nöd schön...
Beiträge von Reto
-
-
wie gseit - de Markerächtsaawalt isch am abkläre, will zscfans.ch genau so gschriebe werde sött und nöd andersch!
-
Ich finde halt allgemein, dass richtigi Tordifferänz nöd müesst meh Pünkt gäh, wie richtige Sieger. Und s'genaue Resultat chan vo mir us ein Punkt meh gäh, wie de richtig Sieger und meh nöd. So Seich mit Tordifferänz und richtigem Resultat macht s'ganze no meh zumene Glücksschpiel.
Bi so villne Schpiel wär ich sogar defür z'ha, es Tippschpiel z'mache, wo's eifach für de richtig Usgang vom Schpiel (richtige Sieger oder unentschiede tipped, wänn unentschiede isch) ein Punkt git.
Aber d'Regle sind halt so, wie de Thomi das will. -
Zeigemer am Thomi mal, dass sin jährliche Gwünn im gschäftsinterne Bundesliga-Tippschpiel nur z'Schtand chunnt, will dete chli komischi Lüüt schaffed.
-
Es fähled scho no paar, woni eigentlich dänke dass sie mitmached!
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Ja, so lueg ich das au a.
Und luschtig isch ja scho, dass nur scho paar wenigi Franke Iisatz so es Schpiel x-mal schpannender mached.
Bin no dihei am luege, öb mini Jungs mitmached imene familieinterne Tippschpiel mit 5 Schtutz Iisatz. Es wend aber nanig all so vill riskiere ;o) -
So wie ich ghört han, sind dini Arbetskollege öppe so guet im tippe, wie ich. Vo dem her söll er ruhig au iizahle ;o)
-
Ja. Das git's no günschtiger. Isch aber e Schiss-Version, wänn mich frägsch. Für euse Zwäck würd's ja aber lange.
Suscht fangemer im September a mit em 16ni, das git's dänn au für 15.-- -
Es schöns Biischpiel, wo zeigt, dass mer nöd alles därf glaube, wo irgendwo schtaht:
http://www.blick.ch/news/schweiz/m…-id5098878.html
Wahrschinlich trifft das ebe no uf vill meh Sache zue, als mir eus vorschtelle chönd!
-
Gib doch eifach de Link dure, Thomi.
-
Nei, ächt jetzt?
Das isch mir NO NIE ufgfalle und das hät mir no nie öpper gseit.Han nur im Juniorealter chli tschuttet (bis es mir verleidet isch, will all andere i de Mannschaft nur italienisch mitenand gredet händ) und au jetzt bi de Jungs wird das nanig so gmacht oder erklärt. Isch ja demfall jetzt au keis Thema meh.
Gopf. Ich weiss doch nöd alles über Fuessball ;o)
Ah doch - jetzt ja scho. -
ääääh...
Bis vorgeschter hetti gseit nei, aber ich han wieder mal NHL 16 gschpillt und irgendwie hät's mit gar nüme so packt. Isch irgendwie e schwerfälligi Sach worde.
Wird natürlich vo Match zu Match besser und flüssiger, aber villicht wär chli meh "Arcade" schtatt "Simulation" glich luschtiger mängisch. -
De Knäbel - ich weiss nöd.
De Erich Vogel hät am Sunntig bim Schawinski gmeint, dass es gar kei schlaui Schportchefs uf em Märt gäb.
Defür bildet er jetzt Schportschefs us. I drü vier Jahr git's demfall villicht de eint oder ander und i de Challenge League seg's ja lässig, wie all schriibed, vo dem her... -
Bin grad am grüble, öb das ernscht isch oder nöd:
http://www.focus.de/sport/fussball…id_5578084.html
De eint oder ander Punkte macht ja durchus Sinn, aber Punkt 2 zum Biischpiel isch en Witz (wänn's au wünschenswert wär - aber isch halt es Turner und mer muess sini Chräft iiteile und wie will mer das ahnde???).
Punkt 3 macht durchus Sinn und Punkt 4 tschäggi nöd.
Wämmer Änderige macht, dänn vo mir us gern no paar anderi Sache (Schwalbe härter beschtrafe z.B.).
Es isch au z'wenig übertriebe gschriebe, dass es en Witz sött si, aber so Sache wie das mit de Unterhose (?????)
Und es isch 1. Juni und nöd 1. April.Also. Merked eu die neue Regle ;o)
-
Haha.
Bi paypal würd's ja no Sinn mache, die paar Prozänt zuesätzlich überwiise, suscht gaht's ja vo mim Gwünn weg. Suscht isch es natürlich en Witz gsi. Das merkt doch jede. Fascht jede. -
Hani grad gseh mit em Name. Gueti Sach. Dänn muessi doch nöd Hotschsen heisse.
Und a all andere: Würklich bitte schpäteschtens am 9. Juni de Chohle überwiise. Paypal, Twintch oder wie de Seich heisst usw. wär doch au nöd öppis. Eifach wie üblich, inkl. Gebühr vo CHF 3.50 ;o)
Suscht tipped die einte s'erschte Wuchenänd schlächter als ich und händ dänn scho kei Bock meh, zum iizahle. -
Leider ja.
Und es isch nöd emal nur wäg de Schpieler. Chönnted au all andersch heisse und ich glaube nöd, dass d'Euphorie no da wär.
Aber wer weiss, wänn mini Jungs paar Jährli elter sind. Qatar oder so würd mi scho grausam reize dänn ;o) -
Chasch mer de Link schicke, dänn mäldi mi a. Han ja scho en Username, wie vill da ine wohl au scho (evt. mit em richtige Nickname wo passt).
Ich zahles aber nöd i, chasch mer dänn vo de Uszahlig abzieh. -
-
Tippschpiel bini au debi, Thomi.
Häsch scho eröffnet?
Wie machsch d'Punktevertilig? ;o)