Beiträge von Daywalker

Zitat von Supreme

Zu Bengt-Ake im Tagi:

Tore wird allerdings der ehemalige schwedische Klasse-Stürmer nicht selbst schiesen können. Es ist aber damit zu rechnen, dass die technische Abteilung der Lions sich auf dem Markt intensiver herumschaut, um die bisher enttäuschende Sturm-Fraktion personell zu verstärken.

Anscheinend kommt da noch was ausländermässiges...?

...me muess doch jetz nunig nach neuem personal rüefe. d'schpiler wo da sind sölled zersch emal de finger use neh. s'potäntial isch doch ume, hueresiech nomal.

...kommentar us em tagi vo hüt

...chame so stah la, findi

Zitat von Larry

Als etablierter NHL Spieler hätte ich mir das auch nicht gefallen lassen.

...du bisch ebä kein etablierte nhl-schpiler

Zitat von Larry

Ich hätte aber nicht mit dem Stock sondern mit der Faust zurückgeschlagen oder, noch besser, zurückschlagen lassen.

...drum bisch du ebä kein etablierte nhl-schpiler

Zitat von Larry

Lächerlich ist das Theater hier um diesen Niederreiter, bloss weil er ein Schweizer ist.

...es isch da überhaupt e keis theater, was regsch di eigentli uf?
    für mich isch er es grosses talänt, wo halt au emal mit kampfchraft und iisatz sis revier det will markiere. was isch da falsch?

...ich weiss nöd, öbs scho irgendwo staht, aber diä linie mit em ryser, schäppi und em schommer macht eigentli no freud. schnäll, gradlinig, respäktlos... ich finds guet!

Zitat von Gysino

ja also mier muesch das nöd sägge. :razz:

...ich glaub, ich ha mich echli fählerhaft usdruckt, sorry: würkli gmeint hani nämli, als FCZ-fan chasch nöd gliichziitig bayern-fan si, das gaht nöd! :cool:
    aber isch ja eigentli au egal...
    das schpiil scho z'luege, isch für mich es absoluts "no go"

...s'ghört villicht nöd grad i de fred, aber di neu halle in zug hätt mir also so vom fernsehluege her gfalle, zimli sogar, und ich bi fasch echli niidisch worde, muess ich also zuegeh.
    so öppis, eifach echli grösser, hett ich no gärn in züri (und de glen au grad no...)!
    aber ebä, isch es anders thema...

Zitat von Larry

Häd ja au keine gseit!
    Kein guete Vergliich!
    Kei Ahnig werum die für das Trümmerteam ca. 80 Mio. Euro usgänd!
    Usserdem häd mich eifacht gnervt das mer in Bern eso ta häd als ob mer e ächti Chance hetti, mer nännt das au Überheblichkeit oder Naiv.
    Echli meh Bescheideheit in Bern würd nöd schade!

...klar häts niemer gseit, wells no unwahrschinlicher gsi isch als bi yb.
    ...natürli isch es en guete vergliich, du vergliichsch ja au d'bugdets vo tottenham und yb.
    ...ane chance z'glaube, grad im sport, isch ja wohl d'basis für alles und hätt würkli nüt mit überheblichkeit oder gar naivität z'tue. du häsch immer e chance, das hämmer ja grad bim ZSC scho mängisch erläbt.
    ...und trotzdem isch yb en verlüürer-club, das hingäge stimmt!

Zitat von Larry

Guet, also simmer ehrlich:
    Wer gmeint häd, YB hegi tatsächlich gäge d'Spurs e Chance, dem isch nüme z'hälfe!
    Lueg mal das Budet ah, lueg mal das Team ah!

Zitat von Larry

Allez Lausanne - soo Geil! Cool

guet, also simmer ehrlich:
    wer gmeint hät, lausanne hegi tatsächlich gäge lokomotive moskau e chance, dem isch nüme z'hälfe!
    lueg mal das budget ah (ca. 100 mio. lok. moskau / ca. 3 mio. lausanne...) und lueg jetz das team ah!

tja, wänns immer so eifach wär.

Zitat von Larry

De Gysin häd scho rächt.

Ich verfolge das jetzt sit drü Jahr, sit ich da wohne.

De Hug gseh das natürli ganz anders, er will nöd begriffe das d'Fans sini Superidee (Lakers, Eisblau, etc.) nöd au super finded. Underdesse häd er drum (und wahrschiinlich au wägem fehlende sportliche Erfolg trotz viel Chole usebuttere) de Bättel anegschmisse.

Bin gspannt was us Rappi wird....

...schtell der eifach mal vor was passiert wäri, wänn bi eus mit em ZSC-liibli nüme ine cho wärsch...!

Zitat von Gysino

doch, sie händs chönne. händ aagfange die altene fahnene usw. verbüüte, kein scheiss. d'rappi lüüt da chönnted der das sicher besser verzelle.

anschiinend händ dänn d'fans müese massiv interveniere um dänn doch dörfe mit dene farbe an en match z'gah.

...ok, wänns so isch, dänn disqualifiziersch di als club-füerig ja sälber.

Zitat von Gysino

retro linie nützt dete gar nix, die händ ganz anderi problem...es isch ene ja sogar verbote worde mit dä "alte" farbe is stadion z'gah.

ganz krasss.

...hä? du chasch doch niemerem vorschriibe, was er alege söll, wänn er an en hockey-match gaht...!

Zitat von snowcat

der match lässt tatsächlich einiges erhoffen für die saison. der fcz nach mehreren monaten endlich wieder mal inspiriert, grass fressend und voll konzentriert auf dem platz. auch ist im gegensatz zum challandschen fussball eine klare organisation auf dem platz zu erkennen. wenn die abstimmung dann zwischen zouaghi und teixeira klappt, dürfte das eine der besseren innenverteidigungen in der ch sein, wobei mir teixeira schon in basel sehr gut gefallen hat.

p.s. rodriguez war für mich der beste zürcher auf dem platz

gruess roli c.

...ussert s'resultat han i de match eigentli nöd schlächt gfunde, de FCZ schint uf em richtige wäg z'si und mit em rodriguez wachst glaub würkli en schpiler ane, wo no vil freud mache wird... aber; uf de andere verteidigungssite, diä "leischtig" vom stahel, sorry, aber das gaht überhaupt nöd. det gsehn ich jetz scho dringende handligsbedarf...

Zitat von Larry

Die Schiris und ihri Chartefluet sinds grosse Ärgernis a dere WM....

...me muess ja nöd für d'froschfrässer si, aber diä diräkt rot charte, das chas also definitiv nöd si.

...und d'hand vom südafrikaner im gsicht vom gignac (siehe berahmi) wird nöd emal abpfiffe.

Zitat von Larry

Jetzt müsst ihr nur noch den Sack im Final zumachen.
    Traue euch das zu, aber 4:0 wird es wohl nicht mehr werden.

...ich kann mir beim besten willen nicht vorstellen, wie zug oder senf ein spiel gegen bern gewinnen wollen!

Zitat von Gysino

und au mit abschtand s'gröschte arschloch aller ziite.

hät aber guet zu bayern passt gha.

und ebe: leider hätter au nöd rächt gha. südafrika hät immerhin
    abseits vom fuessbal VIEL meh z'büüte als zum biispiel düütschland (lol).
    därfsch natürli amene düütsche nöd sägge.

... :fleht: