Schwede - Italie isch mal Losglück für beidi ;o)
D'Schwiizer händ ihres Losglück offebar immer nanig usgschöpft.
S'Rückschpiel isch am Sunntig am sächsi. Super-Sach. Bin gschpannt, wie gross d'Nachfrag nach Tickets si wird.
Schwede - Italie isch mal Losglück für beidi ;o)
D'Schwiizer händ ihres Losglück offebar immer nanig usgschöpft.
S'Rückschpiel isch am Sunntig am sächsi. Super-Sach. Bin gschpannt, wie gross d'Nachfrag nach Tickets si wird.
Am Ziischtig isch Uslogig, oder?
Tickets ab em Mittwuch?
Gits irgendwo en Live-Stream?
Vercoacht? Zuber statt Dzemaili vo Aafang a? Wer bringsch schtatt em Mehmedi, wo nüt bracht hät. Aber wer hät scho öppis bracht hüt.
Alles härti Gägner. Drü devo, will's schwer wird für d'Schwiizer, dene ihri Defensive z'knacke. Aber müesst möglich si, gopf!
Wänn's mal usnahmswiis kei Losglück meh händ, wird's Schwede.
De Dzemaili schpilt au mit, hät de Ruefer grad gseit.
Blindi und auch Wick sind wohl unter anderen 2 die sich freuen wenn wieder ein klarer Stil kommt wo jeder weiss was er zu tun
hat und
wieso er die erste starke Linie verändert: den schwachen B-Ausländer gegen den starken Center Suter (der dann am Flügel planlos umherkurvt)
tauscht, das weiss wohl nur Wallson, ich bleibe dabei solche Notnagel B Söldner bringen nichts, er soll den bei GCK lassen, er
wurde für die Nati B geholt damit die jungs dort auch mal ab und zu gewinnne, ist scheins gut für die Moral ..
Läck Heinrich. Wieso klapped as mit em Zitiere bi dir eifach nöd?
...und entlässt seinen Trainer noch vor Wicky oder Wallson! :razz:
Haha. Ich han eigentlich dich zitiert, wo das über de FC Basel gschriebe hät vor paar Täg.
Aber ja. De ander FCB isch würklich under d'Reder cho. Aber e völligi Überreaktion hüt, wänn mich frägsch.
Der FCB zerfällt...
Ich tippe mal, dass de CH-Hockey-Cup de TC nöd rettet ;o)
Swisscom TV lauft aber nur dete, wo mer d'Telefonlinie aaghänkt hät. Glaub ich mindeschtens.
Replay und ufnäh hät bi mir ebe au Priorität. Bin nöd i de Situation, wo ich vill Sache dänn chan luege, wänn's im TV chömed.
Isch ja eigentlich scho en rächte Schissdräck, wänn ich mir so überlege, wie vill Lüüt mini Familie hät, wo dänn de eint oder ander villicht au vo unterwägs öppis will luege.
OK.
Aber de QR-Code muesch nur einsch scanne, oder? Gaht's dänn au nur uf eim Handy?
Frage über Frage ;o)
Aber wie luegsch dänn uf em Handy? Dete muesch ja demfall eifach chöne mit Username und Passwort iilogge. Oder nöd? Git's uf em Handy oder im Browser (falls es das au git) au "replay"?
Let's go ZSC isch würklich blöd.
Es müesst "Go go ZSC" heisse und dänn natürlich
Kiss the Lions!
Glich no e blödi Frag.
Für was brucht mer e Box, wämmer's uf em Handy chan luege???
Schlächt isch ja das Aagebot nöd, aber mer hät doch scho TV dihei und das meischtens mit Chündigungsziit usw.
Für das Züügs bruchsch a UPC-Box? Oder gseh ich das jetzt falsch?
Befürchte leider immer noch, dass wir in Portugal auf die Fresse bekommen und dann in der Barage Mühe haben werden.
Wenigstens glaube ich mich zu erinnern, dass die Begegnungen in der Barage nach FIFA-Ranking ausgelost werden. Das heisst, es könnte zwei Töpfe geben. Einen mit den besser platzierten Teams, die gegen ein schlechter platzierten Teams spielen müssten. Und die Schweiz ist ja (natürlich vollkommen berechtigt und nachvollziehbar) im FIFA-Ranking ziemlich hoch eingestuft.
Am 7. Oktober bin ich auch im Stadion. Eine der wenigen Chancen, mal mit dem Nachwuchs ein Länderspiel zu schauen.
Ha ha.
Zum Glück han ich kei Aktie vom Teleclub ;o)
Ich glaube, Teleclub zu kündigen müsste sowieso die erste Amtshandlung sein.
Ist eh eine Schweinerei, dass man die Filme alle bezahlen muss, die man doch eh nicht schaut. Das ist doch von gestern!
Mit einer Sat-Schüssel könntest du das alles locker haben.
Einfach CH-Hockey ist nichts, ohne Cablecom, wie's momentan aussieht.