Wenn's so wäre, dann wär's so.
Sich darüber zu freuen (mit Emotionen) fände ich aber schon reichlich schräg ![]()
Wenn's so wäre, dann wär's so.
Sich darüber zu freuen (mit Emotionen) fände ich aber schon reichlich schräg ![]()
ICH sehe das FÜR MICH auch nicht anders.
Aber ich bin halt nicht alleine hier.
Für mich müsste ich mich auch nicht impfen oder im Verkehr anständig fahren.
Reto was häd Dich us em Loch gholt? Corona Virus oder de ZSC?[emoji848]
D'Corona-Diskussione bim ZSC ![]()
Hust. Wäre es nicht sowieso gut wir hätten ein paar weniger menschen auf der erde. Hust.
Klar. So lange es nur die trifft, die du nicht kennst und dich nicht interessieren.
Genau gliich beschisse isch es gsi,
wo mir Z-Fans (nei, bin nöd debi gsi, aber da ich Z-Fan bin halt ebe doch MIR Z-Fans!) es Transparent mit em Zuger Attentäter wo's Stadtparlament (glaubs)
zämegschosse hät ufeghebt hät! Sorry, das isch eifach nur ganz, ganz krass die unterschti Schublade.
Ich wett jetzt kein Seich verzelle, aber i minere Erinnerig händ d'Berner in Zug es Plakat ufe ghebed mit de Ufschrift "Danke, Fritz".
Falls Fans vom Z au so öppis gmacht hetted, hetti das nöd mitübercho oder falsch in Erinnerig.
Eus gaht's halt eifach so guet, dass mer vor so öppisem scho Schiss händ.
Anderi händ gar kei Ziit, zum über so Sache nahschtudiere...
Die Frage ist, wie gross der Heimvorteil ist, wenn keine Zuschauer da sind ![]()
Pedretti ist auch unglücklich gefallen. War er evt. schon etwas weggetreten, als er noch nicht auf dem Eis gelandet ist? Hat fast so ausgesehen, wenn man schaut, wie es ihm den Kopf beim Aufprall durchgeschüttelt hat.
Ja, so chunnt's mer vor.
Und schlussändlich gaht's ja nöd drum, öb mer Angscht hät, dass mer sälber chrank wird, sondern dass mer öpper chönnt aaschtecke, wo das Virus nöd so guet vertreit. Chli wie bim impfe...
Am Schluss würdet villi vilicht gar nöd gah a d'Mätch - genau so, wie's jetzt tonnewiis Teigware chaufed.
Es git kein Grund, warum's am 15. März weniger "gfährlich" sött si, zum en Grossaalass durefüehre, wie hüt.
Aber villicht sind's bis dänn de Meinig, dass es nüt bringt.
Wartemer's mal ab.
Ja. Tatsächlich.
Aber mal e anderi Frag: Es isch Heimschpiel und ihr hocked all da im Internet!?
Da müesst würklich es chliises Wunder passiere no für Bern.
Tja...
Die werdet dänn die erschte si, wo e grossi Schnurre händ, falls es kei POs gäbt.
Haha. Sälte eine so elei vor em Goal gseh umeschtah...
Wieso muess mer eigentlich die blöd Musig laufe lah, wänn kei Fans im Schtadion sind?
Und jetzt luegi die ganz Schtaffle, wäge dir.
Teilwiis komisch, bi wem die sich umdrülled und bi wem nöd.
Aber es git au es paar wo ganz klar eifach besser sind, als all andere, wo mer nöd drüber muess diskutiere oder wo nöd müend zittere, dass sich wenigschtens eine umdrülled.
Können wir wenigstens GCK-klöten schauen gehen?
Haha. Für ein paar Hundert müsste es da noch Platz haben.
Mal schauen, wie teuer sie die 1'000 Plätze nun im Hallenstadion verkaufen ![]()
Souveräne Uftritt und total sympathisch!
Nope.
Meine epische "Niederlage" wird voraussichtlich am kommenden MO ausgestrahlt. Und nachdem kann ich auch sagen, warum ich
offiziell mein persönliches Waterloo erlebt habe - jedoch eigentlich der absolute Winner gewesen bin. Nur soviel, alle Offiziellen
haben gemeint, ich sei der mit Abstand glücklichste Loser den sie jemals gesehen haben........
Huere Cliffhanger...
Gseh nöd, um was es gaht i dem Video, will ich online de Blick nüme chan läse, will ich kei Bock uf d'Werbig han.
Trotzdem ei Frag: Isch das vom Ambüehl geschter würklich so es schlimms Foul gsi an Roe?
"Live" hani mi grad ufgregt. I de Ziitlupe hani aber irgendwie au en Schwalbe-Verdacht gha. Isch aber cheibe schwierig zum beurteile...
Wirklich traurig.
Peter Iten habe ich damals als Teil des Homepage-Teams "live" erlebt und nach anfänglicher Skepsis ist mir irgendwann (natürlich auch erst nach dem Meistertitel) aufgefallen, dass er seine Sache doch recht, bzw. sehr gut gemacht haben muss beim Z und dafür tatsächlich wohl zu wenig gewürdigt wurde.
Tut ja aber auch nichts zur Sache. Traurig ist es so oder so!!!
Colin: Ich nehme an, du meinst damit Leute aus dem ZSC-Staff. Da gab's leider vor einigen Jahren schon einen traurigen Fall und bei den Spielern habe ich grad letzte Woche aus irgend einem Grund an Peter Jaks gedacht...
Und Larry: Ich hett dänk, du segsch scho älter ![]()