Du gsehsch es richtig (und ich natürlich au).
D'Amis sind halt meh es Event-Publikum und es isch ja nöd so, dass de Cup-Final bi eus frühner nöd au meh Interässe gweckt hät als hützutags - au egal, wer gschpillt hät.
Du gsehsch es richtig (und ich natürlich au).
D'Amis sind halt meh es Event-Publikum und es isch ja nöd so, dass de Cup-Final bi eus frühner nöd au meh Interässe gweckt hät als hützutags - au egal, wer gschpillt hät.
Ui Roli. Ghörsch au scho zu dene? ;o)
Über Football müemer aber nöd diskutiere. Dete findi s'Beschte dra, dass dene Amis egal isch, wer schpillt. Sie wend eifach de Super Bowl luege.
Andere Länder, andere Sitten. Und hät eigentlich nüt mit em SRF-Thema z'tue will das isch eifach e Ziiterschiinig.
Min Vater hät au am Mittagässe amel Radio Beromünschter glosed und mir händ "beep beep beep - s'Mittagsjournal" müesse aalose während em Ässe.
Aber ebe - isch es paar Jährli her.
Ja, so isch es. Drum au mini Ussag wiiter obe.
Ziitige händ's natürlich no schwerer, aber ich wird's nie (und immer weniger) verschtah, warum Lüüt Tagesschau und 10 vor 10 lueged.
Und d'Witz bi Giaccobbo / Müller sind ja amel no elter als d'Nachrichte vom Tag.
Aber villicht laht mer eifach nach em ultraschpannende Tatort vo Luzern SRF laufe und dänn chömed die zwei Glöön automatisch. Kei Ahnig...
Wänni nur scho müesst dänn Fernseh luege, wänn d'Sache usgschtrahled werdet, würd's mi aaschisse und dänn no all das Züügs...
Haha. Das chan luschtig werde:
Aaaaaah.
Das isch fascht no schlimmer über das z'diskutiere, als über d'Tagesschau wo abbroche worde isch.
Beides Ferneh für alti Lüüt und nöd mal de Larry luegeds.
Ha ha. Han nur d'Schlagziile gläse und dänkt, dass das sicher am Raeto sin Vater oder so müesst si.
Aber nei - d'Ziit lauft und lauft und jetzt hät de jüng Schnuufer, woni mi no a sis erschte Schpiel bim Z chan erinnere, en Job bim Verband. Nöd zum ernscht näh ;o)
Jammer, jammer ;o)
Und no zum andere Thema i dem Thread:
Het nöd dänkt, dass de Mitch scho so en alte Chlaus isch. Gliche Jahrgang, wie mis Mami ;o)
Und han i knapp eme Monet dänn au scho es 40gi uf em Rugge...
Und es schtimmt halt scho, dass mer da no guet chan diskutiere. Ich känne nüme alli und au nöd d'Mehrheit vo de User, aber es isch scho andersch, mit Lüüt z'quatsche, wo mer en rächte Teil devo kännt und wo mer au en gwüsse Reschpäkt unterenand hät, au will all s'gliche Interässe händ.
Müller hat doch einfach EINEN kapitalen Bock geschossen. Mehr auch nicht.
Ziiitigssammlig?
Und das genau drum, will mer s'Schpiel gratis online chan luege ;o)
Zum Glück isch de Scheiss Cup ja eh unwichtig.
De Matchwinner isch de Schiri - und das vom Kommentator wo en ehemalige Hockeyschpieler isch ;o)
Mit Swisscom TV chasch ufnäh und dänn grad luege, wänn's dure isch. Immerhin.
Gopfertammi
da han ich natürlich Laptop und PC als die glich "Art vo Computer" aaglueged. Han au scho ewig kein Desktop-Computer meh.
Leider sind ja all TV-Schtatione so. Absolut sinnlos und es git eigentlich kein schlaue Grund defür.
Und zum Android-Tablet: Na ja. Für unterwägs wärs ja guet, wämmer de Traffic hät, aber zum Glück hät ja de normal Schlau no en PC dihei.
Scho geil. Eifach en ruckelfreie HD (?)-Stream uf de Blick-Homepage. No vor paar wenige Jahr hät mer sich das i dere Qualität gar nöd rächt chöne vorschtelle.
Verdammt lang hair und ich weiss so z'säge nüt meh (und das ehner wäg de Ziit, wo vergange isch, als wäg em Alkohol, glaubs).
Aber wie immer: Hauptsach debi gsi! ;o)