Beiträge von Messier

    Und da wird den "viel besseren Ausländer" der anderen Clubs nachgeweint.... :roll:
    Ich bin mit der Mischung im Team mehr als zufrieden. Ist ja ein positives Zeugnis, dass die Last auf vielen Schultern verteilt ist.
    Keller (Bärtschi) ist/ sind Spieler, welche in den wichtigen Momenten wissen wo das Netz ist. Da habe ich keinen Sorgen.
    Tallinder ist 1A. Wer's noch nicht gemerkt hat, wird es noch merken :nick:
    Shannon ist schlichtweg die Duracell der Liga. Zudem sind seine technischen/läuferischen Fähigkeiten TOP. Den möchte ich mit niemanden tauschen.
    Bergeron momentan eine Freude. Hoffe es bleibt so :wink:
    Tabacek hatte nie wirklich eine Chance, daher :winke:
    Herr Schmid.....na ja.....lassen wir ihn mal gesund werden. Stabil, aber sonst...ich habe mehr erwartet.
    Und Larry: am Sa gegen Rappi erwarte ich noch den letzte Schuss vor den Bug.... :gun: . Somit könnte Rang 1 noch schwierig werden :nixwiss:

    Bergeron war am Sonntag sehr aktiv und regelmässig positiv in Erscheinung getreten. Und das ohne Blackouts. So gut hat er mir eigentlich noch selten gefallen....so müsste er immer sein :nick:
    Tallinder sehe ich ähnlich wie Larry. Wenn der fehlerlos spielt, verleiht er unserer Devensive die nötige Stabilität die es braucht um ganz weit zu kommen. :applaus:

    Zitat von Larry


    Es ist die alte Geschichte: Wer so gross ist sieht langsam aus, ist es aber nicht!
    Ein Top Mann, aber halt nicht für Schweizer Fans, die schon immer auf den Typ "kleiner Mann der nach vorne seckelt" gestanden sind...... :twisted:


    :applaus:

    Zitat von ZSColin

    Aber Messier, du luegsch au scho lang Hockey. Bevor de Plüss uf SWE isch händ mir ihn immer Plüschbär g'nännt. Das isch jetzt die gröscht Memme ufem Iis gsi. Und ja, ich ha ja gschriebe, dass das jetzt nümme so segi. Und da RvA GENAU gliich - die händ sich pro Spiel 3 x g'heie lah und so min. 2 Strafe usegholt....... Hei-ei-ei ....... Soooooo lang isch das jetzt au nonig her. Schnäller als mit anfangs 20 sind die Herre au nümme worde, wobi em Plüss sin Speed immerno ziemli usserordentlich. V.a. für so en "alte Chnoche" ..... :nick:

    Eigentli hani nur de Wick welle in Schutz nä, will dä brutal vill muess frässe und nie motzt :applaus: .
    Zu de andere zwei; Stimmt. Aber allgemein isches halt scho so, dass Usnahme-Spiller vill meh müend istecke. Und da zieni de Huet wänns nöd regelmässig usraschtet, resp. mal eim ufs Muul gänd. Ich chönts nöd.....
    :fight:

    Stimmt, dass die zwei zimli vill müend istecke. Aber Pussy Wick ?
    Glaub Du luegsch nur Zämefassige. De Wick isch genau au eine vo dene wo Spiel für Spiel (und das ohni eimal meckere !) ohne Ende Stockschläg und Crosschecks in Rugge muess frässe.
    Verstah Dini Ussage nöd :oh_no:

    Aso de Müller findi zwüscheddure no guet, aber de Giaccomo isch scho lang eigentli nur guet wänner e Rolle spillt, sprich verchleidet isch.
    Er schnurred amigs als ob er de Text nöd glernt hät. Nöd luschtig und au s'politische isch so öpis vo gsuecht....
    Drum luegi nur, wänni zuefällig dri zappe.

    Aber ziemlich ! Der müsste klar besser geschützt werden von den Schiris (statt wie im Halbfinale selber auf die Bank zu müssen, wenn sie ihm am Boden liegend eine Crosscheck in die Nackengegend verpassen....unglaublich... :spinneli: ).

    Zitat von ZSColin

    Cool, hetti nümme gwüsst. Weiss nur no, dass ich allei uf Herisau bin (jaja, han kei Kollege, scho guet), und alli mini Kollege im Nelson Pub bächeret händ.
    MIt em damalige Fancar uf Herisau, um mit em Schrag jun. im Auto wieder zrugg ....... Was für en Abig!!! Hämmer det in schwarze Auswärtsliibi gspielt??

    Und de Carchauffeur hät gägeüber vo de Halle (isch glaub e Tankstell) womer cho sind no s'Dach gschlisse...... :verletzt:

    Im Sport aktuell händ's geschter so näbedbi erwähnt, dass de HCD gäge Visp verlore hät.
    Die andere Resutlat chan mer im Internet uf de SRF-Siite go nahläse, hät de Moderator gmeint.

    Da müesst s'TV natürli au mit zie......aber die sind ja nur am SC (Schüblig Cup) intressiert.