Beiträge von Eggi

    Die ZSC Lions müssen am Samstag im ersten Halbfinalspiel gegen den Sieger von Zug-Davos wohl ohne ihren Stürmer Domenico Pittis auskommen.
    Pittis erlitt im letzten Viertelfinalspiel gegen die Kloten Flyers durch einen Check von Patrick von Gunten eine Gehirnerschütterung. Laut dem "Tages-Anzeiger" konnte er bei seiner gestrigen Rückkehr ins Eistraining nur sporadisch mitmachen. Für ihn dürfte Dustin Johner spielen und Rastislav Pavlikovsky weiterhin überzählig sein, da er seit über zwei Monaten kein Spiel mehr bestritten hat.

    Johner anstatt Pavlikovsky??? Hallo...? könnte ich nicht verstehen, trotz mangelnder Spielpraxis von Pavli...

    Zitat von Martin

    Wusste gar nicht, dass in den Playoffs ebenfalls nur je drei Schützen anlaufen dürfen. Ist ja lächerlich! Früher waren das immer 5. Macht doch auch sinn, dass in der Regular Season nach einer Mini VL auch ein Mini Penaltyschiessen folgt. Aber bei einer 20min. VL versteh ich das wirklich nicht!

    Das versteht wohl kein normaler Mensch. Das Penalty-Schiessen ist so schon ein Lotterie, aber mit nur drei Schützen ist der Sieger noch zufälliger als es bei fünf der Fall wäre. Hab gestern vor der Entscheidung gesagt, wenn der erste trifft, ist es praktisch schon entschieden. Und so war es dann auch...

    Zitat

    Pittis spielt ausser Spiel 1 eine schwache Serie. Wirkt gehemmt. Ich würde Ihn am Samstag gegen Pavli wechseln. Zudem Lindemann gegen Murovic.

    Hab ich mir gestern auch noch überlegt und würde ich genauso machen mit Pittis und Pavli. Murovic find ich nicht sooo schlecht, gefällt mir eigentlich ganz gut und ob Lindemann da mehr Akzente setzen kann, lässt sich zumindest stark bezweifeln.

    Zitat von ZSColin


    Wouwwww, ganz sachte. Es git scho no en Unterschiid, ob eine 5 - 10 x am Tag es Posting inehaut, de Kreis müessi weg, de isch nix, de cha nix, isch nüt, etc. etc. etc. - oder ob eine eimal sini Meinig kund tuet.

    Ich meine de Alston isch ja auf vo "andere" bös kritisiert worde, und so wie's jetzt usgseht, spielt er tip-top ......... oder?

    Vorallem de Querpass im eigete Drittel während em zweite Drittel gester isch tip-top gsi... Wäred d Klotener nöd so dämlich gsi det, wäred mer mit eme Rückstand id Pause gange.

    Aber sust gits a dim Gott natürlich nüt uszsetze..

    Zitat von Puckus

    und wie ist die Qualität von Bluewin TV :?:

    Qualität ist meines erachtens sehr gut. Auf jeden Fall um Welten besser als über Kabel. Das Bild ist perfekt scharf etc.

    Nachdem ich aber gestern soviel + aufgezählt habe, ist mir dann doch auch noch was negatives in den Sinn gekommen. Könnte sich vorallem z.Bsp. an der EM als ziemlich nervig rausstellen. Die Programme laufen dem Kabelnetz nachwievor mit ca. 15-30 Sekunden hinterher. Wenn also dein Nachbar dasselbe Spiel via Kabel verfolgt, dann hörst du ihn schon vorher jubeln oder fluchen... Ist aber eigentlich das einzige was ich zu bemängeln habe.

    Via Bluewin chasch glaub s Sportpaket einzeln ha, chostet aber ebe wie bereits gseit glaub öpe 45 Stutz. Und sovill Sport lueg ich nie imene Monet, dass sich das würd lohne. Das heisst ich müest mindestens 45 Spiel luege pro Monet, dass es sich würd lohne..... Witere Kommentar erübrigt sich glaub...

    Zitat von Daywalker

    ...sorry, nu schnäll e frag:
    bi bluewin-tv häsch doch 14 sportkanäl. dänn chunnt doch jede match "live", oder nöd? was zahlsch dänn no mit eim stutz? oder verstahn ich da öppis falsch!

    Ja richtig du häsch 14 Sportkanäl, wänn du allerdings Teleclub nöd abboniert häsch via Bluewin-TV dänn sind die Sänder wie gsperrt. Du chasch dänn eifach wänn es Spiel wetsch luege für ein Stutz pro Spiel dä Sänder für d Dur vom Spiel frei schalte. Wänn immer s ganze Programm (Teleclub-Sport) wetsch verfüegbar ha, dänn muesch die 29 Stutz für Bluewin-TV zahle plus no die gsamte Abo-Gebühre für Teleclub zuesätzlich zahle. Ich hoff das tönt einigermasse verständlich....

    Zitat von Caro

    blödi frag: wänn ich zurzit mit hispeed vo cablecom surfe, müessti da wieder zu bluewin wächsle, dass es gaht?
    wür mi ebe chli agurke... :roll:

    müese tuesch gar nüt nei. Du chasch das genau so bibhalte wänn das willsch. Es chan dänn halt eifach s Signal vo de Cablecom nöd abgstellt werde und dementsprechend zahlsch dänn witerhin Gebühre für de Aschluss. Aber wänn bluewin-TV häsch, chasch natürlich dänn au grad über dä ADSL-Aschluss surfe...

    Zitat von Mushu

    Das funktioniert aber au nur würklich, wänn nur ein TV im Huus häsch. Suscht zalsch für jedes wiiteri Grät wiiteri Bätzeli und en Telefonaschluss bruchsch au no grad bim Fernsehstandort .....

    Ich merke grad, dass i eventuell doch no e chli warte muess mit emene Produkteentscheid .....

    däm isch so ja. Das muen mer sich dänn halt überlege. Es Zuesatzgrät chostet aber glaub "nur" no zusätzlich 10 Stutz inkl. zuesätzlichi Box.

    Zitat von Reto

    Fair und guet isch ja guet. Und für was sind dänn die 30.--?

    Die sind für über 120 normali und weniger normali Sänder :) Grundsätzlich chasch s Kabel vo de Cablecom abstelle la wills nüme bruchsch. Anstatt Cablecom-Gebühre zahlsch dänn halt eifach die 30 Stutz dä Swisscom.

    Zitat von Caro

    das mitem ufnäh tönt scho nöd schlächt, aber für das hani eigentlich min hd-recorder... bluewin-tv chasch aber glaub via internet programmiere, oder?

    Jep, chasch alles über Internet programmiere. Ufnahmezit, Sänderreihefolg etc. etc.

    Ja mit hundert Stund chunsch guet dure...

    Ja wänn es Spiel ufnimsch zahlsch de Stutz dementsprechend au.

    Es git nur Live-Spiel, kei Zämefassige.

    S Agebot gaht von 1. + 2. Bundesliga, Champions League über Ishockey NLA und Fuessball Super League. Ah ja, sit neustem chasch au no Live Curling luege :roll:

    Ja das mit Swisscom-ADSL isch richtig. Hät dä Nachteil das wänn en andere Abüter häsch, alles wieder musch uf Swisscom umstelle. Isch sicher en Nachteil für diejenige wo nüm bi de Swisscom sind.

    Mer chan über 100 (hundert) Stund ufnä, nöd ei Stund.....

    So vill zum Bundesliga luege chum i gar nöd, und ab und zue mal es Uswärtsspiel vom Z chunt dezue. Vo dem här für mich die optimal Lösig. So chum i uf allerhöchstens 10 Stutz zuesätzlich pro Monet wo ich für Live-Spiel usgibe.

    Zitat von Reto

    Das därft aber wohl nöd s'entscheidende Argumänt gsi si.

    De Seich isch ja, dass mer Film und Serie überall her überchunnt oder au gern uf DVD usw. lueget, dänn wämmer grad Luscht hät und nöd dänn, wänn's im Teleclub lauft und drum händ en villi eifach nur no für de Schport.

    Zum de Schport chöne abonniere, brucht mer aber au s'Grundaagebot und so choschted de Schport mindeschtens en Füfzger und das find ich voll z'vill.

    Allerdings isch es sicher z'verchrafte, dass de eint Match jetzt mal nöd übertreit wird. Konferänze find ich en Seich, aber notfalls müesst mer ja scho fascht die luege, wämmer suscht kei Alternative hät. Bliibt z'hoffe, dass die beide Mätch, wo nöd übertreit werdet, meh zeiged werdet als die andere.

    Han au lang Teleclub gha, eigentlich nur wäg em Sport. Jezt han i Bluewin-TV, chostet CHF 29.00 pro Monet. Ich chan jedes Bundesligaspiel sälber wähle, jede Hockeymatch sälber wähle und zahle pro Spiel ein Stutz. Zuedem chan i über 100 Stund ufnäh, Film chasch miete etc. etc. chans jedem nur empfehle, für mich häts eigentlich nur Vorteil. Im Verglich mit Teleclub via Kabel sowieso.

    zum Glück hab ich dank Bluewin-TV diese Problem nicht... :geil:

    aber hast schon recht, hab es auch gesehen und dasselbe gedacht. Aber hey, kannst dir ja die Konferenz reinziehen :floet: