Beiträge von Reto

Befürchte leider immer noch, dass wir in Portugal auf die Fresse bekommen und dann in der Barage Mühe haben werden.
    Wenigstens glaube ich mich zu erinnern, dass die Begegnungen in der Barage nach FIFA-Ranking ausgelost werden. Das heisst, es könnte zwei Töpfe geben. Einen mit den besser platzierten Teams, die gegen ein schlechter platzierten Teams spielen müssten. Und die Schweiz ist ja (natürlich vollkommen berechtigt und nachvollziehbar) im FIFA-Ranking ziemlich hoch eingestuft.

Am 7. Oktober bin ich auch im Stadion. Eine der wenigen Chancen, mal mit dem Nachwuchs ein Länderspiel zu schauen.

Du häsch jetzt (wahrschinlich) scho no paar Jährli ;o)

Und wie bim Polo gsehsch, isch es offebar entscheidend, wie mer gläbt hät und nöd unbedingt, wie lang. Git natürlich au e Gränze für so Schprüch (bim "wie" und bim Alter findi).

Aber ich gseh das aktuell bi mim Gotti. Die isch jetzt chli über 70gi und da schterbed dänn würklich langsam alli weg. Nöd nur d'Helde us de Chindheit. Das isch irgendwänn (nanig mit 72gi) de weniger lässig Teil vom lang läbe.

Rosinenpicken war ja mit Swisscom TV ganz gut möglich.

Und nochmals zum Teletext und Opa-Colin ;o)

Ich kann mich noch erinnern, wie ich bei den olympischen Spielen in Albertville in der Ferienwohnung zum ersten Mal Teletext auf dem Ferienwohnungs-TV hatte. Das war der Hammer. Habe sinnlos Stunden davor verbracht. Ich erspare uns jetzt aber, nachzuschauen, wann Albertville und Albert Wiler stattfanden.

Heute gibt es fast gar nichts mehr, wo ich den Teletext überhaupt aufrufen könne, da man dafür ja etwas im linearen TV schauen müsste. So war es jedenfalls vor ein paar Jahren noch, als ich das letzte Mal aus Versehen auf den TXT-Knopf gekommen bin. Da sah man, als man eine Aufnahme auf dem DVD-Recorder den TXT-Stand von der Zeit der Aufnahme. Egal...

Ich denke auch, dass es erst wieder anständige TV-Sport-Angebote geben wird, wenn sich für die Anbieter, die sich jetzt finanziell sinnlos überbieten, das nicht mehr leisten können, weil die Einnahmen dageben einfach nicht ausreichen werden.

Teletext als Argumänt? Colin! Wie alt bisch du???

Die blöde Aufsplittung und der exklusive Inhalt über UPC (gibt's bei uns gar nicht) würde mich ja theoretisch zu Sachen zwingen, die man nicht tun sollte.
    Die Industrie wird und wird einfach nicht schlauer. Echt jetzt.

Nach dem Fiasko mit mp3, Videos und e-books müssten die das doch langsam kapieren. Aber Netflix zeigt ja auch, dass sogar Firmen mit einem "modernen" Angebot, noch nicht weiter denken oder keine Chance haben, sich gegen die grossen Anbieter zu wehren.

Komplett beschisse.
    Chönd ja nüt defür, aber so Argumentatione, dass wiiterhin 40 Schpiel zeige chönd, sind scho rächt lachhaft.

Mal luege, wie das wiiter laufte wird. Isch aber scho en rächte Witz.
    UPC chönnt ich bi eus nöd mal empfange. Aber das chani verchrafte.
    Was für mich gar nöd gaht isch, wänn nur no via App Schpiel glueged chönd werde. Dänn chönds mich ganz vergässe. Ich will en Match au chöne ufnäh und schpäter luege, wänni vom Training oder vom Usgang (ha ha, Witz) hei chume.

Chani nöd läse, wäg em Werbeblocker ;o)

Wänn ich das richtig gläse han, bringt jetzt Eurosport de Friitigabigmatch vo de Bundesliga und nüme Sky. Und Eurosport bringt de Match nur über e App. Wär natürlich komplett bescheuert, aber mal luege.

s'Schlimmschte woni je erläbt han, isch es Michael Jackson-Konzert gsi. Dete sind all eifach here gange, zum de mal live uf de Bühne z'gseh.
    Fascht keine isch würklich Fan gsi und hät sich würklich für s'Konzert interessiert. Weniger Schtimmig han ich no a keim andere Konzert erläbt.

Und sit 20 Jahr säged mir Konzert rein gar nüt meh, vo dem her chani nüt Aktuells beurteile. Dass aber ALL immer und überall müend mit ihrem Handy Filme mache, wo Sache, wo mer au im Internet in HD-Qualität findet (z.B. im Champions League Final), wird ich nüme verschtah. Da bini z'alt defür. Bin gschpannt, wer sich die Film dänn jemals aalueged (wahrschinlich no im Hochformat gfilmed).