Es git kein Grund, warum's am 15. März weniger "gfährlich" sött si, zum en Grossaalass durefüehre, wie hüt.
Aber villicht sind's bis dänn de Meinig, dass es nüt bringt.
Wartemer's mal ab.
Beiträge von Reto
-
-
Ja. Tatsächlich.
Aber mal e anderi Frag: Es isch Heimschpiel und ihr hocked all da im Internet!?
-
Da müesst würklich es chliises Wunder passiere no für Bern.
Tja...
Die werdet dänn die erschte si, wo e grossi Schnurre händ, falls es kei POs gäbt.
-
Haha. Sälte eine so elei vor em Goal gseh umeschtah...
-
Wieso muess mer eigentlich die blöd Musig laufe lah, wänn kei Fans im Schtadion sind?
-
Und jetzt luegi die ganz Schtaffle, wäge dir.
Teilwiis komisch, bi wem die sich umdrülled und bi wem nöd.
Aber es git au es paar wo ganz klar eifach besser sind, als all andere, wo mer nöd drüber muess diskutiere oder wo nöd müend zittere, dass sich wenigschtens eine umdrülled. -
Können wir wenigstens GCK-klöten schauen gehen?
Haha. Für ein paar Hundert müsste es da noch Platz haben.
Mal schauen, wie teuer sie die 1'000 Plätze nun im Hallenstadion verkaufen

-
Souveräne Uftritt und total sympathisch!
-
Nope.
Meine epische "Niederlage" wird voraussichtlich am kommenden MO ausgestrahlt. Und nachdem kann ich auch sagen, warum ich
offiziell mein persönliches Waterloo erlebt habe - jedoch eigentlich der absolute Winner gewesen bin. Nur soviel, alle Offiziellen
haben gemeint, ich sei der mit Abstand glücklichste Loser den sie jemals gesehen haben........Huere Cliffhanger...
-
Gseh nöd, um was es gaht i dem Video, will ich online de Blick nüme chan läse, will ich kei Bock uf d'Werbig han.
Trotzdem ei Frag: Isch das vom Ambüehl geschter würklich so es schlimms Foul gsi an Roe?
"Live" hani mi grad ufgregt. I de Ziitlupe hani aber irgendwie au en Schwalbe-Verdacht gha. Isch aber cheibe schwierig zum beurteile...
-
Wirklich traurig.
Peter Iten habe ich damals als Teil des Homepage-Teams "live" erlebt und nach anfänglicher Skepsis ist mir irgendwann (natürlich auch erst nach dem Meistertitel) aufgefallen, dass er seine Sache doch recht, bzw. sehr gut gemacht haben muss beim Z und dafür tatsächlich wohl zu wenig gewürdigt wurde.
Tut ja aber auch nichts zur Sache. Traurig ist es so oder so!!!
Colin: Ich nehme an, du meinst damit Leute aus dem ZSC-Staff. Da gab's leider vor einigen Jahren schon einen traurigen Fall und bei den Spielern habe ich grad letzte Woche aus irgend einem Grund an Peter Jaks gedacht...
Und Larry: Ich hett dänk, du segsch scho älter

-
-
Hallo zäme
Treibt sich hier evt. jemand rum, der am Sonntag am Cup-Match ist und eine Saisonkarte vörig hat, die sonst eh nicht gebraucht wird für den Cup-Match?Merci

-
Bin au debi, aber d'Siite isch bi mir im Gschäft scho mal gschperrt. Wird nüt mit schpontane Wächsel.
Dänn lahn ich mini Gurketruppe eifach mal uflaufe und luege, öb die guet isch oder nöd. -
Mal e Frag a d'FCZ-Fans:
Was bedüütet das, bi de FCZ-Tickets?
Sektor D (Zutritt exklusiv für FCZ-Fans): CHF 25.00 (Erwachsene), CHF 20.00 (Jugendliche bis 18 Jahre)
Muess mer da en Chutte-Fan si, oder langet en Züri-Dialäkt und KEI Basler-Fanartikel?
Und ja - ich weiss. Wird wohl nöd en erfolgriiche Abig am Dunnschtig, für de FCZ, aber es isch villicht mal e Möglichkeit uf en Match mit chli Schtimmig i de Schwiiz.
-
Hallo zäme
Hat jemand Interesse, Netflix zu teilen?
Für 10 Schtutz im Monet gäb's somit 2-3 Accounts mit Full HD + 4K.
Je nach Nutzung könnte man auf bis zu vier Geräten gleichzeitig schauen... -
-
Ha ha. Tippe nach zwei Mal durchlesen auch auf Sarkasmus. Bzw. ich hoffe darauf!
Trotzdem eine nette Geste der Mannschaft.
-
Kaufen. Ha ha!
-
irgendwie klappt das nicht mit PN. Habe wohl keinen Zugriff ?!Schreibt mir sonst einfach beide eure Mailadressen an reto@zscfans.ch
Wäre ja zu blöd, wenn das nicht klappen würde