringende handligsbedarf...

Zitat von Larry

Die Schiris und ihri Chartefluet sinds grosse Ärgernis a dere WM....

...me muess ja nöd für d'froschfrässer si, aber diä diräkt rot charte, das chas also definitiv nöd si.

...und d'hand vom südafrikaner im gsicht vom gignac (siehe berahmi) wird nöd emal abpfiffe.

Zitat von Larry

Jetzt müsst ihr nur noch den Sack im Final zumachen.
    Traue euch das zu, aber 4:0 wird es wohl nicht mehr werden.

...ich kann mir beim besten willen nicht vorstellen, wie zug oder senf ein spiel gegen bern gewinnen wollen!

Zitat von Gysino

und au mit abschtand s'gröschte arschloch aller ziite.

hät aber guet zu bayern passt gha.

und ebe: leider hätter au nöd rächt gha. südafrika hät immerhin
    abseits vom fuessbal VIEL meh z'büüte als zum biispiel düütschland (lol).
    därfsch natürli amene düütsche nöd sägge.

... :fleht:

Zitat von Joey_88

John Fritsche ist ja nun offiziell auf dem Markt als Free Agent! Jetzt muss sich Salis aber ins Zeug legen! Den könnten wir gebrauchen!

...also ich find de john fritsche echli alt, sorry!

Zitat von Caro

also verbali "attacke" muesch als spitzesportler chöne verkrafte.
    isch halt d'schattesiite vo däm job, isch nöd immer alles lässig und chasch endi monet gross abkassiere ohni negativi sache...

gseh das drum ähnlich wie d'mehrheit da ine. de fan hät em lediglich d'meinig gseit und weder agriffe no verletzt.

...annodazumal hät en zueschauer bim schpiel langnau-ZSC am sturzenegger seelig zugrüeft, er seg es arschloch.
    sini antwort: "liebär es arschloch als en langnauer!"
    also entweder häsch es dicks fäll oder e gueti antwort. :oldie:

Zitat von Larry

Blick kämpft gegen sinkende Auflagezahlen, und das seit Jahren.
    Nun sind Jungs von BILD gekommen um dem Boulevard-Stil neues Leben einzuhauchen, härtere Storys zu bringen.
    Ist alles immer noch völlig harmlos im Vergleich zu SUN etc.
    Es wird also eher noch härter werden... :haare:

...de "blick" isch scho immer e scheiss-ziitig gsi und s'meischte wo drin schtaht isch entweder schlächt abgschribe oder erschtunke und erloge.

Zitat von Simms

Ich denke s git wenig Mannschaft, wo ein Spieler rund 2-3 Mal meh verdient, als de Rest vode Mannschaft.

...ich dänke, es git sehr vil mannschafte, wo ein (oder sogar es paar) schpieler rund 2-3mal meh verdient, als de rescht vo de mannschaft.

Zitat von virus

i dä zwüscheziit gits gnueg so biischpil und da isch ja scho d'frag öb mer sich sell dra freue wänn die jetzt so schpiled und am schluss sowieso verreised... unds au no bereued (abgseh devo, öbs i dä u17 oder a.mannschaft schpiled).

...also freue tue ich mich über die mannschaft uf jede fall, kei frag. nur scho d'art und wiis wies schpiled, findi super.

das es vo dene allne nöd jedä schafft, jemals i de a-nati z'schpile, isch glaub klar. und ich behaupte jetz eifach emal, dass vo dene wo's langet, keine abspringt! isch eifach so es gfühl (villicht echli naiv, cha si...).

...und sorry, de jakupovic isch jetz nöd würkli en massstab, oder? scho rein intellektuell.

Zitat von Reto

Han jetzt de Match au no rasch dure gschpuelet. Sehr guet, wie's schpiled, aber wieso händ die all de Frei als Vorbild und müend so beschisse arrogant juble, all zäme. Das isch mer scho i de vorherige Mätch ufgfalle und das macht die nöd grad sympathisch für mich.

Au suscht isch's mer ganz ehrlich de Multikulti-Faktor chli z'höch, zum das ale s Schwiizer-Nati aa z'luege, au wännis ehrlich versuecht han. Das sind eifach no die wo i de Schwiiz wohned, gäge die wo nöd vo Kolumbie weg cho sind bis 17ni oder so ähnlich...

...schad, chasch du nöd eifach freud anere guete leischtig vo dere mannschaft ha.

Zitat von Gysino

das brüüchted mier in züri:

heissts nöd immer irgedwie 300 millione oder no meh choschtet das bi ois? wie chönnd dänn d'spanier für 60 millione so es stadion baue?

...findi no geil. und bi eus würdi au nu de unteri zueschauer-rang eigentli lange.