Zusätzliche Tickets für Fans?
Luschtig, dass so Priise chönd aapasse, aber Chinderpriise immer no en Witz sind.
Zusätzliche Tickets für Fans?
Luschtig, dass so Priise chönd aapasse, aber Chinderpriise immer no en Witz sind.
Haha. De Blum isch würklich mindeschtens bi de Helfti vo de Goal irgendwie im Schilf gschtande ;o)
Zitat von Champs-de-MarsDie 35.-- für die Kids im Sektor find ich jetzt für einen Fussballmatch ok. Sollte es aber im D keinen Platz mehr haben (was mehr oder wenig wahrscheinlich sein wird), zahlt man für jede Person im A oder C 70 bis 80 Stutz. Das wäre mir definitiv auch viel zu viel.
Gerade für einen Fussballmatch ist es ja massiv zu viel, vor allem, wenn die Kinder noch klein sind und man so weit weg sitzt.
Kommt dazu, dass ich nicht nur ein Kind habe, für das ich 35.-- bezahlen "müsste".
Wenn ich für einen Tag Skifahren für die ganze Familie weniger (je nach Skigebiet deutlich weniger) bezahle als für 90 Minuten Fussball (mit dem Risiko, dass es ein Grottenkick wird), dann geht mir das nicht auf.
Schade drum. Hatte mir eigentlich vorgenommen, das den Kids mal näher zu bringen, live im Stadion.
Aber am Ende haben wir alle mehr davon, wenn wir mal ein richtiges Spiel (Bundesliga) schauen gehen, wenn sie etwas grösser sind. Kostet dann vielleicht nicht mal wirklich mehr ;o)
Das hani grad uf de erschte Siite vom dem Thread nahgläse, wo's mi vorher dete ane gschickt hät, wo min Biitrag mal wieder nöd gschpeichered worde isch ;o)
Wänni nur mit de Buebe gahne, zahli scho 140 Schtutz. Isch mer definitiv z'vill. Für das Gäld chani anderi Sache unternäh, woni weiss, wasi devo han und muess hoffe, dass es eventuell en guete Match wird.
Tuble sind Tuble - egal wer.
Us Sicht vo de "Fan-Nachwuchs-Förderig" isch das uf jede Fall bescheuert.
Läck.
Da würd ich mal gern mit em Nachwuchs an en FCZ-Match (Göpp-Final), wo villicht chli Atmosphäre herrscht (s'Erläbnis söll ja schliesslich positiv si, dass das au in Erinnerig bliibt und sie sötted nöd iischlafe debi, wie am letschte Match, wo mer gsi sind) und dänn wend die Tuble 35 Hämmer für jedes Chind als Iitritt verlange.
Öb das es richtigs Zeiche isch, wänn s'Schtadion nöd volle wird?
Zitat von Mac
Kann man so sehen Thomi, deshalb habe ich explizit geschrieben, dass ich nicht für das Forum spreche. Trotzdem nehme ich mir die Freiheit (wie Du es vielleicht bei den Bergaffen würdest) und tue meine Meinung dazu einmalig und so glaube ich einigermassen respektvoll kund, werde aber sicherlich nicht aufhören unser Forum zu lesen.
Bsoffe?
Mittlerweile habe ich fast etwas Schiss, dass die Spieler genau so drauf sein könnten, wie 80% der Fans und rein gar nicht mehr auch nur an eine theoretische Möglichkeit des Weiterkommens glauben.
Dabei wären genau das die Geschichten, die den Sport so speziell machen, dass man schon im Viertelfinale ein 0:3 kehren musste, um dann doch noch Meister zu werden.
Verdammt! Die Saison ist noch nicht fertig!!!
Leute. Wir müssen nun einfach die vier Spiele am Stück gewinnen, aber sonst hat sich doch nichts geändert. Macht nicht so ein Tamtam hier!
Noch ist Polen nicht verloren!
Gerade der Torjubel bei den ersten beiden Toren war mir gestern eher positiv aufgefallen.
Liegt vielleicht daran, dass nicht Matthews sie geschossen hat - der ist sich Tore ja gewöhnt...
Das zeigt mal wieder, wie vörig der Kindergarten-Salzgebe rund der Rest bei diesem bescheuerten SRF ist.
Wenn man zwei Sekunden überlegt, dann ist die Argumentation des Schiris in sich selbst einfach nicht schlüssig. Wenn er den Treffer nicht geben kann, weil er abgepfiffen hat, dann würd's mich mal interessieren, ob er auf dem Video den Pfiff irgendwo im Torraum gesucht hat.
Absolut sinnlos und lächerlich!!!
Und das von mir, der sozusagen nie über die Schiris meckert. War ein ziemlicher Dämpfer...
Söll mer eigentlich en Schiri, wo so en Penalty, wie hüt vo Lugano, nöd abpfiift nomal i de Playoffs iisetze?
Vill offesichtlicher gaht's ja würklch nüme. Drum hät de Shannon villicht au no en Nachschuss versuecht hüt, bi sim Penalty. Mer chan ja nie wüsse.
De Schlegel hät im Penaltyschüsse minere Meinig nah guet ghebed. D'Schtürmer tüend eifach keini ine, aber das isch ja nüt neus, drum hetted's vorher villicht meh müesse riskiere.
Am Matthews sini Chance wär herrlich gsi, wänn er nöd drüber gschosse het. Mer gseht fascht erscht i de Ziitlupe, wie er de Puck geil hindere zieht und de Goalie umschpillt...
Find au chli vill Verantwortig mit de zwei Penaltys für en 18-Jährige und es isch ja au nöd so, dass er de erscht scho ine tah het und nöd en andere het chöne a sinere Schtell verschüsse.
Und zu de Chance i de Verlängerig. Ich finde sogar, dass Bern paar mal gfährlich gsi isch und 13-0 schinnt mer ehner en Witz. Villicht Goalschüss, aber s'Chanceverhältnis isch definitiv fascht usgliche gsi.
Mal luege, wie's am Samschtig wiiter gaht.
Zerscht jetzt aber mal de Trainer entlah und en neue Goalie hole. So cha's ja nöd wiiter gah. Und de Heinrich heisst nüme Edgar. Wahrschinlich hät em de Salis höchschtpersönlich dihei aaglüütet, dass er sin Name da wächsled, will en i de Halle all immer wäge sine blöde Postings uf de Pinnwand aapööbled händ.
Zitat von Larry50 Spiele sind 6 zuviel - wirklich? Oder eher halt doch nicht?
Klar doch!
Erschtens isch es mängemässig z'vill und zweitens isch es doch scho sehr schräg, i sonnere chline Liga en Modus z'mache, wo nöd jede gäge jede glich vill mal schpillt. Bi änge Punkteverhältnis am Schtrich, chan's ja scho entscheidend si, gäge wer mer meh schpilt usw.
Mer chönnt sich mal d'Müeh mache und bi allne Teams die sächs Schpiel use rächne. Villicht wär Bern dänn ja i de Playouts oder so.
Karl Ranseier ist tot
Nachdem ich das Spiel gestern gesehen habe, erübrigt sich diese Diskussion wirklich.
Manchmal wundere ich mich über den Hockeysachverstand meines Jüngsten. Sogar dem ist das gestern aufgefallen. Ha ha.
Fribourg wird sicher de Plausch ha, wänn Bern im letschte Schpiel gäge sie müesst gwünne...
Wird sicher glatt morn, gäge Bern.