Beiträge von Reto

Wieso nöd vo mir?

Und no zum Schäppi.
    Er hät bim 2:1 zuesätzlich no defür gsorgt, dass es am Schelling nüme glanget hät, de Keller am Goalschuss z'hindere. Die Chischte ghört zu mind. 50% ihm und de Schelling schissts sicher langsam chli a.

Chloote schpillt halt trotz allem dütlich weniger deschtruktiv, als das no Lausanne und au chli Servette gmacht händ. Zwar bis jetzt e Serie wo trotz allem d'Defensive wichtig isch, aber halt au bis jetzt mit zwei gueti Goalies (eine devo en Volltubel).

Simmer gschpannt uf de Dunnschtig. Han scho fascht chli Angscht um mini Meischterfiir am Oschtermäntig ;o)

Das mit den Ratschen ist schon lustig, wenn man bedenkt, dass bei uns ähnlicher Kinderkram verteilt wurde und wohl viele ihre Freude daran gehabt haben. Meine Kids am Samstag übrigens auch, aber die sind auch zwischen 4 und 8 Jahren alt ;o)

Cool, dass solche Leistungen wie sie heute Fritsche und Schäppi erbracht haben, offenbar auch gewürdigt werden.
    Fritsche ist auch lustig, wie er bei jedem Bully den Schiri auf unkorrektes Verhalten seines Gegenspielers aufmerksam macht. Eine Provokation, gegen die ein Schiri ja nicht mal viel machen kann, bis es ihm gegen Schluss dann auch mal verleidet ist.

Schäppis Pass auf Keller war super und sein Einsatz am Schluss ganz geil!!!

Gute Sache mit dem Public Viewing im Hallenstadion.

Dann mache ich mir gar keinen Stress mit Tickets für Kloten, sondern geniesse die Party (hoffentlich) ganz ohne Idioten aus Kloten.

Zitat von Champs-de-Mars

Aus Sicherheitsgründen bleibt das Festzelt neben dem Stadion bei den Heimspielen geschlossen. Dies als Folge der Ereignisse im ersten Spiel.

Schade.

Aber das kratzt wohl eher die Klööötis, da ich ein entscheidendes Spiel, falls es auswärts sein sollte, eher an einem hoffentlich vom Z organisierten Ort auf Leinwand schauen würde als in Kloten.

Na ja, larlf. Es isch ja nöd so, dass es ohni 3. Rang würklich Schtimmig gha het geschter. Sie händ würklich alles gäh, han ich also au gfunde.

Und s'Plakat vo Chloote hani also au rächt guet, bzw. witzig gfunde. So Sache ghöred au mal dezue und zeiged, dass es doch no de eint oder ander mit chli meh Niveau unter ihrne Fans hät.

Da kann man ja nur überfordert sein, wenn man überrascht wird und so in Unterzahl ist. Hab's aber nur von Weitem gesehen und nun ist ja klar, dass man das nächste Mal nicht mehr überrascht sein wird.

War auch etwas erstaunt über die Aggression. Bim Nach Hause gehen hat so ein Vollidiot meinem Vierjährigen sogar eine brennende Zigi angeschossen und wir mussten uns kurz hinter dem SRF-Wagen verstecken, bei dem wir einen Kollegen besucht hatten (natürlich hinter Gitter - so schlau, dass ich nicht gleich raus gehe, war ich immerhin ;o)

Bim FCZ würdi nöd allzu vill druf wette.
    Bim Z weniger als au scho, aber chli öppis riskiere, würdi scho, wänn mer eine e aaschtändigi Quote würd gäh.

Meischter am Oschtermäntig am Namittag schtell mer au chli schpeziell vor. Anderersiits het mer seeehr vill Ziit zum fiire.

Zitat von werni

^D'Nervosität schtigt. Und i minere 36 igschte Saison gäge die Kerosinjunkies Meischter werde das wär absolut s'Gröscht für mich. und wänn i no en Wunsch frei hätti bitte am Oschtermändig Meischter werde nachdem de FCZ de Cup gholt hät.

Um weli Ziit schpiled dänn die de Cupfinal?