Guet und rächt und ich bin au nöd degäge. Ich han aber durchus au Lüüt aatroffe, wo gfunde händ, dass mer de Penalty für Brasilie hät chöne gäh. Findi au dänkwürdig, aber trotzdem.
Wie entscheidet mer mit de Kamera bi dene Fäll?
Robben geschter? Für mich en Penalty und bim erschte Fall no dütlicher, wo's keine gäh hät.
Götze gäge Portugal? Im Schpiel en klare Penalty, mit Ziitlupe chamer aafange drüber diskutiere.
Penalty für Schpanie gäge Holland? Im Schpiel, mit Tempo, gseht kein Schiri, dass es keine isch. Mit Ziitlupe teiled sich d'Meinige.
Roti Charte vom Italo gäge Uruguay? De Superheld Bertollini isch sich da ja amel au nöd so sicher.
Roti Charte vom Pepe? usw. usw.
Muess de Schiri jetzt vor jedere Rote Charte de Trainer fräge, öb er zerscht no will, dass mer uf em Video nahlueged, zum dänn drüber diskutiere?
Alles wird nöd eifacher mit sonere Regelig, aber versueche muess mer's wohl. Bis jetzt hämmer a dere WM no kein würklichi Diskussione wäge Handschpiel im Schtrafruum gha. Das isch suscht immer es heisses Thema und dete isch d'Meinig öb Penalty oder nöd mängisch no vill umschtrittener, will eifach s'Regelwerk nöd klar oder nöd allne klar isch. Da chasch nachher eeeeewig diskutiere und wänn dänn en Schiri so entscheidet, wie mer's nöd guet findet, fühlt mer sich no vill meh verarscht, als wänn's im Schpiel ine "live" passiert.
P.S. Hät öpper am Blatter sin Gsichtusdruck mal gseh, wo er bim Penalty für Brasilie uf de Tribüne gfilmed worde isch? Unbezahlbar gsi ;o)