Beiträge von Reto
-
-
Eventuell schon.
Wär's unser Goalie, fände ich so eine Aktion aber doch ziemlich witzig.
Wobei wir wieder beim Thema Emotionen wären.
Haha. Muss grad wieder lachen. Was für ein Arsch ;o)Vor allem ist der Penalty nachher ja nicht unbedingt die bessere Situation für ihn. Solche Sachen sind doch absoluter Unterhaltungswert!
-
Interessante Diskussion hier und ich muss noch zwei, drei Seiten nachlesen.
Trotzdem muss ich noch rasch das hier verlinken, weil ich's grad so lustig finde:
-
De Peter Bosz isch au en sympathische Typ.
-
Schlimm, gäll ;o)
-
Nix Joke!
Mir ging es mit den Tränen genau gleich (siehe anderes Posting von gestern).
Als ich dann meinen Buben erklärt habe, wie ich mit meinem Kumpel damals immer in dessen Bastelkeller Radio 24 gehört habe und mit Walti mit dem ZSC mitgefiebert habe, wurde meine Stimme ganz zittrig.
Aber so ist das halt bei den alten Leuten und der Nostalgie.Geil gsi!
Und das Spiel gestern hat mich komplett vom Hocker gehauen. Bin schon lange nicht mehr so enthusiastisch bei einem Spiel mit dabei gewesen, wie gestern und dann war noch fast alles drin, was zu einem guten Eishockey-Spiel dazu gehört.
Das einzige was ich wirklich bescheuert finde - und da ist jetzt enorm wichtig: Wieso hilft man beim Bobby Car-Rennen dem, der bei der Hälfte zu hinterst liegt so lange, bis er den vordersten überholt und lässt ihn dann gewinnen? So etwas von bescheuert.
-
De mit em gääle Pulli isch übrigens de Walti Scheibli gsi.
Han es Tränli i de Auge gschpürt, wo er weg gloffe isch.
Vill Erinnerige... -
Geile Match gsi!
-
Hallo zäme
Hät evt. öpper am Sunntig no es Billett vörig, wo suscht nur ume liit?
Dänn chönnt ich mini Jungs an Kids-Match begleite ;o)Gruess
Reto -
De Fige isch en geile Siech.
Ohne de hett ich die guete alte ZSC-Ziite vill weniger intensiv in Erinnerig. Vo dem her bini für Schpieler wie ihn, de schwul Pavoni und de von Arx extrem dankbar. -
Hät er d'Saisoncharte näbed dir?
-
Ok. Die vom neue Team würdet villicht scho motze. Aber us andere Gründ als bim Denis.
Eifach nur Chindergarte!
-
Ich weiss nöd, was da dra sött komisch si.
Wievill Schpieler kännsch dänn du, wo immer bim gliche Verein schpilled?
OK, ich. I eusem Unihockey-Club. Aber es würd au keine motze, wänn ich würd wächsle. -
Ich will Den IS nicht im Hallenstadion!
-
Wir freuen uns, die Verpflichtung von Denis Hollenstein bekanntgeben zu dürfen. Der 28-jährige Flügel wechselt auf die Saison 2018/2019 mit einem Fünfjahresvertrag zum Stadtklub.
Öb er ächt de Druck vo de Uruguays ushalte chan? ;o)
-
Mir ebe gar nöd und drum sind die meischte vo dene "Aagebot" für mich nüt wert.
Schad ;o)Ich han au mini Lösig für d'Bundesliaga. Muess aber säge, dass s'Sky-Agebot nöd schlächt sich. Chasch ja sogar monatewiis chünde, wänn Winterpause oder so isch.
Für mich müessts eifach no schlau uf em Fernseh z'luege si, mit Replay und guete "Schpuel-Möglichkeite". -
Chasch es au ziitversetzt luege?
-
Hettsch ja früehner es Abo chöne löse ;o)
-
Cool!
Vielleicht schaffe ich es dann auch mal, mit dabei zu sein.
-