Für mich sehen unsere Spiele irgendwie nach "so wenig wie möglich, so viel wie nötig" aus.
Beiträge von ZSC4E
-
-
Bergeron de Held vom namittag!
-
Denn muss er geg de Zett das Jahr im final verlüre.
-
Geht jemand von euch manchmal die Trainings schauen? Würde mich interessieren wie die Eindrücke dort sind.
-
Hauptsach er schüsst eus die Saison no zum Titel.
-
No eimal schlafe :twisted:
Freui mi uf es chlises chind uf de Saisonstart.
Nimmt mi no Wunder was sich für die Saison betreffend Beamer Show ifalle la hend. Hoffentlich Isch de Sound ned all zu fest usgwechslet worde.
-
Hüt isch d Ufstellig ja no besser als gester

-
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id3006429.html
Wie macht das Biel? Und wer informiert de Herr, dass es mit dene nix z güne git?
-
Zitat von ZSColin
Die Fussball WM in Ehren ....... Aber bin ich der einzige, der sich bereits jetzt wieder auf die neue Saison freut?
Das "Live - Erlebnis" Eishockey kann eben nicht mit der Fussball WM im Fernsehen kompensiert werden, NIEMALS!/sign
Die Diskussionen in meinem Umfeld betreffend allen den weichen Schwalbenkönigen beende ich immer mit: "schaut eishockey!"
-
Zitat von Reto
Ich verschtah nöd, dass das gmacht wird.
Erschtens wäg de Unfallgfahr und zweitens weissi au nöd, wie attraktiv evt. Päss i d'Tüüfi sind und eine wo wiit vorne schtaht, seckled dänn am Pögg nah. Aber in erschter Linie natürlich wäg de Unfallgfahr. Ich nimme mal schwer a, wäge dem hät mer's ja au mal abgschafft gha, wie's früehner gsi isch.
Unfallgfahr dur was? -
Zitat von Reto
Das mit em Icing verschtah ich jetzt aber überhaupt nöd.
Verstahsch d Regeländerig nöd, oder dass das gmacht wird?
Finds viel besser. Wird i dem Moment de Isatz belohnt ad schibe dra zcho. Klar en unbewegliche schwere Verteidiger isch denn gegenüberem liechte wendige Stürmer total underlege.
-
-
-
Zitat von Larry
Hani au.
Aber 1.4.2000 isch für en Hard Core Fan s Gröschte gsi!
Hochzeit und Chind sind vor allem für d Fraue wichtig.....isch eifach eso!
PS: Das hämmer schomal gha das Thema
Ich wür jetzt mal sege, die Sache sind ned verglichbar. Wie wotsch au "schönste Tag vom Lebe" definiere, für jede individuell. Aber es sind bi dene Ereigniss doch total unterschiedlichi Hintergründ, und somit Emotione dehinder.
-
Zitat von Supreme
Wick und Flüeler nicht dabei....
Vo mir us sölleds ruhig chli ferie mache, hends verdient.
Das mitem Meniskus verstahni jetzt so, dass sich der Flüeler geg Lausanne verletzt het?
-
Uuuund wie oft hanis bärig, DE NILSSON SCHÜSSSST EUS ZUM MEISTERTITEL
-
Zitat von Thomi
ich glaub die wird so mitem Auto anegfahre und dänn trägeds sii ine und schruubed sie zäme und dänn tüends sii su ufrichte......glaub, bin aber au nöd sicher! weiss das öper genauer?

Ich frög mi eifach will sie 10 000 lüt inelõnd. Wie wotsch da ide mitti uf festbänk sitze?
Und han au eher gmeint wo und i welli richtig dass sie aufstelled.
-
Het öpper e ahnig wie viel dass es is hasta ine lönd fürs public viewing und wies d liiinwand ufstelled?
-
-
Zitat von SbornajaAlles anzeigen
Sie müend uuunheimlich verzwieflet Sie id dem Bern..
Transfer anschienend scho über d Bühni:Dostoinov bestätigt den Wechsel
Donnerstag, 17. April 2014, 07:34 - Manuel Ziegler
Alexej Dostoinov bestätigt auf seiner Twitter-Seite, dass er nächste Saison im Trikot der Leventiner auflaufen wird.
In einem Tweet bedankt sicht der 25-jährige Russe beim SC Bern und freut sich auf die neue Herausforderung bei den Leventinern.
In der vergangenen Saison markierte der Russe mit Schweizer Lizenz in Total 49 Spielen 16 Skorerpunkte.Damit wird Marc Reichert im Gegenzug zurück in die Hauptstadt wechseln. Der 34-jährige Routinier konnte sich in der abgelaufenen Saison 22 Skorerpunkte gutschreiben lassen und war Ambri's zweitbester Torschütze.
De Gay Boucher isch sicher für nüt