Beiträge von Reto

Bin au dere Meinig, allerdings isch d'Schlussphase vo dem Match scho no rächt geil gsi und d'Mannschaft hät sich sicher kein schlächte Ruef gmacht, mit dem Match, bzw. mit dem Turnier. Obwohl nur zwei schwachi Gägner gschlage worde sind.

Es isch i de Theorie OK, aber verhebed minere Meinig nah nöd.
    Aber es isch ja nur mal en Gedanke an Videobewiis, was sicher nöd total falsch isch.

Torlinie-Technologie hät a dere WM für vill Gäld bis jetzt EIN Entscheid erliechtered und das imene unwichtige Schpiel mit eme dütliche Resultat. Vo dem her au scho fascht überlegenswert, öb's würklich nötig isch. Immerhin gaht da vill Diskussionsschtoff verlore.

OK, apropos Händs hani fascht Griecheland - Costa Rica vo geschter vergässe.

Grad nach em 1:0 berüehrt de Griech de Bölle mit de Hand, nach de Flangge in 16er.
    De Schiri hät's wohl gar nöd gseh, wie ich "live" au nöd. Git das Penalty binnere Challenge?

De Alain Sutter würd wohl keine gäh, wie er au bim Eröffnigsschpiel a de Euro 2008 d'Entscheidig OK gfunde hät. Isch aber us minere Sicht Blödsinn.

Guet und rächt und ich bin au nöd degäge. Ich han aber durchus au Lüüt aatroffe, wo gfunde händ, dass mer de Penalty für Brasilie hät chöne gäh. Findi au dänkwürdig, aber trotzdem.
    Wie entscheidet mer mit de Kamera bi dene Fäll?

Robben geschter? Für mich en Penalty und bim erschte Fall no dütlicher, wo's keine gäh hät.
    Götze gäge Portugal? Im Schpiel en klare Penalty, mit Ziitlupe chamer aafange drüber diskutiere.
    Penalty für Schpanie gäge Holland? Im Schpiel, mit Tempo, gseht kein Schiri, dass es keine isch. Mit Ziitlupe teiled sich d'Meinige.
    Roti Charte vom Italo gäge Uruguay? De Superheld Bertollini isch sich da ja amel au nöd so sicher.
    Roti Charte vom Pepe? usw. usw.
    Muess de Schiri jetzt vor jedere Rote Charte de Trainer fräge, öb er zerscht no will, dass mer uf em Video nahlueged, zum dänn drüber diskutiere?

Alles wird nöd eifacher mit sonere Regelig, aber versueche muess mer's wohl. Bis jetzt hämmer a dere WM no kein würklichi Diskussione wäge Handschpiel im Schtrafruum gha. Das isch suscht immer es heisses Thema und dete isch d'Meinig öb Penalty oder nöd mängisch no vill umschtrittener, will eifach s'Regelwerk nöd klar oder nöd allne klar isch. Da chasch nachher eeeeewig diskutiere und wänn dänn en Schiri so entscheidet, wie mer's nöd guet findet, fühlt mer sich no vill meh verarscht, als wänn's im Schpiel ine "live" passiert.

P.S. Hät öpper am Blatter sin Gsichtusdruck mal gseh, wo er bim Penalty für Brasilie uf de Tribüne gfilmed worde isch? Unbezahlbar gsi ;o)

Doch nöd ganz so schlimm usecho, wie befürchtet.

De Drmic isch ganz klar e Beriicherig gsi und ohni sini Vorlage wär de Shaqiri hüt nöd i d'Schwiizer WM-Gschicht iigange.

Glich krass, wie Honduras eigentlich s'Schpiel gmacht hät und gäge Argentinie müesst mer no e Schippe oder zwei oder drü druf lege, zum au nur aanächernd e Chance ha.

Oh Mann.

Muessi mi jetzt ächt zwei Schtund ufrege oder nöd?

Nur scho d'Ufschtellig vo hüt seit doch schwarz uf wiis, dass de Hitzfäld d'Sach nöd würklich im Griff hät, bzw. sälber muess zuegäh, dass er gäge Frankriich en Seich ufgschtellt hät.

Aber öb's hüt besser wird? Immerhin müesst Honduras ja au paar Goal schüsse, wänn's Chance wend ha. Rein theoretisch wär also es offensivs Schpiel möglich. Ich tippe aber uf es handballmässigs Ballgeschiebe, bis i de 85 Minute. Hoffe tueni aber natürlich öppis anders.

Vor 10 Jahr, bzw. vor no längere Ziit, hät er halt au anderi Mannschafte trainiert.

Und dass SRF drü Sekunde schnäller isch, isch jetzt bi mir nie druf a cho. Aber wohne au nöd i de City, wo bi jedem Goal en Riese-Krach isch, rundume. Suscht wär de Fall natürlich au klar. Ich luege sogar vill Mätch ziitversetzt. Het au nöd dänkt, dass es klapped a de WM, aber ussert bi de Schwiizer-Mätch gaht das ganz guet.

Da war ja auch mehr die Höhe ein Problem. Und offenbar hat das den einen oder anderen schon ziemlich geschlaucht.

Behrami hat zum Beispiel erst nach ca. 95 Minuten den Tritt gefunden bei diesen Verhältnissen.

Würde da auch nicht so ein Drama drum machen, vor allem, wenn man sieht, wie oft es geschieht.

Bei ZSC - Servette fand ich es auch schade, aber in diesem Jahr wär's doch eh sinnlos gewesen, das Leiden der Klotener noch zu verlängern.

Wirklich lustig ist es dann ja schon nicht, wenn man nicht mehr nach Hause kommt, nach dem Spiel und die Feier erst nachts um eins beginnt.

Z'näch ane isch scho sehr vorsichtig usdruckt.

De Schiri schtaht drü Meter denäbed und gseht's fascht genau so guet, wie mir (ussert du?) i de Ziitlupe.

Wänn mir eine de Chopf entgäge schtreckt und min Chopf bewegt sich nach de Berüehrig es paar cm, dänn isch es definitiv nöd es "Meinig giige", sondern e Berüehrig mit em Chopf und us minere Sicht e klari Tätlichkeit.

Ich het nach so öppisem uf jede Fall Grindweh - wasi für de Müller nöd hoffe, will en Chopfball wahrschinlich glich no härter isch, aber trotzdem. Und bim Chopfball weiss mer, dass de Bölle chunnt - bim dem Fall isch de Müller vom Chopfschtoss doch ehner überrascht worde.

Absolut sälber schuld, wämmer für das use gschtellt wird und er wird mit Sicherheit au nöd nur eis Schpiel gschperrt werde.

Dass de Meischter Eder genau so guet au en Penalty het chöne übercho, wänn de bim Götze eine gsi isch, da bini glicher Meinig. De vom Götze würdi us em Schpiel use gseh (ohni Wiederholig) aber au ehner gäh, als de vom Eder.

Mir würd's au besser gfalle, wänn so Szene allgemein laufe glah würdet, aber all Diskussione nach Sicht vo Super Slowmotions usw. zeiged ja klar, dass es immer e Interpretationssach wird bliibe und en Kamerabewiis bi so Sache rein gar nüt würd nütze.

Und zum ARD: Han geschter nur churz "nahglueged" und muess säge, dass das kein Verglich isch zum ZDF. E würklich sinnvolli Alternative zum SRF isch es leider doch au nöd gsi, findi.

Bi so Diskussione isch hält amel d Frag, wie sehr sich die lohned, wänns nöd um d Leischtig uf em Platz, sondern um d Sympathie vomene Schpieler oder um sini Frisur gaht.

De Müller isch definitiv en fascht "komplette" Schpieler, wo mir bis jetzt no nie als unverhältnismässig unfair ufgfalle wär.

Gesendet via tapatalk

Ha ha. Wänn das kei rot isch, heiss ich Hugetobler.

Geil isch, wie mer i de Wiederholig gseht, wie de Schiri drü Meter denäbed schtaht, mit em Blick genau uf de Müller und de Pepe. Wie blöd muess mer si.

Und aprops Schauschpieler. Bim erschte Teil, wo er d'Hand im Gsicht hät, hät er sicher übertriebe (wie das halt leider üblich isch, bi de Fuessballer), aber bim Chopfschtoss hät er de nöd gseh cho und han sini Reaktion meh als beherrscht gfunde!

Na ja.

Ich habe gleich gesehen, dass kein Schweizer den Ball berührt hatte, sondern ein Verteidiger abgelenkt hat, aber wäre nicht 100% sicher gewesen, ob Drmic nicht im Offside gestartet war. Im Nachhinein nicht sooo schlimm und es hat dadurch ein packenderes Ende des Spiels gegeben, aber trotzdem.

Und beim 2:0 der Franzosen würde ich wetten, dass den der Schiri nicht gegeben hätte, ohne die Torlinien-Technologie. Ich habe jetzt noch keine Zeitlupe gesehen, bei der ich sicher gewesen wäre, dass der Ball drin war. Wahrscheinlich ist diese Technik noch falsch kalibriert - würde ja passen zur laufenden WM ;o)

Ach Gott, de Bertolini isch au e riese Lusche. Han d'Diskussion i de Pause bim SRF erscht jetzt rasch nahglueged, us Neugier.

Will de Verteidiger fahrlässig iigschtiege isch, isch de Penalty berächtiged. Was isch dänn das für e weichi Begründig. Wänn er in trifft isch klar. Dänn chamer em Verteidiger vorwerfe, dass er fahrlässig ane isch, aber die Vorwürf chömed dänn vom eigene Team und nöd vom Schiri. So en Weichbächer, ächt.

Ich luege glaub jetzt d'Mätch uf em Öschtriicher und höre jetzt uf mit mine Sälbschtgschpräch da.

Schträng gno isch de Penalty für d'Schpanier au keine gsi, aber da erwart ich vo keim Schiri vo de Wält, dass er das so gseht, bi Volltempo uf em Fäld.

Nur vom Beni chönnt mer's eigentlich erwarte. De hät's aber au nach 10 Ziitlupene nanig tschägged und ich han us reiner Langwiilig vor em nächschte Match mal uf em ZDF und uf em ORF nahglueged und dete händ's beidi tschägged. Unglaublich, eigentlich. Ah. Ich gah mal no uf de Tessiner und de Wälsch go luege. Mal luege, was die meined ;o)