Beiträge von Reto

Läck, da gaht's ab.

Und mer müend einisch meh feschtschtelle, dass mer paar alti Chläus da ine händ, wo sogar Udo Jürgens Billett kauft händ ;o)

De Udo chan sich uf jede Fall nöd beklage, dass er zu Läbziite nöd gnueg gschetzt worde wär. Mänge ander muess warte, bis er is Gras bisst, bis all säged, wie super, dass er gsi isch...

Keine 10 Minuten vor Schluss fand ich das Spiel am Sonntag eigentlich noch recht ereignislos.
    Viel ist ja nicht gelaufen (glaubs je eine Strafe pro Team) und der HCD war eigentlich chancenlos, bis auf Bergerons Zuckerpass vors Tor.

Aber dann hat's ja doch noch etwas Action gegeben, damit die Kleinen nicht eingepennt sind ;o)

Wie feierte in Team, das sich Meisterschaften gewöhnt ist (ZSC, SCB), wohl einen Cup-Sieg?

Bei den Klötis und den Genfern wär's wenigstens mal (wieder) ein Grund zum Feiern, aber auch da wäre ich gespannt, was das für Emotionen hervorruft.

Brunner ist sicher einer der besten Schweizer Stürmer und seien wir mal ehrlich und sehen das Ganze ohne Clubbrille - er ist glaube ich ein ganz lustiger Typ.
    Sehe nicht viele Gründe, ihn unsympathisch zu finden, ausser dass er natürlich bei den falschen Teams gespielt hat. Aber diese Zeiten sind doch irgendwie vorbei. Von den ganzen Umständen her auch von der Tatsache her, dass wir nicht mehr 20 sind ;o)

So wie ich das gsehne, werdet Saisoncharte-Plätz vo dene wo es Billet näbed ihrne Kids nähmed, nöd wiiter verchauft.
    Da liit no chli Potenzial zum d'Halle fülle dine...

Nei nei, danke.

- Salt (hani unterhaltsam gfunde)
    Nö ö ;o)

- Mississippi burning - Die Wurzel des Hasses (känni nöd, wird aber nöd soo schlächt bewertet)
    Findi guet.

was mir suscht no gfallt + uralt isch:
    - The cube
    Hani chli sinnlos gfunde

- The great dictator
    Immer no nöd glueged, obwohl's Pflichtlektüre wär

- Black Rain
    Scho lang her, aber hani glaub guet gfunde gha.

- Backdraft
    Hani i junge Jahre im Kino super gfunde

- The Fugitive
    Hollywood-Standard-Film, nöd? ;o)

- The Big Lebowski
    Da isch er. De Film woni voll Scheiss finde, obwohl en all andere super findet.
    Han glaub eifach zwenig Erfahrige mit Droge gmacht, zum de Film guet finde.

- The Grand Budapest Hotel
    Hmmmm. Git e gueti Prognose, aber mich schreckt scho s'erschte Vorschaubild ab, ehrlich gseit.

- Big Hero 6
    De isch nanig dusse, oder?

- The Lego Movie
    D'Chind händ en super gfunde.

- The Maze Runner (2. Teil wird no cho)
    The Cube 2? Mal luege...

Gruess
    Reto

Film sind halt Gschmackssach.

De us minere Sicht am meischte diskutierti FIlm, wo mir de Snowcat sogar als Komödie empfohle hät, isch au uf derre Lischte. Ich han nöd einisch müesse lache bi dem Film. Aber ebe. D'Gschmäcker sind verschiede ;o)

Vill vo de Tipps hani scho gseh und all andere hani jetzt mal abeglade.
    Hät aber scho de eint oder ander debi, woni so mini Zwiifel han, öb die dänn mim Filmgschmack entschpräched.

Als nächschts luegi glaub eifach de Mössiö Clood und sini Töchtere. Da chamer glaub nöd vill falsch mache, zum mal chli klischeemässig schmunzle bimene Film.

Läck du mir am Arsch.

Bin rasch am Match vo geschter dure schpuele (Pole - Schwiiz, falls öpper will wüsse, wele Match ;o)
    Grausam, was für e Fläsche de Ruefer isch. Ich glaubs gar nöd.

Bim 2:1 vo de Pole verzellt er, dass de Freischtoss genau i d'Lugge i de Muur passt hät. Det wär gar kei Lugge gsi, dete isch eifach en Schtürmer gschtande, wo sich z'schad isch, i de Muur uf z'gumpe.

Und bim "Möchtegern-Penalty" churz vor Schluss meint er, dass de zu unrächt usserhalb vom Schtrafruum als Freischtoss hät müesse gschpillt werde, aber er gseht nöd, dass es e Riese-Schwalbe vom Shakiri isch.

Ich weiss, das gseht wahrschinlich au nöd jede glich, aber mängisch glaub ich fascht nöd, was die für en Kack chönd uselah bi somene Match.