Beiträge von Daywalker

Zitat von Mushu

Es gaht. Wänn nöd grad schwul bisch, bruchsch die nackte Hühnerbrüschtli würklich nöd laufend vorgestzt übercho. Und dass sie am Haag Tendänz händ, ihri Finger zverlüüre, muesch nebed em Publikum au no d'Schpiiler schütze.

Ich find dä "übertribeni Torjubel" eigentlich tümmer, als d'Beschtrafigsregelig ....

...aber es gaht doch schliesslich ums goolschüsse. im fuessball gits halt mängisch nu 1 oder 2, dänn sötsch doch därfe juble, wie au immer. es sind doch emotione, die sött me doch nöd au no verbüüte. und d'ziit chasch ja nahschpile la...

Zitat von Reto

Da häsch rächt, aber zudem isch mer scho sälte blöd, wämmer sich so rot holt!

...da häsch au rächt, aber ich finde das sicher mit abschtand die tümmschti reglä im fuessball (übertriebener torjubel!).

Zitat von Lionking

Weiss gar nicht was ich von Flüeler halten soll. Wohl noch zu früh um ein klareres Bild für die Zukunft zu bekommen. Der Glaube an eine Zukunft mit Flüeler ist auf jeden Fall etwas kleiner geworden.

...genau, es isch no vil z'früeh für e beurteilig!

Zitat von Reto

Kloten - ZSC Lions 2:3 (1:1, 0:2, 1:0).

Hallenstadion. -- 7561 Zuschauer (ausverkauft/Saisonrekord). -- SR Kurmann, Arm/Küng. -- Tore: 7. Lachmatow (Krutow) 0:1. 8. Rintanen (Liniger, Rothen/Ausschluss Murovic, Suchy) 1:1. 28. Alston (Suchy, Daniel Schnyder/Ausschluss Cormier) 1:2. 39. Sejna (Gardner) 1:3. 54. Liniger (Cormier) 2:3 (Eigentor Seger). -- Strafen: Je 4mal 2 Minuten. -- PostFinance-Topskorer: Rintanen; Adrian Wichser.

...Hallenstadion

Hallo!!!

Zitat

es ist schon o.k. so.

für 9.90 (sport-abo von TC) oder 12.90 (sport-abo bei bluewin-tv) resp. nur 1.- (bei bluewin-tv gemietete konferenz) ist es o.k.

im vergleich zum ausland sind die paketpreise erstaunlich tief. zb bei premiere in D ist in dieser preislage nur die buli dabei, aber keine CL. bei uns ist im preis alles dabei (nla, asl, buli, CL, F1). bei premiere in D kostet zb CL aufpreis. und vom pay-tv (sport-abo) in england nicht zu sprechen.

...stimmt scho, isch grundsätzlich für de priis e gueti sach. aber das mit em rächtziitige umschalte und i de konferänz die mätsch z'lang zeige wo au no "live" chömed, das händs nunig so im griff.
    aber premiere isch im fall au nöd vil besser. im letschte härbscht bi de cl-konferänz händs au emal schalke "live" bracht und i de konferänz fascht 80% au no. da hani also au emal gschribe und nöd unbedingt e befridigendi antwort übercho.

Zitat von Eggi

Ja richtig du häsch 14 Sportkanäl, wänn du allerdings Teleclub nöd abboniert häsch via Bluewin-TV dänn sind die Sänder wie gsperrt. Du chasch dänn eifach wänn es Spiel wetsch luege für ein Stutz pro Spiel dä Sänder für d Dur vom Spiel frei schalte. Wänn immer s ganze Programm (Teleclub-Sport) wetsch verfüegbar ha, dänn muesch die 29 Stutz für Bluewin-TV zahle plus no die gsamte Abo-Gebühre für Teleclub zuesätzlich zahle. Ich hoff das tönt einigermasse verständlich....

...ok, jetz chumi drus, danke vilmal.

Zitat von Eggi

Han au lang Teleclub gha, eigentlich nur wäg em Sport. Jezt han i Bluewin-TV, chostet CHF 29.00 pro Monet. Ich chan jedes Bundesligaspiel sälber wähle, jede Hockeymatch sälber wähle und zahle pro Spiel ein Stutz. Zuedem chan i über 100 Stund ufnäh, Film chasch miete etc. etc. chans jedem nur empfehle, für mich häts eigentlich nur Vorteil. Im Verglich mit Teleclub via Kabel sowieso.

...sorry, nu schnäll e frag:
    bi bluewin-tv häsch doch 14 sportkanäl. dänn chunnt doch jede match "live", oder nöd? was zahlsch dänn no mit eim stutz? oder verstahn ich da öppis falsch!

Wieso zum Teufel muss er wieder ne neue Mannschaft aufbauen ????
    Das ist jetzt aber absolut nicht nötig !

...er würde vermutlich an der mannschaft/spielweise gewisse änderungen vornehmen, die vielleicht etwas zeit erfodern würden.
    aber ist ja egal. das ist ja sowieso alles nur "was-wäre wenn-theorie".
    ich bin ebenfalls der meinung, dass die mannschaft momentan nicht schlecht bestückt ist und mit den angesprochenen, bis jetzt guten (wenigen) tranfers in die richtige richtung geht.
    wenn man ehrlich ist, dann hat kreis vielleicht doch keinen sooooo schlechten job gemacht.

Zitat von Edgi

. . . . . . jetzt gaht denn wieder es negativ-unkä los, aber ich nämti da AdC mit Handkuss, vor allne andere, wo no so ghandlet werded und, au wenn dä RvA min absolute Hass-spieler isch, dä chan er gad mit zu eus abe näh!!!
    Wenn er dänn 2 - 3 Goal für eus gmacht hätt liebt ihn jede wo jetzt rüeft : spinnsch jetz komplett!!!!

...adc: wänn er ziit (vom verein und vorallem vo eus) überchunnt, zum e neui mannschaft ufzbaue, und nöd grad nächscht saison muess meischter wärde... ja warum nöd!

...rva: wänn ich mir überlege, was für schpiler scho gäg eus gschpilt händ, wommer so richtig hand chöne "hasse"; de orlando, de yaremchuk, s'arschbagge-päärli fige/wähhhger, oder ebä de rva... dänn muess ich aber säge, dass die sieche eifach leader-type gsi sind wo ihri mannschafte mitgrisse und zum titel gfüehrt händ. villicht, aber nur villicht, bruched mir au emal so eine.

...ich säg nöd, das isch d'lösig, aber es chönnt funktioniere.

Zitat von backinreality

legi devintiv es Veto ih und bi da wohl nöd ellei...

...nei, ich au! klar, er hät gäge zug villicht nöd grad de bescht tag gha (wär scho?), aber nomal; wär echli drus chunnt, gseht, dass de bastl eine isch, wo würkli extrem für d'mannschaft schaffed. das isch für mich eine vo dene, wo im entscheidende momänt genau so wichtig cha si, wie en "star", nur das me eifach kei statistik über ihn find.
    für mich ghört er bereits i di gliich kategorie wie en morger, ouimet, schrepfer... aber ebä, me muess es eifach au welle (und chöne) gseh!