Das macht ZSC - SCB am Sunntig irgendwie no chli "schpannender".
Beiträge von Reto
-
-
Ha ha. Au e schpezielli Sichtwiis, aber es hät öppis!
-
Zitat von Studi66
Auf diesem Gruppenfoto sind ein paar eigenartige Werbeträger (Epiney, Vujo, M. Yakin, Frieda Hodel)....
So z'säge durch und durch e peinlichi Sache, die Servelat-Promis am Skateathon. So öppis würdi eigentlich in Chloote oder bi GC erwarte, aber was macht mer nöd alles, zum a chli Gäld für de Nachwuchs cho.
-
Aaah!
S'erschte Goal geschter isch eifach de Hammer gsi!
-
Und jedes Mal wänn ich a dene huere Schrebergärte verbi fahre, fräg ich mich, wie mer i somene Ghetto sini Freiziit chan verbringe.
Zuglärm, Autobahn und mit chemische Dünger verpeschteti Böde. Herrlichi Wuchenändbeschäftigung. -
Geil! Emotione!
-
Nöd normal. I de Halle isch es ja scho schlimm gsi, aber au i de Zämefassige, wo ich in letschter Ziit gseh han: Ambri hät es krasses Goalie-Problem. Scheiss-Goal am Laufmeter. So muess mer sich nöd wundere, wänn's nöd für Rang 8 und e 0:4 Viertelfinalniederlag gäge de ZSC langed.
-
164
Versuech so öppis mal de Chind z'erkläre ;o)
-
Ah, de Nico.
-
Haha, cool
Wer hät's organisiert?
-
Han geschter eusem Mittlere vor em iischlafe mal verzellt, dass mer früehner, nach eme Sieg gäge Chloote, us Freud a dem eimalige Ereignis e schpezielli Grawatte kreiert hät.
Häääää????
-
-
Das het jetzt nöd allzu vill mit de aktuelle Situation z'tue. Oder scho? Er chan ja eh nöd schpile. Muess er sich vorbereite, zum uf de Tribüne sitze?
-
Ha ha, geil.
Au de Küenzle no mit eme coole Schlusspunkt.
-
Ha ha. De Goalie gseht genau nix, bi de Schussabgab.
-
-
Mushu, was meinsch zu dem?
-
Ich tippe mal, weil der Schiri das nicht gesehen hat.
-
Tipp vom Tag:
Doppelpass uf onlintvrecorder.com abelade, i mp3 umwandle und am Mäntig unterwägs zu de Arbet oder so lose.
D'Gringe muesch ja nöd unbedingt gseh, bi dere Sändig. -
Machbar hi oder her. Es sind eifach Scheiss-Gägner. Inkl. de Froschfrässer, wo no Gaschtgeber sind. Das isch zuesätzlich en Nachteil.