Online gibt's ja leider allgemein sehr viel Dünnpfiff zu lesen.
Beiträge von Reto
-
-
watson findi suscht no ganz OK, allerdings.
-
Wo chömemer au here, wänn jetzt scho d'Schiris mit Schwalbe aafanged.
-
Mir sind doch nöd bim Tennis!
-
Wer oder was ist Winter? ;o)
Das mit den kleinen Vereinen ist leider Tatsache und es wird immer noch mehr dazu führen, dass in allen europäischen Ligen die Meister immer unter maximal 1 - 3 Teams ausgemacht werden, auf Jahre hinaus.
Gestern fand ich vor allem den Penalty zum 5:1 störend, aber da hatte ich noch gedacht, dass das ja nicht so wild sei. Da würde sich Barca nur noch mehr aufregen, dass sie ein Gegentor kassiert hätten.
Dem war dann nicht so und man muss schon auch sagen, dass PSG grausam unterlegen war und nach dem einen Tor dachten sie bestimmt alle, dass die Sache nun gegessen sei.Ich würde mal gerne sehen, wie viele Barca-Fans in der 85. Minute frustriert aus dem Stadion gegangen sind, damit sie ohne Stau raus kommen. Ha ha. Das dürfte die dann noch ewig ärgern ;o)
-
Ich hätte nichts dagegen.

Morgen und Dienstag bin ich mal wieder dabei.
Könnte ein stressiges verlängertes Sportwochenende geben. Donnerstag in Zürich, zurück zur Übernachtung zum Bodensee, Freitag VfL in Stuttgart, wieder zurück, Samstag nach Lugano und danach ausruhen bis zum Dienstag. 
Grüsse
ZSC/DEGShanahanCool.
Viel Spass dabei!!!
-
Foif Schtutz gschpared ;o)
-
Das schtell ich mir vor, wie mer's i Film und Serie gseht. Voll de friedlich Job als "Highschool-Coach".
Schlau ;o)
-
Hallo zäme
Hett no es Ticket vörig für am Sunntig, falls öpper Interässe hät.
-
Tapatalk nervt mi scho ewig - klaped nüme so rächt bi mir...
-
-
So en Live-Ticker isch irgendwie au no schpannend...
Scheibe. Foif Minute gfählt zur Tabällefüehrig. -
Was isch das für e Schtraf gsi, wo eigentlich s'3:1 gfalle wär bim erschte Mal?
Leider nüt im sport aktuell cho.Hät de Mac de Schiri beschtoche?
-
Danke fürs uswerte, Thomi ;o)
Mac - chasch mer dini Adrässe per PN schicke?
-
Die füllt sich dänn i de Folgejahr, wänn min Nachwuchs uf de Gschmack chunnt.
Zwei Billett hani glich no müesse chaufe hüt. Hät sich aber glohnt. -
-
Will's sinnlos isch, wänn "Kollege" oder "Bekannti" Tickets eh nöd bruuched.
Aber klar chaufis dänn a de Kasse, wänn ich no meh bruuche.
Aber was chratzt dich das überhaupt? -
Mini Lion Kids sind wieder mal uf de Gschmack cho (wieso au immer, bi dem Gurke-Match am Sunntig).
Falls öpper für de Friitig es Billett vörig hett, würd ich mich freue.Gsehnd's als "Benützigs-Gebühr für zscfans.ch" ;o)
Aber natürlich nur, wänn s'Billett am Friitig suscht eifach irgendwo dihei oder imene Portemonnaie ungnützt würde ume liege. -
Wird eh chli knapp, dass no all würdet mitmache, nöd?
Machemer 3. Goal, dänn chönd die wo letscht Mal tipped händ ihre Tipp eifach schtah lah und die würdet au zelle.OK?
-
Ich finde s'dritte Goal luschtiger ;o)
Im Momänt chönnt de Wettbewerb so no lang gah.