Finde grad nicht den wirklich passenden Thread, aber hier lesen es wenigstens die, die sich für den Z interessieren:
http://podcasts.srf.ch/world/audio/Fo…2015-1443.2.mp3
Segi im Focus bei Radio SRF irgendwas.
Finde grad nicht den wirklich passenden Thread, aber hier lesen es wenigstens die, die sich für den Z interessieren:
http://podcasts.srf.ch/world/audio/Fo…2015-1443.2.mp3
Segi im Focus bei Radio SRF irgendwas.
Jetzt lohnt's sich wenigschtens, de Match am Ziischtig z'luege, will's scho chli um öppis gaht ;o)
Ha ha. Verrecksch.
De Video han ich damals zäme gschnitte mit klautem Material. Voll glatt.
EMOTIONE!!!
Dänn chönd d'Lüüt a de Schtrass dis schöne Auto länger aaluege, wänn verbi fahrsch.
Das gaht doch allne glich.
Oder d'Lüüt sind halt bsunders lässig, luschtig und sympathisch.
Ja, genau. Und de Adler machteds im Hockey au nöd, will's kei Goal schüssed.
Trotzdem isch d'Veraschaltig en Witz für die unterklassige Verein. Aber wahrschinlich händ's glich Freud dra.
Schön für d'Berner.
Ha ha ;o)
Und da wundern sich die Deutschen, wenn es gutgetuchten Bürgern zu blöd wird, im eigenen Land:
Han ihn vo früehner immer als verbohrte Dütsche in Erinnerig gha, aber im Doppelpass hät er mir au immer guet gfalle. Für sis Alter hät er no en guete Witz gha irgendwie.
Bim Doppelpass hät er wohl scho us gsundheitliche Gründe ufghört vor paar Jahr.
Es isch ja soooo wichtig, das Turnier:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id3456749.html
Aber schön. Am Schäri sind Nachbars-Bueb (wänn ich das einigermasse richtig mit übercho han) isch im Final sogar zum "Best Player" gwählt worde.
Ja. En Schwiizer. Und trotzdem interessiert das Turnier keine, wänn die eignig Mannschaft nöd oder nüme debi isch.
Schwierig, schwierig.
Es git doch au Penalty-Fählentscheid, wo de Schtürmer gar kei Schwalbe gmacht hät.
Lueg mal de Doppelpass, amene Sunntig, nachdem am Wuchenänd schtrittigi Szene i de Bundesliga passiert sind. Die i de Rundi sind sich eigentlich NIE zu 100% einig.
Wie willsch das am Schpielfäldrand entscheide chönd?
Boah, das wür mi gröber nerve, längeri Pausene.
Und meischtens (oder sehr hüfig) schtönd nöd die zwei beschte Teams im Final.
Immerhin das isch im Hockey-Playoff schlauer greglet sit es paar Jahr!
Und die wichtigscht Frag:
Wer hät de beschti Werbesport laufe lah? ;o)
Hoffentlich wird's schpannend wie immer. Also letscht Jahr isch es sicher e Viertelschtund lang einigermasse schpannend gsi ;o)
En Witz, de Penalty.
Bitter, dass so Züügs bi so Turnier immer wieder vorchunnt.
Na ja. So ganz sicher wär ich da nöd.
Immerhin schpricht für de Modus vo de BL (und fascht allne andere Fuessball-Ligene i de zivilisierte Wält), dass so die Mannschaft Meischter wird, wo's übers Jahr verdient. Aber au da chan's natürlich mal knapp werde.
Playoffs sind aber schon öppis Schpeziells und im Hockey händ die sich halt eifach etabliert und es wird au chum hinterfräged.
Zum Glück bliibt aber au bim Fuessball nöd ganz alles so, wie's immer gsi isch, au wänn für gwüssi Entscheidige eifach kei technischi Hilfsmittel möglich sind, au wämmers no würd wele ha.
Kinder-City in Volki isch für das Alter au OK.