Beiträge von Reto

Dene alte Seck, wo sich hüt bim Poschte aagschteckt händ, sött mer ganz eifach d'Behandlig verweigere, wänn no anderi dänn glichziitig im Schpital lieged.
    Läck, reg ich mich uf!

Han vo so villne ghört, dass sie Hilf aabotte händ und die Alte wend sich nöd hälfe lah!

Findi au, aber mer muess ja vor allem wäg de Tuble nachher no meh hälfe!

Und je nachdem hilft mer sogar no eim vo dene Tuble ;)
    Bin ja wie gseit, defür, dass jede sin Standortverlauf vo de letschte Täg söll präsentiere, wo Hilf will.
    Und dänn chan er erkläre, was er wichtigs am See oder im Kino hät müesse mache am Samschtig.

De Link gaht bi mir übrigens nöd.

:rofl: :rofl: :rofl:

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Entweder verschtah ich dich falsch oder du mich.
    Ich meine scho i de Schwiiz! Es wimmlet vo Ignorante und Egoischte. Es isch unglaublich!

Han aber au müesse feschtschtelle, dass es i de Schwiiz nöd schlimmer isch als i andere Länder. Das nützt aber herzlich wenig.

Finde ich auch. Aber wie schon gesagt, geht's im Fussball weniger um Platz 1 oder 2, sondern um die CL-Plätze.
    Kein Aufsteiger ist aber auch ziemlich hart, wenn ein Team da auf sehr gutem Weg war und keine Playoffs gespielt worden wären.

AHV-technisch ist es ja schon sinnvoll.
    Ganz abwägig ist das nicht. Wenn die Risikogruppen sich selber schützen, könnten die anderen ganz normal weiterleben und für die Alten und Kranken einkaufen gehen am Feierabend.
    Wenn's so einfach wäre ;)

Playoffs mit 12 dunkt mich rächnerisch scho komisch. Aber mit 14?

Und 17 Schpiel i de Saison. Hani au nöd gwüsst, dass es so wenig sind.

Football halt ;)

Lockdown?

"Wie empfehlen Ihnen, zu Hause zu bleiben..."

Die sind nanig ufgwached. Da wird sich genau nüt ändere, ussert dass mer kei Schueh meh chan go poschte und nüme zum Coiffeur chan oder d'Nägeli go mache.
    Ich raff's nöd!

1. Das interessiert keine im Momänt!

2. Wie chamer au nur im Entferntischte uf d'Idee cho, dass so es Turnier chönnt dure gfüehrt werde in nächschter Ziit?
    Nöd mal de Chindergeburtstag vo eusem 10-jährige findet schtatt!!! Und dete wäred paar Lüüt weniger debi gsi.

Bin schon ein bisschen enttäuscht über die Feststellung, dass meine Landsleute zu einem grossen Teil wirklich dumm sind.

Vermutet habe ich es ja schon immer, aber momentan habe ich fast das Gefühl, dass die Dummheit (und Ignoranz und der Egoismus) vielleicht sogar deutlich grösser sind als andernorts.
    Unfassbar!

Denkst du?

Läck. Wie blöd sind unsere Politiker.

Ich hätte schon lange alles runtergefahren. Jetzt merkt es immerhin schon Basel und vielleicht zieht der Bund ja bald mit. Zürich müsste es auch schon längst kapieren, weil die Stadt voll ist mit Idioten, Ignoranten und Egoisten.
    Dank denen können wir uns dann von einigen Leuten in unserem Umfeld verabschieden, aber diese Deppen müssen wir weiter unterhalten und bespassen, wenn der Spuk mal vorbei sein sollte.

Unglaublich.

Der junge Schnösel in Österreich, der genau so kritisiert wird der der Trump (der nachweislich ein Vollidiot ist, aber hier evt. nicht alles falsch macht), hat mehr Eier in der Hose als alle unsere sieben Bundesräte zusammen.

Ich fass es echt nicht. Sogar Larry hat es in der Zwischenzeit ja kapiert! ;)

Sehe das wie Larry

Und mit den Kindern musste ich ein ernstes Wörtchen reden, dass sie sich in dieser Situation auch benehmen müssen. Aber sie sind auch schon etwas älter als deine und haben ein gewissen Verständnis für die Situation (ein ganz kleines bisschen).

Die werden sich trotzdem als Meister fühlen.
    Ich denke aber, dass im Fussball die Tendenz dahin geht, dass man pausiert und weiter spielt, wenn der Zauber vorüber ist. Mal schauen, wann es dann so weit wäre (überhaupt nicht abschätzbar).
    Dafür wird sicher die EM um ein Jahr verschoben.